Teettekö ikinä esim.lakanasta tai fleecepeitosta itellenne väliaikaista " kietasuhametta" tai " mekkoa" ?
kun mä en aamusin jaksa pukea vaatteita ja kun laitan tytön ulos nukkumaan, niin kietasen aina fleecepeiton " mekoks" ...
oonko kaheli vai tekeekö joku muukin näin?
Kommentit (9)
Sori vaan, mutta kuulostaa aika älyttömältä..eiköhän sitä tuossa ajassa ehdi pukemaankin?
tosin en ulos niin mene, mutta kotona mulla on aina fleece-peitto päällä...lämmittääkin mukavasti :-)
niin voidaan taas keskittyä olennaiseen!
mut parvekkeelle joo. kun appivanhempien parvekkeelta on suora näköyhteys meidän parvekkeella ja appiukko rupes jouluna kännissä sopertamaan jotain et mul on raidalliset alushousut (ja mulla on), niin sen jälkeen en oo kyllä parvekkeella enää hyppiny alushousuilla, vaan otan aina fleecepeiton käyttöön
t.ap
Eikä tarvis sitten kiireessä alkaa niitä kiskomaan jalkaan esim. ovikellon soidessa.
t. kalsareissa kotona viihtyvä =)
kun fleecepeitosta saa paidankin, kun kääräsee sen tissienkin päälle...ja sit saatan heittää jonku esim.neuletakin päälle...
heh, mulla on nytki fleecepeitto käärästynä ja neuletakki =)
t.ap
Mulla ainakin on vaatteet päällä yleensä. Takkia en välttämättä viitsi vetää niskaan, mutta joku paita ja housut kyllä on.
Sinänsä kuulostaa käytännölliseltä, jos asuisin maalla, voisin tehdäkin noin.