Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten energialeikkaus - kukaan kokeillut?

Vierailija
03.05.2014 |

Ajattelin ensin nimen perusteella, että mitäs hihhulointia tämä nyt on, mutta pitkä hiustenleikkaus päähieronnalla kuulostaa kyllä todella hyvältä...

Onko kukaan kokeillut, millaisia kokemuksia?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan lisää kokemuksia tästä?

Vierailija
42/51 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon käynyt kahdesti energialeikkauksessa ja hiusten kunto ei ainakaan mennyt parempaan suuntaan. Pään hieronta oli rentouttavaa mutta leikkauksen tulokseen olin tyytymätön. Hiukset näyttivät hampuilta ja ohuemmilta kuin aiemmin. Ja hiukset vain roikkuivat sojottivat eri suuntiin. Todella epäsiistit

Tänään kävin tavallisessa kampaamossa.

Hiukset näyttävät siistimmiltä ja paksummilta. Energialeikkaus on niin kallis eikä se ainakaan mun hiusten kuntoa parantanut joten palaan entiseen kampaamoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku "leikataan niin lyhyeksi että selviää suihkusta alle 5 minuutin ja energiaa säästyy" hiusmalli?

Vierailija
44/51 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisikohan miehen päähän, josta hiukset harvenemassa?

Vierailija
45/51 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerran ja koskaan ennen ei ole hiukset näyttänyt yhtä hyviltä avonaisina kuin se leikkauksen jälkeen. Ja se malli ja istuvuus kesti tosiaan kauan, kuukausia. Menisin uudestaan koska tahansa, jos vaan olisi ylimääräistä rahaa. Todella harva kampaaja osaa leikata yhtä hyvää, helppoa, toimivaa ja kaunista mallia kuin mitä tuolla sain.

Vierailija
46/51 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vähän luojassaan, missä saa kunnollisen energialeikkauksen, koska niin monenlaisia kokemuksia näyttää olevan.

Olisi ihan kiva saada rahalle vastinetta.

Vierailija
47/51 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemuksia?

Vierailija
48/51 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole muussa käynytkään enää vuosiin.

Vierailija
49/51 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi kokemus siitä ja olin tuolloin todella tyytyväinen. Malli oli helppo ja kaunis, tykkäsin tuon jälkeen usein pitää hiuksia auki vaikka muutoin pidän ne yleensä kiinni. Oli vain aika tyyris leikkaus, niin ei ole tullut käytyä uudelleen.

Seuraavan kerran, kun kävin olin "normikampaajalla" leikkauttamassa hiuksia, lähinnä latvoja, niin hän vähän ihmetteli mallia. Sanoi, että takana oli sellainen ihmeellinen lovi tms yhdessä kohdin. Eipä tuota lovea huomannut aiemmin hiusten auki ollessa. Ehkä se malli tosiaan oli sellainen, että se sulautui siihen.

Mutta itselläni ei siis ole huonoa sanottavaa siitä leikkauksesta. Ja omaan tosiaan paksut hiukset, jotka ovat helposti raskaan tuntuiset.

Vierailija
50/51 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt pari kertaa energialeikkauksessa. 

Molemmilla kerroilla hintaan sisältyi intialainen päänhieronta. Tunnelma oli ihana. Ei peilejä, ja oli hämärää ja kynttilöitä ja rauhallinen musiikki, eteerisiä öljyjä tuoksulyhdyssä jne. 

Kokemus oli todella rentouttava rauhaisassa kauniissa ympäristössä. Ei kuulunut föönien meteliä tai puheensorinaa tai kummaa kaakatusta radiosta. Hiuksia leikattiin ja kammattiin, kunnes ne kuivuivat ilman föönaamista. Malli on periaatteessa rakenteeltaan lisääntyvä kerrostus.

Vierailija
51/51 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kokemusta mistään ns. hihhuloinnista. Ihan tavallinen kampaamo, jossa energialeikkaus vain oli yksi palveluvaihtoehto. 

Hieronta alkuun oli ihana ja varmaan nosti hiuksen tyveä, jolloin hiuksen luontainen taipumisuunta oli helpompi nähdä. Hieronnan jälkeen hiukset leikattiin osin vielä kosteina. Pointtihan siis on leikata hiukset sen mukaan, minne ne luonnostaan kääntyvät. Itselleni energialeikkaus oli just hyvä, koska en jaksa käännellä ja muotoilla hiuksiani. Siksi moni hiusmalli on vähän turha itselläni.  Energialeikkauksen jälkeen malli pysyi kivana pidempään. Varmaan just siksi, että hiukset vain jatkavat kasvuaan niille luontaiseen suuntaan. Takaraivolla oleva pyörrekin pysyy tän avulla huomaamattomana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi