Kylläpä tulee hiihtämisellä helposti rahaa
Matintalo kuittasi tänään 17000e ja Joensuu 10000e.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydät tommoset summat? Nuo ei ole oikeat.
Just sanottiin televisiossa
Mitä olen oikeastaan minkään huipulla urheilevan treenejä, omistautumista ja työtä seurannut, niin en sanoisi että helpolla irtoaa... Ja jokaista pärjäävää kohti on liuta niitä, jotka näki vaivaa jopa enemmän mutta se ei riittänyt.
Ne on 20 vuotta treenanneet tuota varten saamatta aiemmin juuri mitään.
Siinä ajassa olisit pulloja keräämällätehnyt isomman tilin.
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan, nuo ovat vain kokonaiskilpailussa kuitatut summat. Molemmat tienasivat koko kiertueelta vielä enemmän. Pikkurahoja nuo kuitenkin ovat, kun vertaa esimerkiksi golfturnausten palkintoihin. Taisi Välimäkikin tienata viime kaudella yli 2 miljoonaa, vaikkei voittanut kuin yhden turnauksen.
Jos helppoa, niin miksi et itse ole tuolla hiihtelemässä?
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että siitä maksetaan noin hyvin
Kannattaa ap nyt samantien lähteä treenaamaan. Ehkä se vielä kilahtaa hiihtopalkkiot jonain päivänä sinunkin tilille. Tsemppiä!
Pienet on rahat verrattuna rallikuskeihin ja jääkiekkoilijoihin varsinkin ne jotka pelää änäreissä.
Jos hiihtäjällä on hyvä kroppa niin hän voi esitellä sitä vaikka playboyssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ensi kaudeksi sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tiedät, niin ei kun sukset jalkaan ja menoksi. Kun on vielä olympiavuosi, niin tiedä vaikka ehdit niin hyvään kuntoon, että valitsevat Suomea edustamaan.
Paljonko luulet verta, hikeä ja kyyneleitä sekä tunteja kuluneen, että noihin summiin ylsivät? Ei taitaisi onnistua sinulta koskaan kyseinen määrä rääkkiä.