Mitä tuotteita kaipaat, minkä myynti on jo kaupasta lopetettu/mitä et enää kaupasta löydä?
Mä tykkäsin Herbinan rasvoittuvalle iholle tarkoitetusta kasvojen pesuaineesta. Nyt sitä ei meinaa löytyä mistään.
Ja sitten Tresemmen 24hour volume body-shampoo oli pitkään mun lemppari, kunnes sekin hävisi kauppojen hyllyltä.
Nyyyh...:`(
Kommentit (265)
Kokkikartanon kasvislasagne, Erisan käsivoide, Max Factorin Medium beige -puuteri.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:01"]Riisisuklaa. Olen kysellyt lähikaupoista, mutta ei ole myynnissä.
[/quote]
Mitä ihmettä? En ole aikoihin ostanut, mutta nyt alkoi tehdä mieli. Eikö sitäkään enää saa?
[/quote]
Saa, ainakin sitä keltaisessa kääreessä, isompana levyjä ja patukkana, joskus on ollut myös paloina pussissa jotain eri merkkisiä. S-ryhmän kaupoissa ainakin on aina.
[/quote]
Kiitos! Hyvä tietää. Mulla näköjään väärät lähikaupat.
[/quote]
Mutta ei saa enää sitä ihanaa Fazerin versiota. Ja siitäkin parempi oli se oranssi appelsiini-riisisuklaa. Nam.
Sitten kaipaan sellaista lakritsijäätelöä, joka oli vaniljamaitojäätelöä ja lakritsaa sellaisena kierteenä. Olisko ollut Ingmanin? Niin ja Texas Pecan ja Rocky Road jätskit, niissä pyöreissä purkeissa ja ja ja... Onhan näitä :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:01"]
Riisisuklaa. Olen kysellyt lähikaupoista, mutta ei ole myynnissä.
[/quote]
Löytyy. Lidlissä suklaahyllystä Nippon ja K-kaupoista Pirkka riisisuklaapalat.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:01"]
Riisisuklaa. Olen kysellyt lähikaupoista, mutta ei ole myynnissä.
[/quote]
Löytyy. Lidlissä suklaahyllystä Nippon ja K-kaupoista Pirkka riisisuklaapalat.
[/quote]
Tarkennan, että Pirkan riisisuklaapalat ovat keksihyllyssä.
Sun Ice jädeä.
Astronauteille suunniteltuja välipalapatukoita, tosi hyviä.
Lion-patukoita saa yhä. Esim. http://urjalanmakeistukku.fi/patukat-ja-askit/1413-lion-42g-x-24-kpl.html
Garnierin hilsesampoo, hyvä ja halpa.
"Ja kaikista eniten kaipaan sellaista välipalapatukkaa, jossa oli ohuesti suklaata päällä ja sisällä jotain maitojuttua. Nimeä tai valmistajaa en muista, se kääre tais olla oranssi-valkoinen, ja sitä oli ainaki vielä joskus 2000-luvullaki K-kaupoissa kylmähyllyissä. Enää en oo nähny pitkään aikaan missään, tietäisköhän joku tätä tuotetta tämän epäselvän sepustuksen perusteella? Oli niiiiin hyvää!"
Voisiko kyseessä olla edelleen myynnissä (karkkihyllyssä) oleva Kinder-suklaapatukka? Niitä myydään muistaakseni 5 kpl/paketti.
Läkerolin xylitolpastillit, joiden maku oli eukalyptus. Rakastan eucaa, mutta en haluaisi reikiä hampaitani sokerisilla karkeilla. Söin yliopistolla luennoilla usein noita, ja sitten kärvistelinkin kaameissa ilmavaivoissa..
Bonaquan omena- sekä persikkavissy!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:07"]
Myös toiset piparminttupastillit ovat kadonneet, sellaiset kovemmat neliskanttiset, joissa on uria. Niitä ei varmaan enää valmisteta, mutta ukkini söi niitä, ja siksi olisi mukava maistaa niitä vielä.
[/quote] Näitä on kyllä vielä, oisko nimi Eucamenthol, sininen pussi. Joka kaupassa myydään. Sunlight-saippuaa on myös myynnissä lähestulkoon joka kaupassa, kun joku sitä kaipasi.
[/quote]
Totta turiset. Eucamentholit ovat niitä kovia uritettuja ja pahoja karkkeja. Hyvänä kakkosena ne ällöttävät jauhoksi muuttuvat soikeat piparminttukarkit eli körttipastillit. Niitä on myös pinkkeinä (anis) ja ehkä keltaisenakin mikä lie maku? ;)
Edellä manittuja "vanhusten suosikkeja", joihin voi lisätä kettukarkit (pihlajanmarja), liköörikarkit ja Fazerin parhaimmat, EI tarvitse tuoda ainakaan 71171minulle vanhainkotiin. Pitäisi ehkä aloittaa uusi ketju, johon listaisi ne tuotteet, joita ei kaipaa takaisin valikoimiin.
No hieman aiheen vierestä kun ei ole kauppa, mutta Rosson kardemummajäätelö ja perhepannupitsat. Ne kun lähti, niin lähdimme mekin.
Valion sitruunajogurtti (tai Arlan). Olen jogurttifani, ja aina kun löydän jonkun ylihyvän maun se kohta lopetetaan. Mulla on vissiin outo maku???
Lapsuudesta jäänyt mieleen joku vanukas jonka nimeä tai valmistajaa en muista, mutta makuja oli ainakin mansikka, appelsiini ja kirsikka. Pienehkö purkki oli. Muistan vieläkin mille ne maistui.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:44"]No hieman aiheen vierestä kun ei ole kauppa, mutta Rosson kardemummajäätelö ja perhepannupitsat. Ne kun lähti, niin lähdimme mekin.
[/quote]Jatkan vielä, se joku juguttijäätelöpuikko jota sai vielä 90 luvun alussa. Mikäköhän se nimi oli?
"Kiinan pata -niminen pussipata johon lisättiin jauheliha."
Tsekkaa ihmeessä eri merkkien pussipata-ainesten itämaiset padat, jos suosikkisi löytyisi niistä edelleen.
Jyväshyvän rukiinen kaurakeksi<3 niitä en ole löytänyt mistään;(
Jotain tölkistä kaadettavaa vanukasta söin lapsena. Se oli tosi hyvää. Olen pitkään etsinyt sitä, mutten löytänyt. Kai se on sit toi Fanny-vanukas.
Santorina-niminen vuohenjuusto/salaattijuusto, luomua. Myytiin aikaisemmin Prismassa.
Rexonan appelsiinin tuoksuinen suihkusaippua.