Mitä tuotteita kaipaat, minkä myynti on jo kaupasta lopetettu/mitä et enää kaupasta löydä?
Mä tykkäsin Herbinan rasvoittuvalle iholle tarkoitetusta kasvojen pesuaineesta. Nyt sitä ei meinaa löytyä mistään.
Ja sitten Tresemmen 24hour volume body-shampoo oli pitkään mun lemppari, kunnes sekin hävisi kauppojen hyllyltä.
Nyyyh...:`(
Kommentit (265)
Valion tomaatti-vuohenjuusto ruokakerma. Hyvää sellaisenaan. Miltään merkiltä ei löydy vastaavaa. Kaikilla vain samat sipulit ja yrtit
Pigal-patukka! Oli ihan mun lemppari mutta nyt ei oo aikoihin näkyny kaupoissa.. Se on siis sellainen vaaleanpuna-sinisessä kuoressa oleva suklaapäälysteinen patukka minkä sisällä on semmosia rapeita pallukoita ja jotain hyvää nougatin tapaista juttua! Nam
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 17:05"]164 jatkaa: aikajanalla muistelut on 90 luvun puolesta milleeniumin alkupuolelle
[/quote]
Mun verilättyjauhe ja urheilutikku osuu 70-luvun loppuun.
Uusina listalke merenneito-salmiakit ja tupla-suklaa vanhalla reseptillä, ukrainalainen on ihan skeidaa, ei edes mantelinmurusia ole raaskittu laittaa pintaan.
Appelsiinikaakao kerta-annospusseissa (oliko ehkä Diva-merkkinen tuote?).
Valion La Gala-jäätelöt.
Kyöpelinvuori-pääsiäismunat!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:52"]
Lola- ja Siesta -suklaapatukat. Voi että kun ne saisi vielä takaisin!
Vaaleat ja tummat toffeet pussissa.
[/quote]
Megaiso peesi ja komppi :D. Lisäksi vielä punainen Jambo-patukka (vihreä minttu oli kamala), ja Dracula-tikkari. Oli kokoa ja makua (ihana salmiakki).
Yves Rocherin Milrose-tuoksu. Aivan ihana ruusun tuoksu, ja saisi kyllä tulla takaisin. 1980-luvulta on jäänyt mieleen sellainen kuin Date-tuoksu, ja punaisena. Samoin Oriflamelta samalta vuosikymmeneltä Red Mysk edt.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:46"]Yves Rocherin Milrose-tuoksu. Aivan ihana ruusun tuoksu, ja saisi kyllä tulla takaisin. 1980-luvulta on jäänyt mieleen sellainen kuin Date-tuoksu, ja punaisena. Samoin Oriflamelta samalta vuosikymmeneltä Red Mysk edt.
[/quote]
Mulla oli se sininen Date! Mutta enpä voi väittää, että näin lähempänä neljääkymmentä enää sitä haluaisin käyttää :)
En käyttäisi myöskään niitä 80-luvun Fii-deodorantteja... Olikohan silloinen suosikkini joku Hawaiian tms.
Ruisleipä nimeltään Imatran voima. Voi että miten hyvää se oli sulatejuuston kanssa!
Kun sai mustapantterikarkkeja vielä omana pussina. Nyt niitä on muutama hassu kappale tavis pantterisekoituksessa.
Airwavesin eukalyptuspurkka, vihreä paketti
Golden Cap Talviomena. Ensin muuttui kai Winter Appleksi, sitten uudistivat reseptin ja uusi maistuu ihan kamalalta!
L'Orealin hiusnaamio vaaleanpunaisessa purkissa. Saman sarjan hoitoainetta ja shamppoota kyllä saa muttei naamiota, oli hyvä ja halpa ja jäin kaipaamaan :(
Tikkumehujäätelöt 1980-luvun alkupuolelta. Kolme eri makua, olisiko ollut appelsiini, ananas ja vadelma. Yläosassa ohut suklaakuorrutus. Nimet taisi olla Aku Ankasta, Ines jne. Ne oli todella hyvää mehujäätä, ei sellaisia esanssijuttuja kuin nykyään. Muistaako kukaan muu näitä?
Lisäksi kaipaan jo jossain viestissä mainittuja Jambo-patukoita.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:10"]Santa Maria Caipirinha Drink mix - pussia. Maksaisin sievoisia summia, jos joku haluaa myydä kaappinsa perukoille unohtuneen pussin/pussit. Käyttäisin legendaariseen juustokakkuun.
[/quote]
Meillä mielestäni on tuollainen. Juustokakun ohje? Rakastan juustokakkuja
T.ohis
Valion Polkka-jätski. En välitä jäätelöstä paljoa ja aina jos satun löytämään semmoisen, josta tykkään, menevät lopettamaan sen. Ingmanilla oli myös joskus semmoinen ihana ällömakea jätski, jossa oli suolapähkinöitä ja kinuskikastiketta, eipä ole saanut sitäkään enää pitkään aikaan.
Ne oikeat Hannu ja Kerttu keksit, joissa oli se vaaleanpunainen päällys pehmeää..