Marika Siltanen, Itsenäisyyspuolue. Voiko olla nolompaa? :D
http://areena.yle.fi/tv/2252439
Joko tämä on puitu täällä? Miten voi lähteä ehdokkaaksi, jos on noin pihalla kaikesta?
Kommentit (89)
Vielä nolompaa on se, että jokin puolue ottaa tällaisen henkilön ehdokkaakseen. Toki kertoo aika paljon kyseisestä puolueesta...
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 22:19"]
Ei yhtään huonompi kuin Katainen. Puhuu ihan järkeviä toisin kuin Katainen. voisin äänestää
[/quote]
Siis missä kohtaa tuo puhuu ihan järkeviä? Hirveä myötähäpeä viimestään siinä vaiheessa, kun alettiin kysellä mihin ryhmään haluaa kuulua :D
Puitu on :-) Tsekkaa myös Eila Aarnos.
Ei yhtään huonompi kuin Katainen. Puhuu ihan järkeviä toisin kuin Katainen. voisin äänestää
"Mä en oo hirveesti perehtynyt siihen että mitä noi on oikea ja vasen"
Tulee saamaan av-mammoilta ääniä. Monet kuitenkin äänestävät kaltaistaan.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 20:57"]
Seppo Papunen on kans kova.
[/quote]
Ja Susanna Kaukinen. :D
AHAHAHHAHAHAHA kuoleeeennn :''''DDDDDD
:DDDD Syvä myötähäpeä. Mistä näitä löytyy?
Mutta toinen asia mikä tuossa häiritsi oli tuon haastattelijan otsa... Tullut otettua Botoxia vissiin vähän turhankin monta kertaa..? Näyttää aika tuimalta :D
Siis...nämä ovat ehdokkaana europarlamenttiin? Eikö ole minkäänlaista suodatinta ehdokkaille?
Minua pelottaa eniten se, että hän on blogissaan huolissaan "pullokissoista."
"
Minua edelleen hirvittää pelkkä kotieläintenkin huono käsittely ja lähes sadistinen ote siihen että kissanpentu kasvatetaan lasipurkissa ja kissa olisi pelkkä purnukkakissa ilman tunteita, ilman mitään.
Okei okei, tästä on jo aikaa, mutta edelleen muistikuva aiheuttaa suunnattomat vilunväristykset ja raivon! Ei näin, ei saa kiusata mitään eläintä!!
Ei koe-eläimenä eikä kotieläimenäkään!"
http://marikasiltanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/158896-kotielaimista-ja-vahan-elainkokeistakin
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:57"]
Minua pelottaa eniten se, että hän on blogissaan huolissaan "pullokissoista."
"
Minua edelleen hirvittää pelkkä kotieläintenkin huono käsittely ja lähes sadistinen ote siihen että kissanpentu kasvatetaan lasipurkissa ja kissa olisi pelkkä purnukkakissa ilman tunteita, ilman mitään.
Okei okei, tästä on jo aikaa, mutta edelleen muistikuva aiheuttaa suunnattomat vilunväristykset ja raivon! Ei näin, ei saa kiusata mitään eläintä!!
Ei koe-eläimenä eikä kotieläimenäkään!"
http://marikasiltanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/158896-kotielaimista-ja-vahan-elainkokeistakin
[/quote]
Voi hyvä isä sentään tuota kissajuttua...
Olen varma, että Marika on lihansyöjä joka sitten jeesustelee tuolla "ei saa eläimii niinQ kiusata!!111!!!" ihan kuin joku alakoululainen. Tai no, en yhtään ihmettelisi jos se luulisi, että ne lihapullat kasvaa lihapullapuussa.
"Jotenkin tahdon auttaa, edes vähän, kaikkia pörröisiä eläinystäviä, en vain vielä tiedä että miten, mutta kyllä sekin tapa löytyy, ajallaan!!"
ei oo totta
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:24"]
Mikäs tämän ehdokkaan numero oli?
[/quote]
Numero on 79. Käykää äänestämässä.
Marika taitaa olla suosituin ehdokas Yle Areenan katsomiskertojen ja Facebook-suosittelujen määrän perusteella. :)
HAHHAHAHAHAHHAHHA!!!!!!!!!!!!!!VOI HERRAN JUMALA!!!!!! NOLOOOOOO!