Mitä tuotteita kaipaat, minkä myynti on jo kaupasta lopetettu/mitä et enää kaupasta löydä?
Mä tykkäsin Herbinan rasvoittuvalle iholle tarkoitetusta kasvojen pesuaineesta. Nyt sitä ei meinaa löytyä mistään.
Ja sitten Tresemmen 24hour volume body-shampoo oli pitkään mun lemppari, kunnes sekin hävisi kauppojen hyllyltä.
Nyyyh...:`(
Kommentit (265)
Kiviset ja Soraset -jäätelösarjan Tahvo-tikkujäätelöä. Päällys oli sellaista vihreää mehujäätelöä ja sisus jotain vaniljakermajäätelön tyyppistä. Niitä myytiin useamman jätskin laatikoissa ja oli äärettömän hyviä!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:46"]
Toffifee! En oo nähny aikoihin missään. Niin ja Kalevin tiramisusuklaa, vai onko se akuutisti loppu vain meidän lähikaupasta?
[/quote]
Ei ole hävinnyt minnekään, isoimmissa marketeissa on kyllä aina, ja joulunaikaan varmaan joka paikassa.
Mulla on Mövempickin munaliköörijäätelö, pirkan rommikeksit, sitten se suklaapatukka jossa oli pähkinöitä olisiko nimi ollu Hello tai Hallo tai jotain sinnepäin. Sitten meikkivoidepuuteri, se olis se edullinen merkki joka lopetettiin... Enpä ole sen jälkeen puuteria tai meikkivoidetta käyttänytkään.
Lion patukoita olen hiljattain ostanut Tokmannilta kolmen patukan pakkauksen, oli halpakin.
Jambo-suklaapatukat, Lindexin yksi rintsikkamalli (kaarituettu, saumaton kuppi joka oli joustamatonta materiaalia), Ikean baarijakkara jossa istuinosa on taivutettua vaneria, Cubuksella myytävän halpiskynsilakkasarjan pikakuivattaja ja kynsinauhaöljy.
En mene vannomaan onko näiden valmistus kokonaan lopetettu, mutta en ole itse törmännyt enää ja kaipailen :( eli:
-carte d'or cookies jäätelö (saattaa olla samalla nimellä joku nykyversio kaupassa mutta on ihan skeidaa verrattuna siihen noin 10+ vuoden takaiseen..)
-panama-suklaapatukka, sellaisessa keltaisessa kääreessä, pari vuotta sitten viimeksi tuurilla jossain törmäsin ja oli pakko ostaa
-danio pikkupurkki sileää kookosrahkaa, pari vuotta sitten hairahduin ostamaan kookos-lime-rahkan ja oli ihan kaameaa skeidaa kun se kookos olikin siellä joukossa hiutaleina, syömättä tais jäädä karmean koostumuksen vuoksi..
-fazerin pikkupatukka jogurttitäytesuklaata, täytteenä vihreä omena! oli niin hyvää..
mitäs vielä :D tässä nyt päällimmäisenä mieleen tulevat!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 01:18"] Mun lapsuuden herkkuhetkiin kuuluivat pumpernikkelit - ne sellaiset soikeanmuotoiset ruskeat, kovat piparinkaltaiset, joissa vaaleanpunainen sokerimassa päällä. Näitä en ole enää kaupassa nähnyt.[/quote]
Olen Valintatalosta ostanut vieläkin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 01:18"]
Mun lapsuuden herkkuhetkiin kuuluivat pumpernikkelit - ne sellaiset soikeanmuotoiset ruskeat, kovat piparinkaltaiset, joissa vaaleanpunainen sokerimassa päällä. Näitä en ole enää kaupassa nähnyt.
[/quote]
Meilläpäin näitä löytyy S-marketista , ja lapsilleni niitä ostan . Niitä on neljä kpl:tt paketissa.
Xz merilevä-hoitoaine. Estrella grillisipsit.
Riisisuklaa. Olen kysellyt lähikaupoista, mutta ei ole myynnissä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:01"]Riisisuklaa. Olen kysellyt lähikaupoista, mutta ei ole myynnissä.
[/quote]
Mitä ihmettä? En ole aikoihin ostanut, mutta nyt alkoi tehdä mieli. Eikö sitäkään enää saa?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:01"]Riisisuklaa. Olen kysellyt lähikaupoista, mutta ei ole myynnissä.
[/quote]
Mitä ihmettä? En ole aikoihin ostanut, mutta nyt alkoi tehdä mieli. Eikö sitäkään enää saa?
[/quote]
Saa, ainakin sitä keltaisessa kääreessä, isompana levyjä ja patukkana, joskus on ollut myös paloina pussissa jotain eri merkkisiä. S-ryhmän kaupoissa ainakin on aina.
Piparminttukarkkeja sellaisessa Fazerin (?) valkosinisessä pussissa tavallisissa kaupoissa. Matkahuollossa ja joissain satunnaisissa kaupoissa myydään niitä sellaisissa valtavissa läpinäkyvissä pusseissa vieläkin, samaten irtona, mutta ei lähikaupoissani eikä sopivankokoisissa pusseissa.
Myös toiset piparminttupastillit ovat kadonneet, sellaiset kovemmat neliskanttiset, joissa on uria. Niitä ei varmaan enää valmisteta, mutta ukkini söi niitä, ja siksi olisi mukava maistaa niitä vielä.
Santa Maria Caipirinha Drink mix - pussia. Maksaisin sievoisia summia, jos joku haluaa myydä kaappinsa perukoille unohtuneen pussin/pussit. Käyttäisin legendaariseen juustokakkuun.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 08:55"]
AI että tuli ikävä Lions-patukkaa!
Kaipaan hirveästi gluteenittomia Pirkka-kierrepullia. Keliaakikkoja on vaikea löytää hyvää valmista pullaa, joka ei ole hullun kallista.
[/quote]
Pirkalla oli taannoin hyviä suklaa-kookoskeksejä, joissa ei ollut gluteenia. Valitettavasti niiden valmistus jossain ulkomailla lopetettiin.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:02"]
[/quote]
[/quote]
Saa, ainakin sitä keltaisessa kääreessä, isompana levyjä ja patukkana, joskus on ollut myös paloina pussissa jotain eri merkkisiä. S-ryhmän kaupoissa ainakin on aina.
[/quote]
Kiitos! Hyvä tietää. Mulla näköjään väärät lähikaupat.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 01:18"]
Mun lapsuuden herkkuhetkiin kuuluivat pumpernikkelit - ne sellaiset soikeanmuotoiset ruskeat, kovat piparinkaltaiset, joissa vaaleanpunainen sokerimassa päällä. Näitä en ole enää kaupassa nähnyt.
[/quote]
Meilläpäin näitä löytyy S-marketista , ja lapsilleni niitä ostan . Niitä on neljä kpl:tt paketissa.
[/quote]
Nähty myös Jyväskylässä keltaisella kuorrutteella.
Valion lakkajäätelökääretorttu! Sitä myytiin 70/80-luvuilla oranssissa paketissa.
Lola- ja Siesta -suklaapatukat. Voi että kun ne saisi vielä takaisin!
Vaaleat ja tummat toffeet pussissa.