Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Callup:Millä kotikonsteilla autat yskässä olevaa lasta?

Vierailija
07.02.2006 |

T:Toivoton =(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on paha yskä, niin höyryhengitystä voi antaa. Aika vähän siinä on tehtävissä asialle.

Vierailija
2/11 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis vaicka mummun tai isomummon kikkoja yskään?Näitä olen kokeillut:

-yskänlääke (oksentaa heti pois)

-korotin sängyn päätyä(ei hyötyä)

-ilmankostutin (aluksi auttoi,ei enää)

-vickiä rintaan (ei apua toistaiseksi)

-höyryhengitys (ei apua)

*vielä on kokeilematta pilkottu sipuli sängyn viereen roikkumaan,mutta kuka hitto siinä lemussa voi nukkua...Auttakee auttakee!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhoittaa yskää ainakin vanhemmalla lapsella.

Vierailija
4/11 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon valmis kokeilemaan ihan mitä tahansa,että toi yskä jo loppuis.Tuntuu vaan et mun huumorintaju loppuu enen sitä....Voi lapsi parkaa..Ei silläkään oo helppoa,kun ei saa nukkua kunnolla.)=

Vierailija
5/11 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korotettu sängyn pääty eli iso tyyny patjan alla pääpuolella.

Sipulia on ollut kans nailonsukassa pinnasängyn pinassa roikkumassa. Jos haju hirvittää, voi kokeilla myös pitää sipulia lapsen nenän lähellä enne nukkumaan menoa, kyllähän se melko pian aukaisee hengitystiet, jos on tarpeeksi väkevä sipuli.

Jos on limaisen ja rohisevan oloinen, olen imenyt limaa ennen nukkumaanmenoa nenäfriidalla nenästä.

Särkylääkettä annan aina yötä vasten ennen nukkumaan menoa, helpottaa kipua ja särkyä.

Vesipullo/muki viereen. Vesi rauhoittaa limakalvoja jonkin verran.

Vierailija
6/11 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyjä pääpuoleen, suihkuun höyryjä hengittelemään, paljon juotavaa, siinä ne taitaa suurinpiirtein ollakkin. Tietty hemmottelua, kun toinen pikkuraukka kipeänä. Meillä sairas saa aina erityiskohtelun.

Vierailija
7/11 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irroittaa tehokkaasti limaa ja rauhoittaa yskänärsytystä.

Vierailija
8/11 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin hänet joka aamu (ilta tietenkin toimii öitä ajatellen vielä paremmin) kanssani mahd. lämpimään suihkuun. Kylppärin ovi tiukasti kiinni ettei höyryt karkaa, meillä vielä suihkukoppi johon oikein kertyy vesihöyryä suihkuteltaessa. Joka suihkun päätteeksi lima lähti liikkeelle oikein kunnolla ja yskä menikin ohi viikossa, parissa.

Vierailija
9/11 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lääkärin reseptillä on saatavissa oikein tehokkaita yskänlääkkeitä, jos muut konstit ei enää riitä. Redol comp pediatric on tehokas. VAikuttava aine on salbutoli, jota käytetään mm. astma-lapsilla. Itsekin sain samaa vaikuttavaa ainetta yskänlääkkeenä, kun mulla oli kerran keuhkokuume. Olin lääkkeenoton jälkeen kuin eri ihminen, uskomaton aine!

Mutta vielä niitä kotikonsteja ilmankostuttimen lisäksi. Lämmin juoma tai vaikka huoneenlämpöinen vesikin on hyvä. Imeskeltävät pastillit. Tyyny lapsen patjan alle pääpuolelle, niin että pää on reilusti koholla.

Ja kai ootte lääkärissä käyneet?

Vierailija
10/11 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siinä paljon auta lääkäriin juosta....ne sanoo just tuon saman asian ja harvoin pienille määräävät yskänlääkettä

Vierailija
11/11 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenchin Wauvan schiwuilla schallubin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän