Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista työpaikkakiusaamista olet kokenut?

Vierailija
11.09.2024 |

Miten suhtauduit siihen? Miten toimit?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispomolla oli vaikeuksia lapsen saamisessa miehensä kanssa, pyllisteli sitten työpöytäni edessä ja sanoi minun olevan varmaankin pystyvä mies. Itseäni ei kiinnostanut varattu nainen ja työt loppuivatkin aika pian siinä firmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs toisen osaston duunari puuttui tekemisiini vaikkei tuntenut osastoni asiakkaita ollenkaan. Yritti käyttää asemaansa. Nostin äläkän niin ei edes tullut pomon järjestämään keskusteluun. Jatkossa on pysynyt turpansa kiinni.

Vierailija
4/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakotettu viettämään työpaikalla n.8h putkeen. 

On pakotettu tekemään vastenmielisiä asioita palkkaa vastaan, eli niitä töitä.

On herätetty.

Vierailija
5/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työnhakijoista ainoa, jolla oli koulutus alalle. Minua ei valittua. Asioista päätti pomon oma hovi, hyvä veli - kerho, jotka olivat olleet siinä suojatyöpaikassa pitkään. Sanoin tästä epäkohdasta ja siitä alkoi minun systemaattinen ulossavustaminen. Kyseessä opetusala. 

Vierailija
6/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laidasta laitaan. Asiakkaat ja työ"kaverit" sabotoi tahallaan. Valehdellaan. Jätetään kertomatta oleellisia asioita. Seksuaalista ahdistelua. Väkivaltasta käytöstä.

Yrittänyt kaikesta huolimatta hoitaa työn kunnolla..

Vierailija
7/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut tosi hyviä työkavereita meidän tiimissä oikeestaan kaikki.

Viereisen osaston äm mät:

-kantelee esimiehelle jos näkee puhelin kädessä (ilman että kertaakaan sanoo siitä henk. koht. minulle)

-kerran tulin siviilivaatteet päällä hakemaan unohtuneita eväitäni/jotain kaapista mikä osastolla...viereisen osaston nainen kanteli esihenkilölle, kuulemma leimasin omissa vaatteissani itseni ulos ja olen lähtenyt tosi aikaisin. Sitten esimies kyselee työkaveriltani monelta lähdin töistä osastolta, hän vastaa: "no ihan normaaliin aikaan, silloin kuin työaika päättyi?" 

-uhattiin että saikusta ei makseta palkkaa. Täysin oikeellinen räkätauti...

Nämä pahimmat. Lähihoitajia...

Vierailija
8/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani mittaustöissä pidimme ruokatuntia taukokämpässä, esimieheni otti sitten tussin käteensä ja piirsi kasvojeni ääriviivan kopin seinään mukaellen varjokuvaani. Ihmetteli sitten ääneen että onpa tyhmän näköinen mies. Hänellä oli kilpirauhasen liikakasvua ja kävi aina ylikierroksilla.

Vierailija
9/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäkestoista on kiusaaminen. Ei sellainen, että joku sanoo yhden kerran jotain typerää taikka ei tee jotain. Kauaskantoinen seurauksineen.

Vierailija
10/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valehdeltu palaverien alkamisaikoja, niin että aloittavat aikaisemmin ja olen sitten myöhästynyt. On varastettu ideat ja asiakkaat. On kohdeltu niin kuin en olisi huoneessa lainkaan ja puheitani ei ole noteerattu. On jätetty kertomatta oleellisia asioita. On juoksutettu turhaan olemattomien asioiden perässä. Vaihdoin työpaikkaa.

Vierailija
11/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamupäivällä takahuoneessa niistämässä nenän kun ei sattunut olemaan nenäliinaa taskussa, siinä minuutin, parin niistämisessä meni mun sen päivän kaikki tauot, en saanut pitää yhtään taukoa sen 8 tuntisen päivän aikana. Kiusaaja tämä vanhempi työkaveri jonka kanssa olin sen päivän töissä juoksi perässä heti taukohuoneeseen ja kertoi tämän ja piti huolen etten mennyt tauolle sinä päivänä. Sama tyyppi neuvoi aina tahallaan väärin että pääsi sitten huutamaan ja pätemään, sanoi että tee näin laita nämä näin ja kun tein niin tuli huutamaan että miksi näin teit, ei hän näin näyttänyt. Ja jos asiakas tuli kysymään multa jotain ja hän näki sen niin juoksi äkkiä paikalle ja rupesi puhumaan mun päälle asiakkaan kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi