Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitän onko "ystäväni" varastanut mattoni?

Vierailija
30.04.2014 |

Elikkäs meidän ullakkovarastoon oli murtauduttu ja sieltä oli kelvannut pitkäkyntisille muunmuassa pari mattoa verhoja ja muuta pikkutavaraa.

Nyt vieraillessani ystävän luona hän oli sattumalta ostanut täysin samanlaisen maton

Jonka epäilenboikeasti olevan minun varastettu matto miten tässä tilanteessa voisin toimia etten turhaan syytä ennen varmistusta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä ne muut tavarat oli? yritä selvittää, löytyykö niitä ystäväsi kotoa. Vaikuttaa kyllä aika vainoharhaiselta, ellei matto ollut joku kovinkin harvinainen ja kallis

Vierailija
2/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi joskus samoin. Pyykkinarulta varastettiin mun upouudet rintaliivit ja pikkuhousut. Ne eivät olleet samaa sarjaa vaan sellaiset jotka itse matsasin käymään keskenään. Mitään muuta narulta ei hävinnyt. Ja kas, parin päivän kuluttua kuntosalilla huomasin että naapurirapussa asuvalla "kaverilla" oli uuden uutukaiset rintaliivit ja pikkuhousut... Jännä yhteensattuma. Kun kysyin mistä on ostanut kun on niin kivan näköiset sanoi eri kaupan kuin mistä itse ostin. Outo juttu vaan, kun liivit sattuivat olemaan ao. kauppaketjun oma merkki eikä siis voinut olla siinä toisessa kaupassa myynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, jos siinä matossa ei ollut jotain merkkejä joista voisit sen tunnistaa.

Tai jos et löydä muitakin pöllittyjä tavaroitasi sieltä.

Toisaalta vaikuttaisi kyllä epätodennäköiseltä että joku olisi niin ääliö, että varastaisi kaveriltaan maton ja laittaisi sen lattialleen, vaikka tietäisi että tämä kaveri tulee käymään heillä kylässä.

Vierailija
4/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mistä kaupasta hän osti maton. Sano että sulta juuri katosi samanlainen ja haluaisit ostaa tilalle samanlaisen.

Jos ei pysty vastaamaan mistä on ostettu ja selittelee hädissään jotakin ympäripyöreää, siitä tiedät.

Vierailija
5/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä että joku varastaa toisen rintsikat ja varsinkin alushousut ja käyttää niitä..  

Vierailija
6/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt soitat heti Sepolle, se saa selville murhankin. Eiku.

Vierailija
7/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, kuka pitää jonkun kusisia alusvaatteita, vaikka olisivatkin pestyjä?

Vierailija
8/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "ystävälläsi" psykopaattisia piirteitä? Nauttiiko hän siitä, että saa sinut hämmennyksiin?

Vierailija
9/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on pöllin sen ja myyny ja sun kamu on ostan sen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi