Mitä tuotteita kaipaat, minkä myynti on jo kaupasta lopetettu/mitä et enää kaupasta löydä?
Mä tykkäsin Herbinan rasvoittuvalle iholle tarkoitetusta kasvojen pesuaineesta. Nyt sitä ei meinaa löytyä mistään.
Ja sitten Tresemmen 24hour volume body-shampoo oli pitkään mun lemppari, kunnes sekin hävisi kauppojen hyllyltä.
Nyyyh...:`(
Kommentit (265)
Vanilla Twist (muistaakseni) siideri. Päärynäsiideri, joka oli vaniljalla maustettu. En ole siiderin ystävä, mutta se upposi.
Date hajuvesi..niitä oli erilaisia,naisen kuva jokaises.mun lemppari oli date Felicia..sitten oli ainakin Pamela..muita nimiä en muista.tuoksui ihanalta..yläasteella käytin..joskus -94..sitten musta fii suihkedödö..kaipaan..swis formulan sveitsiläiset shampoot oli hyviä..sitten Freeman vatermelon suihkugeeli isos pullos,ei saa enää..tampereen nectar kaupan kasvojen kuorinta..miksiköhän Se nectar kauppa loppui..oli saman tapainen kun bodyshop.joskus -95 sellainen kauppa oli koskikeskuksessa..
Date hajuvesi..niitä oli erilaisia,naisen kuva jokaises.mun lemppari oli date Felicia..sitten oli ainakin Pamela..muita nimiä en muista.tuoksui ihanalta..yläasteella käytin..joskus -94..sitten musta fii suihkedödö..kaipaan..swis formulan sveitsiläiset shampoot oli hyviä..sitten Freeman vatermelon suihkugeeli isos pullos,ei saa enää..tampereen nectar kaupan kasvojen kuorinta..miksiköhän Se nectar kauppa loppui..oli saman tapainen kun bodyshop.joskus -95 sellainen kauppa oli koskikeskuksessa..
Lion patukoita saa kyllä esim. Tokmannilta ja Kärkkäiseltä. Säännöllisesti ostan :). Itse kaipaan Vesseli-merkkistä minttukaakaojauhetta! Myytiin joskus 90-luvulla ja sen jälkeen en oo mitään mintun makuista kaakaojuomajauhetta nähny :(. Metsätähti-jogurttia kaipaan myös ja mansikkasuklaa Naminami-vanukasta. Punanen purkki jossa oli valkonen pupu, omnom! Enpä oo sen jälkeen mansikkasuklaavanukasta nähny.
Golden capin Dark cider,
Ingmanin ISO -tuutti, makuna suolapähkinä - kinuski(tms.)
Ja kaikista eniten kaipaan sellaista välipalapatukkaa, jossa oli ohuesti suklaata päällä ja sisällä jotain maitojuttua. Nimeä tai valmistajaa en muista, se kääre tais olla oranssi-valkoinen, ja sitä oli ainaki vielä joskus 2000-luvullaki K-kaupoissa kylmähyllyissä. Enää en oo nähny pitkään aikaan missään, tietäisköhän joku tätä tuotetta tämän epäselvän sepustuksen perusteella? Oli niiiiin hyvää!
Ingmannin Bravo -banaanisuklaajäätelö. Valmistus lopetettu ihan vähän aikaa sitten. :(
L'Orealin Grand Curl -mascara joskus 90-luvulla. Toimi mun pitkiin ohuisiin ripsiin todella hyvin. Mikään muu ei ole tepsinyt samalla tavalla!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:58"]Lidlin valkosuklaata missä oli Smarties-tyylisiä karkkeja.
[/quote]
Tämä!
Myös Otto vadelma -lonkero! Mitä tälle tapahtui?
Ennen oli hyviä karkkeja omissa pusseissaan, mm. Niitä vaaleanruskeit turkinpippureita (joita nyt on siinä hotsour mixissä) myytiin keltaisessa pussissa. lakritsidumleja omassa pussissaan (ja mm. Minttudumlejakin aikanaan). Nyt niitä saa vaan dumlemix pussissa ja niitä on aina vähiten -_-. Myös Dumle minibites pussi oli hyvä!
Ennen oli hyviä karkkeja omissa pusseissaan, mm. Niitä vaaleanruskeit turkinpippureita (joita nyt on siinä hotsour mixissä) myytiin keltaisessa pussissa. lakritsidumleja omassa pussissaan (ja mm. Minttudumlejakin aikanaan). Nyt niitä saa vaan dumlemix pussissa ja niitä on aina vähiten -_-. Myös Dumle minibites pussi oli hyvä!
Kaipaan niitä tikkareita joita dipattiin sellaiseen jauhoon joka ritisi suussa <3
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:12"]
Golden capin Dark cider,
Ingmanin ISO -tuutti, makuna suolapähkinä - kinuski(tms.)
Ja kaikista eniten kaipaan sellaista välipalapatukkaa, jossa oli ohuesti suklaata päällä ja sisällä jotain maitojuttua. Nimeä tai valmistajaa en muista, se kääre tais olla oranssi-valkoinen, ja sitä oli ainaki vielä joskus 2000-luvullaki K-kaupoissa kylmähyllyissä. Enää en oo nähny pitkään aikaan missään, tietäisköhän joku tätä tuotetta tämän epäselvän sepustuksen perusteella? Oli niiiiin hyvää!
[/quote]
Onko kyseessä sellaiset suklaakuorrutteiset rahkapatukat? Näitä on isot valikoimat Itä-Euroopan alueella ja ovat siellä edelleen tosi suosittuja välipalaherkkuja. Patukoiden kääre vaihtelee, mutta sisältö näyttää yleensä suurinpiirtein tältä: http://www.budapestagent.com/wp-content/uploads/2011/04/turo-rudi.jpg Suomessa vastaavanlaisia patukoita saa ainakin Prismojen kylmähyllyistä taas nykyään, ovat Maisku-merkkisiä.
Omenan makuiset Dumblet, niiden valmistus taisi loppua 1999 mutta edelleen haikailen niiden perään.
126, saattoi olla rahkaa sisältä, en muista ihan kunnolla. Sen muistan, että se oli suorakaiteen muotoinen ja ehkä n. 1,5 cm paksu se patukka. Mut sitä Maiskua voisin käydä tsekkaa prismasta :)
Lumenen MINERAALImeikkipuuteri. Löytyy vaan tavallisena meikkipuuterina. Mistähän mahtais saada?
127, Eiku nyt mä löysin sen, se oli Kinderin pingui -patukka! Mistähän nuita sais ostettua..
Korjaus, edellinen oli siis 126:lle.
Fazerin minttusuklaata, sitä viiden palan patukkaa. Maitosuklaata ja sisällä oli pieniä ja kovia mintturakeita. Lion-patukoita ostan aina reissusta. En tajua miksi ne Suomesta katosi, kun muita Nesten suklaita löytyy.