Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten energialeikkaus - kukaan kokeillut?

Vierailija
03.05.2014 |

Ajattelin ensin nimen perusteella, että mitäs hihhulointia tämä nyt on, mutta pitkä hiustenleikkaus päähieronnalla kuulostaa kyllä todella hyvältä...

Onko kukaan kokeillut, millaisia kokemuksia?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa vanhan kysymyksen, kun muakin kiinnostais...

Vierailija
2/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:17"]

Nostanpa vanhan kysymyksen, kun muakin kiinnostais...

[/quote]

Sama täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menette kampaamoon ja sanotte että pää hieronta ja leikkaus, onko vaikeaa?:D

Vierailija
4/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:29"]

Siis menette kampaamoon ja sanotte että pää hieronta ja leikkaus, onko vaikeaa?:D

[/quote]

Just...

Mua kiinnostais, että miltä näyttää pitkät hiukset mitkä on leikattu noin. Ja kannattaako tuosta maksaa?

Vierailija
5/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:29"]

[/quote]

Tuosta ei taida olla kyse :D Vaan siitä, että mitä energialeikkaus käytännössä pitää sisällään ja miten se eroaa pelkästä hiustenleikkuusta ja päähieronnasta.

Vierailija
6/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energialeikkaus aloitetaan aina intialaisella päänhieronnalla. Kyseessä on hyvin selkeä, tarkka ja puhdas leikkaustekniikka. Energialeikkauksessa vältetään jyrkkiä kulmia ja eripituiset hiukset yhdistetään toisiinsa. Leikkauksessa ei käytetä ohennussaksia eikä veistä, eli ei mitään apuvälineitä, jotka rikkoisivat hiuksen pinnan. 

Energialeikkaus on hierontaan yhdistettynä kokonaisvaltainen prosessi, joka energisoi, rentouttaa, puhdistaa, poistaa kuona-aineita ja tasapainoittaa tehokkaasti energioita.

Vierailija
7/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mikä? :D

Varmaan taas joku rahat pois tyhmiltä kun käytetään niin super duper hienoa termistöä-juttu.

Vierailija
8/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:41"]

Energialeikkaus aloitetaan aina intialaisella päänhieronnalla. Kyseessä on hyvin selkeä, tarkka ja puhdas leikkaustekniikka. Energialeikkauksessa vältetään jyrkkiä kulmia ja eripituiset hiukset yhdistetään toisiinsa. Leikkauksessa ei käytetä ohennussaksia eikä veistä, eli ei mitään apuvälineitä, jotka rikkoisivat hiuksen pinnan. 

Energialeikkaus on hierontaan yhdistettynä kokonaisvaltainen prosessi, joka energisoi, rentouttaa, puhdistaa, poistaa kuona-aineita ja tasapainoittaa tehokkaasti energioita.

[/quote]

:D ahaha..

kettu mitä pandaa.

Vierailija
9/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saa myös kertoa, jos on negatiivista kerrottavaa. Ja mielellään kertokaakin, jos tuntuu että rahat meni hukkaan kun tuollaisessa kävi. En kuitenkaan kaipaa noita "rahat pois" -kommentteja sellaisilta, jotka eivät ole aiemmin tuosta edes kuulleet.

Vierailija
10/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee keveä olo varmasti ainakin lompakkoon tuon käsittelyn jälkeen :D

Vierailija
11/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:41"]Energialeikkaus aloitetaan aina intialaisella päänhieronnalla. Kyseessä on hyvin selkeä, tarkka ja puhdas leikkaustekniikka. Energialeikkauksessa vältetään jyrkkiä kulmia ja eripituiset hiukset yhdistetään toisiinsa. Leikkauksessa ei käytetä ohennussaksia eikä veistä, eli ei mitään apuvälineitä, jotka rikkoisivat hiuksen pinnan. 

[/quote]

Voitte pyytää kampaajaa leikkaamaan kyseisellä tavalla, ei poikkea normista. Eli nyt kaikille tiedoksi että hiuksen kuntoa tuo ei paranna vaan on hienompi sana intialaiselle päähieronnalle+leikkaukselle kyseisellä tavalla. Eli siis hemmottelu kyseessä. Kyllä nyt taas yritetään olla niin hienoa. T. Kampaaja

PS. "Vältetään jyrkkiä kulmia ja eripituiset hiukset yhdistetään toisiinsa" hmmm ok, toisin sanoen hiustenleikkausta..

Vierailija
12/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti googlella vastaus löytyisi, mutta kysyn nyt kuitenkin kun täällä kampaajakin vastailee. Kuinka paljon maksaa "tavallisella" kampaajalla, jos haluan intialaisen päähieronnan ja leikkauksen pitkiin hiuksiin?

Vierailija
13/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa, kuulostaa hyvältä keinolta vedättää yksinkertaisilta ihmisiltä niiden rahat. Samanlaista potaskaa kuin esim joku kiviterapia.

Vierailija
14/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:19"]Tietysti googlella vastaus löytyisi, mutta kysyn nyt kuitenkin kun täällä kampaajakin vastailee. Kuinka paljon maksaa "tavallisella" kampaajalla, jos haluan intialaisen päähieronnan ja leikkauksen pitkiin hiuksiin?

[/quote]

Ei kaikki kampaajat tee intialaista, ja jos sen tekisi oikeaoppisesti niin tilassa ei saisi olla häkriöntekijöitä: muita ihmisiä, puhelimia yms. Joten siis aika harvinaista kampaamotouhua jos se halutaan tehdä oikein. Itse en kuulu näihin oikeisiin hierojiin enkä myöskään näihin puoskari hierojiin. En osaa sanoa siis juuri intialaisesta. Googlailemalla saattaa selvitä. T. Kampaaja

Vierailija
15/51 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin tästä asiasta oikeastaan vain siksi, että kuulin jonkun tätä energialeikkausta kehuvan - siis että se jotenkin noudattaisi eri hiusten luonnollista kasvusuuntaa, ja siksi se kestää niin kauan tehdä. Minulla on aina ollut ongelma siitä, että hiukseni eivät pysy kunnolla missään jakauksessa ja ne näyttävät hyvältä oikeastaan vain sen yhden päivän hiustenleikkauksen jälkeen, kun ne on muotoon föönattu. On kurjaa kun ne yrittävät aina taipua "väärään" suuntaan ja vastaleikatut hiukset näyttävät jo epätasaisilta. Ei tee mieli käydä enää hiustenleikkuussa ollenkaan, kun saman epätasaisen lopputuloksen saa leikkaamalla itse. Tekemällä tehdyt jakaukset ja kampaukset eivät vaan pysy.

Ei tuota mielestäni voi oikein verrata mihinkään kiviterapiaan, koska tässä ei pitäisi olla kyse mistään "energiahoidoista"? Vaikka nimi vähän hassu onkin.

Vierailija
16/51 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut energialeikkauksessa pari viikkoa sitten. Varovaisen positiiviset fiilikset. Menin siksi, että sitä mainostettiin juuri tuolla, että ottaa huomioon hiusten luonnollisen kasvusuunnan ja siksi näyttää laittamatta hyvältä. olen tosi laiska laittamaan hiuksiani, joten kuulosti äärimmäisen houkuttelevalta. 

Kokemus oli hyvä ja rentouttava ja aika hörhö. Intialainen päähieronta poikkesi aika paljon siitä normaalista, mitä kampaajat tarjoavat. Kampaaja selitti, että energialeikkauksessa hiuksiin ei tehdä äkkinäisiä kulmia tai kerroksia, vaan ne leikataan ikäänkuin sädekehäksi pään ympärille tms. Vuolemista ei tehdä, vaan hiukset leikataan kokonaan saksilla.

Mun pitkistä hiuksista leikattiin paljon pois, mutta annoin siihen kyllä luvankin. Lopputulos ei ihan hirveästi eroa muista kerrostetuista kampauksista, mitä mulla on ollut, mutta hiukset kyllä asettuvat itse kuivuessaan ihan nätisti, siihen olen tyytyväinen. Mulla on paksut hiukset joten täysin littanat ne eivät olisi muutenkaan, mutta niissä on hankalia pyörteitä ja ne ovat helposti silmillä, ellei föönaa. Energialeikkauksen kanssa eivät ole. 

Väitetään myös, että energialeikkauksen tuloksena leikkaus pysyy kauemmin muodossaan. Tähän en osaa vielä sanoa mitään. Toivottavasti pitää paikkansa, koska leikkaus oli aika kallis. Jos pysyy, niin menen varmaan uudestaankin. 

Vierailija
17/51 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaaja ottaa huomioon kasvusuunnan aina hiuksia leikatessa ja tukka on helppohoitoinen, ihan tavallinen hiustenleikkaus se on.

Vierailija
18/51 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mulle, onko tavallinen, jos toimii, on helppohoitoisempi ja ei tarvi käydä niin usein. Jos ei ole, niin en en mene uudestaan, jos on niin ehkä sitten olen vihdoinkin kymmenien kokeilujen jälkeen löytänyt jonkun, joka osaa leikata. Olen kyllä ollut ihan tyytyväinen malleihin ennenkin mutta harvemmin ne mulla on näyttäneet föönaamatta hyviltä.

Vierailija
19/51 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä huuhaata :D

Vierailija
20/51 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta syytä ainakin kokeilla tuota. Ensinnäkin, se hierontaosuus kuulostaa niin hyvältä, että sitä on pakko kokeilla. Toiseksi, haluan luonnollisen leikkauksen. Ja kaikkein tärkein syy on synteettisten aineiden ja hajusteiden puuttuminen. Inhottaa käydä kampaajalla, kun tukka haisee sen jälkeen niin, että on paha olo jo ennenkuin pääsee kotiin suihkuun. Ja vaikkei mun tukkaan aineita laitettais, niin kampaamossa ne hajut on kuitenkin niin vahvoja, ettätarttuu vaatteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi