Happy pancake deittisivusto?
Kommentit (288)
Viikossa kahlattu tarjonta läpi ja ei ole mitään syytä roikkua siellä pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Viikossa kahlattu tarjonta läpi ja ei ole mitään syytä roikkua siellä pitempään.
Juu, nopeat syövät hitaat. Eivät fiksut ihmiset siellä kauan pyöri; tulevat poimituksi tai toteavat paikan vääräksi.
Vierailija kirjoitti:
Pannari on samanlainen freak show, kuin kaikki muutkin vastaavat sivustot.
Annat siis ymmärtää, että sinä olet parempi ihminen. :D
Viikko on ihan max aika tuolla. Fiksut poimitaan nopeasti ja kausikorttilaisiin ei kannata sekaantua.
Vierailija kirjoitti:
Viikko on ihan max aika tuolla. Fiksut poimitaan nopeasti ja kausikorttilaisiin ei kannata sekaantua.
Itse kans kautta rantain selvitän, että kuinka kauan vastapuoli on ollut palstalla.
Tokkopa ne kuukausitolkulla pannarissa roikkujat etsivätkään mitään, kunhan tappavat aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Tokkopa ne kuukausitolkulla pannarissa roikkujat etsivätkään mitään, kunhan tappavat aikaansa.
Oletko koskaan kysynyt heidän motiiveitaan? Ehkä he ovat vaan nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on profiili siellä, mutta en lähetä miehenä kenelekään viestiä kun se on turhaa, vaan odotan naisen lähettävän ensimmäisen viestin jos on kiinnostunut.
Mä piilotan ennen uloskirjautumista profiilin ja noin kolmen viikon välein käyn tsekkaamassa onko tullut ketään varteenotettavaa jota lähestyä omilta huudeilta.
Profiilin pitäminen julki on yhtä tyhjän kanssa, koska eivät naiset niissä vieraile, saati tee mitään aloitetta.
Nyt on asennetta. Profiili näkyvillä vain kun olet logannut sisään, jos oikein ymmärsin. :)
Kannattasko joskus unohtaa se vaikka viikoksi esille, niin joku vois nähdäkin sen?
Vierailija kirjoitti:
Kihloissa ja hääpäivä päätettyna sivustolta löytyneen kanssa. Tuli niitä kummallisuuksiakia siellä vastaan, mutta löysin mitä hain. Sain ihana miehen elämääni.
Onneksi olkoon teille!! :)
Kyllä 3 viikkoa riitti. Ei voi vähempää kiinnostaa miehet joilla oli navan alapuolelle pääsy mielessä ja eri pano asennot. Elikkä ei kunnioitusta naista kohtaan.
Toinen asia valokuva kovin oli nuoren näköisiä 60-70 vuotiaat miehet.
On siellä fiksuja/asiallisia miehiä myös.
Olen todennut tyhjän saa pyytämättäkin.
Nautin 4 vuoden kokemuksella yksin olosta. Mukavia etsintä hetkiä panmukakussa ken siellä on...
Vierailija kirjoitti:
Tai löytävät jonkun ketä tapailla ja tapailun loputtua taas profiili aktiiviseksi. Liekö harvemmassa ihmiset jotka aidosti käyvät sivustolla kuukausitolkulla?
Itse olen roikkunut sivustolla vuosien mittaan eripituisia pätkiä. Lähinnä ajankuluksi - melko sama, löytyykö ketään vai ei. Vaikka tämä kirpaisee monia, niin pitää ymmärtää se, että kaikki eivät hae seuraa samalla tavalla kuin itse hakee.
Kyllä hyvin tulee palion yhteyden ottoja miehelle täällä pitää vaan osata käytös tavat ja sivistyneesti kirjottaa elämästä tunteista olla kiinostunut toisesta aidosti kuukausessa ollut viisi treffiä naisten kansa joka kerta nainen teki aloiteen :)
Pari vuotta tullut oltua siellä. Huonosti miehet ottavat minuun yhteyttä. Harmittaa ettei ulkonäkö riitä, pitäisi varmaan olla aika nätti. Mutta minkäs teet.
Matthew J kirjoitti:
Kyllä hyvin tulee palion yhteyden ottoja miehelle täällä pitää vaan osata käytös tavat ja sivistyneesti kirjottaa elämästä tunteista olla kiinostunut toisesta aidosti kuukausessa ollut viisi treffiä naisten kansa joka kerta nainen teki aloiteen :)
Speksit: yli neljäkymppinen mies pääkaupunkiseudulta? Neuvojesi noudattaminen ei johda noin hyviin tuloksiin kuin pienellä osalla miehistä.
Pannaria katselin muinoin vain paripäivää. Samoihin aikoihin kun tämä ketju on avattu. Aivan hirvee palvelu oli minulle. Silloin match tuntui paremmalta (vaikka oli rahan riisto palvelu), nykyään viihdyn OkCupid puolella (vaikka siitä on tullut enemmän tinderin tyylinen).
Täälläpäin ei löytynyt kuin pystyynkuolleita profiileita aktiivisena viimeksi vuosia sitten, onko se niin helvetin vaikea poistaa ne jos lopettaa palvelun käytön??? Ja miksei voi olla automaattista siivoamista kyseisellä sivustolla, kun ei ne hylätyt proffat juuri lämmitä.
Vierailija kirjoitti:
Täälläpäin ei löytynyt kuin pystyynkuolleita profiileita aktiivisena viimeksi vuosia sitten, onko se niin helvetin vaikea poistaa ne jos lopettaa palvelun käytön??? Ja miksei voi olla automaattista siivoamista kyseisellä sivustolla, kun ei ne hylätyt proffat juuri lämmitä.
Suomi24 ja OkCupid poistelee passiiviset profiilit.
Rekisteröidyin sivustolle ja aloin jutella muutaman ok-oloisen tyypin kanssa. Alkoi ärsyttää melko pian, kun kysymykset meni lähes heti siihen, millainen kroppa on. Kiinnostus lopahti, vaikkei kropassani mitään vikaa olekaan. Mutta kyllä järkevällä keskustelulla pitäisi lähteä liikkeelle. Se, mitä sun pään sisällä on, merkkaa alkuun eniten. Pienenkin keskustelun jälkeen tietää jo, kiinnostaako ihminen tippaakaan. Tän jälkeen voisin miettiä, olisiko se ihminen ylipäätään sellainen, jonka olisin valmis näkemään.
Siinä vaiheessa kun iloinen, vilpitön ja utelias mieli katoaa ja tilanne alkaa käymään itsetunnon päälle, niin ei muuta kuin profiilin ja sovelluksen poisto. Aivan turha loputtomiin kiusata itseään ajatuksella, että olisko joku tänään tjsp.