Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marika Siltanen, Itsenäisyyspuolue. Voiko olla nolompaa? :D

Vierailija
08.05.2014 |

http://areena.yle.fi/tv/2252439

Joko tämä on puitu täällä? Miten voi lähteä ehdokkaaksi, jos on noin pihalla kaikesta?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tajuatte, että ketä vaan otetaan ehdokkaaksi, että saadaan listat täyteen. Ääni menee puolueelle, ei ehdokkaalle. Vain eniten ääniä saaneilla ääni todella menee sille ehdokkaalle itselleen jota sä äänestät. Näiden marikoiden tarkoitus on kerätä pari ääntä kopissa pelkän pärstäkertoimen perusteella.

Vierailija
42/89 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Timo Hellman käynyt hampilääkärissä ja tupot unohtuneet poskiin? Mieleenpainuva lopetus haastattelussa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo onkin hyvä selitys, että aina kun opiskelee kieltä, kaikki entiset unohtuu. Miksi sitten opiskeli espanjaa eikö englanti olis ollut tärkeempää :p

Vierailija
44/89 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisyyspuolue: hullu - hullumpi - Hulluvig.

Vierailija
45/89 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vaalikone.fi/suomi/ehdokas/168/

XDDDD EN KESTÄ. Miten toi haastattelija pitää pokkansa. 

Vierailija
46/89 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on kyllä sellaisia äänestäjiä, että tämä Marika on tosiaan kohta tuolla europarlamentissa. IPUlla oli kai ollut melko "korkeat" kannatuslukemat, vai luinko jostain väärin?

Vierailija
47/89 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:41"]

Suomalaiset on kyllä sellaisia äänestäjiä, että tämä Marika on tosiaan kohta tuolla europarlamentissa. IPUlla oli kai ollut melko "korkeat" kannatuslukemat, vai luinko jostain väärin?

[/quote]

Tätä mä pelkäänkin. Jos tota videota on jaettu 20 tuhatta kertaa fbssä niin miettikääpäs kuinka moni on nähnyt sen jakojenkin kautta. Jotkut just 18v täyttäneet jonnet voivat Aku Ankan sijaan äänestää läpällä tätä reppanaa "koska oli niin epic video!!!"

Vierailija
48/89 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 01:00"]

Kai te tajuatte, että ketä vaan otetaan ehdokkaaksi, että saadaan listat täyteen. Ääni menee puolueelle, ei ehdokkaalle. Vain eniten ääniä saaneilla ääni todella menee sille ehdokkaalle itselleen jota sä äänestät. Näiden marikoiden tarkoitus on kerätä pari ääntä kopissa pelkän pärstäkertoimen perusteella.

[/quote]

Itsenäisyyspuolue on mainostanut olevansa "uskottava vaihtoehto" Suomen tulevaisuudelle. Jep, varmasti...

Mitä kertoo puolueesta, että tällainen ehdokas otetaan listoille ja päästetään vielä ylen kameroille kertomaan asiantuntevia kotiäidin näkemyksiään...

Vierailija
49/89 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 01:00"]

[/quote]

Itsenäisyyspuolue on mainostanut olevansa "uskottava vaihtoehto" Suomen tulevaisuudelle. Jep, varmasti...

Mitä kertoo puolueesta, että tällainen ehdokas otetaan listoille ja päästetään vielä ylen kameroille kertomaan asiantuntevia kotiäidin näkemyksiään...

[/quote]

Kannattaa ehdottomasti katsoa myös saman puolueen Seppo Papusen haastattelu. Itsenäisyyspuolueessa todellakin on Suomen tulevaisuus. "Uskottava vaihtoehto" :D Voi sitä myötähäpeän määrää...

Vierailija
50/89 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:57"]

Minua pelottaa eniten se, että hän on blogissaan huolissaan "pullokissoista."

"

Minua edelleen hirvittää pelkkä kotieläintenkin huono käsittely ja lähes sadistinen ote siihen että kissanpentu kasvatetaan lasipurkissa ja kissa olisi pelkkä purnukkakissa ilman tunteita, ilman mitään.

Okei okei, tästä on jo aikaa, mutta edelleen muistikuva aiheuttaa suunnattomat vilunväristykset ja raivon! Ei näin, ei saa kiusata mitään eläintä!!

Ei koe-eläimenä eikä kotieläimenäkään!"

http://marikasiltanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/158896-kotielaimista-ja-vahan-elainkokeistakin

[/quote]

Voi hyvä isä sentään tuota kissajuttua...

Olen varma, että Marika on lihansyöjä joka sitten jeesustelee tuolla "ei saa eläimii niinQ kiusata!!111!!!" ihan kuin joku alakoululainen. Tai no, en yhtään ihmettelisi jos se luulisi, että ne lihapullat kasvaa lihapullapuussa.

[/quote]

Mitenkään puolustelematta Siltasta... Saako eläinoikeuksia puolustaa vain kasvissyöjät?

Vierailija
51/89 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi?" "No en mä oikeen tiedä, mä nyt haluun vaan kokemuksia, vähän kokeilla." Ihan ku toi olis joku leikki mihin mennä...

Vierailija
52/89 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medialukutaito olisi hyvä osata, jos Mepiksi halajaa... Eikä uskoa sokeasti kaikkea

Vierailija
53/89 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mielummin oksentaisin julkisesti kuin olisin henkisesti aivan idiootti.

Vierailija
54/89 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vaalitaktiikka, trollaus / putous-hahmo. Onko kukaan ennen kokeillutkaan?

Vierailija
55/89 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tuo munateksti oikein oli? :D Vaikutti ihan 9-vuotiaan kirjoittamalta kouluaineelta.

Vierailija
56/89 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MITEN noilla toimittajilla VOI pitää pokka...???

..."mullon sillai et mää puhun sitte kaikkia kieliä sekasin"... HAHAHAHAHAHAAA!

Vierailija
57/89 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä kunnioitettavaa jos haluaa tehdä jotain asioiden eteen, mutta voi hyvänen aika jos tietämys yhteiskunnasta ja politiikasta on tuolla tasolla! Siis käytännössä aivan nolla, ei mitään tietoa mistään. Miten nuo oikein kuvittelisivat pärjäävänsä missään, edes kunnanvaltuustossa saati sitten eduskunnassa tai europarlamentissa. Suunnaton itseluottamus täytyy olla jos ei muuta.

Vierailija
58/89 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:07"]

Siis MITEN noilla toimittajilla VOI pitää pokka...???

..."mullon sillai et mää puhun sitte kaikkia kieliä sekasin"... HAHAHAHAHAHAAA!

[/quote]

Mietin samaa, ilmekään ei tainnut värähtää! Luulen että mä en olisi pystynyt vetämään tuota läpi hymyilemättä...

Vierailija
59/89 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kirjoitin tuonne toiseen topikkiin:

Ei tsiisus miten noloa! Tuo eukkohan on ihan pihalla kaikesta, hyvät eväät mepiksi kun ei edes tiedä miksi sellaiseksi haluaa, saati että tietäisi mitä eroa on oikeistolla/vasemmistolla ja mitkä puolueet niihin kuuluu. Mistähän on Marika saanut idean hakeutua tuonne? 

Oma kuvaus: "Olen 32-vuotias kahden suloisen lapsen äiti. Vajaa vuosi vielä kotiäitinä toimimista, tulevaisuuden suunta on toistaiseksi avoin. Olen sosiaalinen perhonen, kiinnostunut vähän kaikesta uudesta, helposti innostuva ja toimelias, kun vauhtiin pääsen. Luottamustoimia on ollut EVIOn hallituksessa kouluaikana toimiminen."

No siinäpä sitä meriittiä kerrakseen, etenkin tuo kouluaikainen luottamustoimi...

Vierailija
60/89 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 01:30"]

Kuten kirjoitin tuonne toiseen topikkiin:

Ei tsiisus miten noloa! Tuo eukkohan on ihan pihalla kaikesta, hyvät eväät mepiksi kun ei edes tiedä miksi sellaiseksi haluaa, saati että tietäisi mitä eroa on oikeistolla/vasemmistolla ja mitkä puolueet niihin kuuluu. Mistähän on Marika saanut idean hakeutua tuonne? 

Oma kuvaus: "Olen 32-vuotias kahden suloisen lapsen äiti. Vajaa vuosi vielä kotiäitinä toimimista, tulevaisuuden suunta on toistaiseksi avoin. Olen sosiaalinen perhonen, kiinnostunut vähän kaikesta uudesta, helposti innostuva ja toimelias, kun vauhtiin pääsen. Luottamustoimia on ollut EVIOn hallituksessa kouluaikana toimiminen."

No siinäpä sitä meriittiä kerrakseen, etenkin tuo kouluaikainen luottamustoimi...

[/quote]

Miten tuon nyt ottaa kun muistetaan, että Arhinmäellä oli meriittilistalla FC Jokereiden väkivaltaisen faniklubin jäsenyys, kroppa täynnä jokeritatuointeja jne. Niin vaan siitäkin nuuskajuoposta leivottiin ministeri myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan