Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin lääkäri jolla olette käyneet

Vierailija
06.06.2014 |

Itselläni eräs ihotautilääkäri oli surkea. Määräsi väärää lääkettä ja toista lääkettä hirmuisolla annostuksella. Tämä lääkäri ottaa vastaan helsingissä.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä alkaisi kaikkien nimiä luetteloimaan, aika äkkiä oltaisiin oikeussalissa. 

Koska asiakas on oikeuteen joutunut kun on hoito virheestä ilmoittanut.

Vierailija
42/73 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pääsääntöisesti hyviä kokemuksia lääkäreistä. Yksi erikoislääkäri saa sappeni kiehahtamaan joka kerta kun kohtaamme. Tärkein syy on kommunikaatio. Hän ei esimerkiksi koskaan mainitse pitkäaikaista sairauttani nimeltä, puhuu vain siitä hankalasta tai ikävästä sairaudesta. Kyse ei ole siitä, että hänellä olisi ongelmia vaikean sanan lausumisessa,  hän sen diagnoosin minulle kertoi oikein selkeästi puhelimessa. Häntä en myöskään huoli enää suorittamaan jokavuotista kolonoskopiaa. En tiedä miten hän sen tekee, mutta se on lähempänä kidutusta kuin tutkimusta. Muiden tekemänä pystyn juttelemaan koko ajan, hänen kanssaan viimeisellä kerralla pystyin vain keskittymään siihen, että pysyn tajuissani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologi, joka määräsi intiimialueen oireisiin kookosöljyä ja vauvan sinkkivoidetta.

Vierailija
44/73 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisgynekologi, joka valitettuani endometrioosikipuja kysyi haluanko mielialalääkityksen. Olin tosi loukkaantunut, sillä hänellä oli tiedot sairauteen liittyneistä leikkauksista yms. En ollut keksinyt vaivaa itse.

Mielialalääkitystähän käytetään kivun vähentämiseen. Ei syytä loukkaantua.

Onnettomuuksissakin? Sertraliinia ja mirtatsapiinia vaan ja leikkuupöydälle?

Vierailija
45/73 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työterveyslääkäri ei syystä tai toisesta katsonut lainkaan asiakkaaseen/potilaaseen päin. Eikä koskenut. Tuijotti tietokoneen ruutua ja sen perusteella + kysymysten perusteella teki tulkintansa tilanteesta.

Kerran yllättäen alkaneen ja jatkuvan (invalidioivan) huimauksen johdosta tk:n tuoduille potilaalle tuumasi ovelta (sinne huoneenseensa katsoen), että menkää pois, en minä mitään voi tehdä.

Vierailija
46/73 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gynekologi, joka määräsi intiimialueen oireisiin kookosöljyä ja vauvan sinkkivoidetta.

Kookosöljy muuten auttaa hiivaoireisiin

Vierailija
47/73 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari uunoa psykiatria avohoidon puolella, joiden mielestä migreenin auraoireet (+muut ennakko oireet) olivat skitsofreniaa. Hoidoksi tuli tietysti neuroleptejä, no eihän ne auttaneet, päinvastoin. Neurologilta sain myöhemmin ihan oikeat tropit ongelmaani. Edelleenkin diagnoosilistallani keikkuu F29 migreenin aurojen takia. Sitä on kiva selittää joka kerta lääkärillä käydessä.

On täysin käsittämätöntä ja pöyristyttävää ettei lääkäreille tule mitään seurauksia noista virheistään ja perseilyistään. Pilaavat pahimmillaan elämiä ja estävät ihmisiä saamasta apua, eikä ole edes harvinaista.

Vierailija
48/73 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa eri tk:ssa surkeimpia olivat ylilääkärit. Toisessa ylilääkäri diagnostisoi mulle jännityspäänsäryn. Muusta syystä kävin neurologilla, joka totesi mulla olevan krooninen migreeni eikä jännityspäänsärky. Toisessa taas ylilääkäri tuumasi, ettei hänellä ole aikaa hoitaa mun asiaa, koska hänellä on kovin paljon töitä. Eikä hoitanut, vaikka vastaanottoajan puitteissa olisi ehtinyt sen tehdä. Varasin ajan toiselle lääkärille. Asia hoitui häneltä 20 minuutissa, tadaa.

Vierailija
49/73 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulkaa mieli ala lääke kipuja poista kokeile ensin itseesi poistaako. 

Vierailija
50/73 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri esikoisen saanut kun menin laitattamaan kierukkaa. Mieslääkäri oli ja todella kovakourainen. Sattui ihan hel#tisti sen laitto. Kun kysyin onko se jo kohta laitettu niin lääkäri vastasi että nyt on että petyinkö kun käsittely on ohi! Siinä oli kaksi naishoitajaa toimenpiteessä mukana. Toinen seisoi siinä vieressäni koko ajan ja muistaakseni piti kädestäkin kiinni kun taisi nähdä että toimenpide oli oikeasti aika tuskallinen. Jälkeenpäin olen miettinyt että miksi toinenpiteessä oli kaksi hoitajaa mukana. Tuli mieleen että eikö lääkäri saanut tehdä työtään ilman valvontaa kun ei tuon jälkeen ole ollut vastaavaa tilannetta. Olin tuolloin 22-vuotias enkä silloin pitänyt muuta kuin lääkäriä outona. Myöhemmin kävin lyhentämässä kierukan lankoja ja tarkastamassa että kierukka on paikoillaan kun laitosta saakka oli ollut ihan tauotonta vuotoa monta kuukautta. Siinäkin oli hoitaja mukana. Lääkäri kysyi silloin vähän virnuillen että onko mies valittanut lankojen pituudesta ja minusta tuokin oli sopimatonta.

Vierailija
51/73 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan tämän tietää, lääkärit myös. Mutta tuo on linjaus nykyään Suomessa eli ei toimivia lääkkeitä, koska kaikista oletetaan tulevan koukuttuneita narkkareita

Vierailija
52/73 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Acutan lääkäri. Laittoi tikit päähän ilman puudutusta ja huusi kun yritin nostaa päätäni että saisin vähän happea sen veren ja kyynelten keskellä.

Vierailija
53/73 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finla työterveyden kaikki.

Todella ammattitaidottomia.

Mistä lie Googlesta juttunsa vetävät.

Onneksi never again.

Vierailija
54/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelissä Mehiläisessä aika surkea reilu nelikymppinen "ulkkis" lääkäri!

Vierailija
55/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on niin monta.

Vierailija
56/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kyllä nyt kehaista mieslääkäreitä, joita aina yleisesti sätitään. Ajattelevat rationaalisesti ja heti vo:n jälkeen todella tapahtuu jotakin konkreettista. Laittavat siis heti tuulemaan. Naislääkärit tuntuvat ajattelevan vo:lla lähinnä perhettään ja potsku menee siinä sivussa, jos menee. Joten mieslääkäreitä vain mulle, iästä  viis. Koskee myös hammaslääkäreitä.

Huonoimpia ovat aina vähättelevät, ylimielisesti käyttäytyvät ja alentuvasti asiakkaita/potilaita kohtelevat lääkärit. Enpä siis enää rahasäkkejäni heille kanna.

Mutta kun ne vähättelevät ja ylimieliset on yleensä miespuolisia.

Vierailija
57/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk-lääkäri, joka ei osannut sanoa mikä vauvan rähmivää silmää vaivaa, johan sen tulehduksen oli hoitaja todennut. Sai määrättyä voidetta, joka oli aiemmin ärsyttänyt vauvan silmiä, ja yritti vedota mielenterveyteeni kun pyysin jotain muuta lääkettä toimimattoman tilalle. Neuvolalääkäri määräsi lopulta tipat, jotka paransivat tulehduksen.

Lastenosaston ylilääkäri, joka antoi väärän arvion lapsen oireesta, ei halunnut kuunnella erikoistuvaa tai määrätä tutkimuksia.

Vierailija
58/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt tietenkään ole eikä saisikaan olla se ainoa vaihtoehto kipuun, etenkään akuuttiin. Kroonisissa kivuissa, tietyissä hermokivuissa ja esim. fibromyalgian tyyppisissä monitekijäisissä kiputiloissa monesti auttaa esimerkiksi duloksetiini tai trisykliset masennuslääkkeet pienillä annoksilla ns. kipukynnystä nostamalla. Ei niitäkään yleensä sellaisenaan käytetä vaan juuri vähentämään tarvetta vahvoille riippuvuutta ja toleranssia aiheuttaville lääkkeille.

Opiaatit ihan vuosikymmenten tutkimusnäytön perusteella pitkään käytettynä kroonistavat ja pahentavat kipuja. Meillä on harmillisesti todella vähän tepsiviä ei-riippuvuutta tai toleranssia aiheuttavia kipulääkkeitä käytettävissä. Lääkeyrityksille nämä eivät ole erityisiä rahasampoja (paitsi oksikodoni Yhdysvalloissa), joten lääkekehitys kipulääkkeissä on aikalailla 0. Sama koskee antibiootteja, joille olisi kipeästi tarvetta.

Euroopassa lääkesuosituksin pyritään välttämään USA:n kaltaista erittäin vaikeaa opiaattiriippuvuusepidemiaa. Siellä on määrätty todella löperösti oksikodonia (siis huumelääkettä, 1,5-kertaa morfiinia vahvempaa) esimerkiksi päänsärkyyn ja jokaiseen kolotukseen. Nyt on miljoonia opiaattiriippuvaisia, jotka on siirtyneet vielä potentimpaan fentanyyliin. Ei meillä Suomessa olisi varaa vieroittaa näitä ihmisiä. Valitettavasti. Siksi yritetään ennaltaehkäistä ongelmaa syntymästä.

T. Tkl

Vierailija
59/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut huonoin, mutta oli hauskin. Espanjassa kävin joskus muinoin lääkärissä, lääkäri puhui espanjaa ja minä suomea. Sain kuitenkin reseptin ja apteekista tarvittavat lääkkeet.

Vierailija
60/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homealtistuneiden mielestä varmaan kollektiivisesti kaikki?! Ellei suurin osa? Jos vapaalla jalalla pysyy eikä w1ttuilla päin naamaa tai  uhkailla  sen jälkeen kun on lääkärille asiasta 'erehtynyt' puhumaan. Voi silloin määritellä kai ihan ok lääkäriksi...

No homehan on vaan vähän vaaraksi esim smoothiessa (patuliini) , kuten taannoin. Ei sisäilmassa...ei ollenkaan. Tuo oli sitten sarkasmia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi