Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

J***uta, anoppi oli vähällä tappaa meidän pojan!

Vierailija
31.01.2006 |

Nyt kun tilanne on rauhoittunut mä oon niin täynnä vihaa sitä eukkoa kohtaan.

Eilen olivat siis miehen vanhemmat meillä kylässä. toivat lapsille namuja...ja kielsin asiasta koska näin että yhdessä pötkössä on pähkinää jolle poika 5v. on erittäin pahasti allerginen. anoppi tietää asian mutta vähättelee sitä(ei muuten enää), " kyllähän sitä voi yhden patukan syödä..." otin ne pois lapsilta ja sanoin että ei voi syödä sitä koska on sille allerginen, no eikös anoppi ottanut laukustaa uuden ja antanut sen pojalle kun olin laittamassa kahvia pöytään.

Poika ehti ottaa siitä yhden haukkauksen jonka jälkeen alkoi hengitystiet mennä umpeen ja turvota kasvot ja raajat. Äkkiä sain annettua pojalle piikin (onneksi oli varalla hätätapuksia varten) ja soitettua nopeasti ambulanssin. aamulla päästiin pojan kanssa kotiin sairaalasta ja nyt poika voi hyvin.. mitä nyt on peloissaan ja järkyttynyt asiasta.

Siis voi vit** tuota anoppia eikö se usko kun sanotaan että EI SAA ANTAA MITÄÄN PÄHKINÄÄ! Mä oon ihan raivona täällä, enkä vastaa vaikka anoppi yrittää koko ajan soittaa. mies hoitakoot hänet...

ARGHHH......pitää vähän tuuletella täällä itteään etten kokonaan pimahda...

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tietää, miltä tuntuu tukehtua.....

Vierailija
62/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopit on sanonko mistä...ainakin sun ja mun anopit! tyhmiä akkoja, älä anna heti anteeksi, olisi kerrankin kuunnellut mitä sanoit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyy syömästä niitä ja kysyy aina, onko ruoassa näitä aineita.

AP, ehkä olet opettanut lapsesi huonosti ja lapsesi on ahne kun ei osaa kieltäytyä kielletystä. Normaalit allergiset lapset oppivat aika äkkiä, yleensä 3 vuotiaina, mitä eivät saa syödä.

Vierailija
64/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun ammattilaisen kanssa!

Jos meinaa tosissaan tukehtua, eikä happi kulje, niin kyllä siinä on melkoinen pakokauhu päällä :( Epäilijät, kokeilkaapa pidättää hengitystä pari minuuttia, niin saatte vähän esimakua siitä tunteesta..

Ja lapsi on varmasti säikähtänyt tosissaan ja vielä kun hänelle rakas ihminen on sen tilan aiheuttanut... Ja kaiken kukkuraksi ne kaikki toimenpiteet, mitä hän on joutunut kokemaan tuon takia, niin on kyllä tosi hyvä homma, että hän on saanut apua!

Paljon voimia ap:lle ja olkaa tiukkoja sen anopin suhteen ;) Kyllä se varmaan oppii, kun tajuaa, ettei enään näe teitä, jos anteeksipyyntöä ei tule ;)

Vierailija
65/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan oikeastiko aioitte katkaista kaikki välinne anoppiin, eli poika ei saa enää tavat mummoaan? luulisi, että anoppi olisi tuosta tapauksesta läksynsä oppinut...

Mutta pelkääkö poikanne nyt mummoa? Luuleko hän (ja luuletteko itse), että mummo OIKEASTI yritti tappaa poikanne? jos näin, niin silloinhan kyseessä todella olisi poliisiasia. Mutta jos kyseessä vain typerä piittaamaton erehdys, niin kyllä pitäisi pystyä sovintoon. Siis vaikka miten oletkin oikeassa...

Vierailija
66/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että poliisille pitäisi ilmoittaa???!!! Ei ole kyllä suhteellisuudentaju kotona eräillä. Eiköhän tilanne selviä ilmankin. Antakaa nyt olla jonkun aikaa ja puhutte rauhoittuneena, ei anopin ollut tarkoitus lasta pahoinpidellä.

Vierailija
67/68 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei omaan mummiin voi luottaa niin keneen sitten? Kyllä lapsi luottaa, että aikuinen joka tietää hänen olevan allerginen pähkinälle ei syötä hänelle pähkinää. Poika siis oletti, että patukassa ei ole pähkinää kun mummi sitä niin kovasti tyrkytti.

AP, ehkä olet opettanut lapsesi huonosti ja lapsesi on ahne kun ei osaa kieltäytyä kielletystä. Normaalit allergiset lapset oppivat aika äkkiä, yleensä 3 vuotiaina, mitä eivät saa syödä.

[/quote]

Vierailija
68/68 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltänyt anoppia antamasta lapsellemme soijaa allergiaepäilyjen vuoksi. Pari viikkoa sitten mummi tuli hoitaan lapsia kun läksimme miehen kanssa elokuviin. Mummilla oli mukanaan soijajuomaa ja sanoin ettei sitten anna sitä lapselle kuten noin miljoona kertaa aiemminkin. Sitten menin kodinhoitohuoneeseen ja lapsi ja mummi oilvat siinä oven takana, niin kuulin kuinka mummi selitti lapselle että ihan kohta saat soijajuomaa, isi ja äiti eivät ole vielä lähteneet, sitten kun isi ja äiti lähtee, sitten saat. Kyllä kiehahdin! Ei tainnut mummi tietää että kuulin. Menin mummin luokse ja sanoin että täällä pätee ihan samat säännöt silloinkin kun isi ja äiti ei ole paikalla tai muuten vaihtuu lapsenvahti. Meni mummi ihan hiljaiseksi, pyöritteli vain silmiään päässään. Voi kele kun on ärsyttävä tyyppi!