Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatketaanko yritystä nyt vai myöhemmin?

Vierailija
14.02.2006 |

Kaksi peräkkäistä keskenmenoa takana, ja nyt päätettiin ottaa ihan rauhallisesti ja tehtiin kaikenlaisia kivoja suunitelmia kesälle jne.

Kuulosti myös minun korvissa tosi kivalta alussa, ja oli mielestäni hyvä ajatus että pystyn toipumaan siitä.

MUTTA, nyt iski kummiskin ihan hillitön ja järjetön vauvakuume. En voi sille mitään, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä että elämälläni ei ole tarkoitusta eikä merkitystä ellen nyt tule raskaaksi. Ihan järjettömältä kuulostaa, tiedän, mutta tunteelle en voi mitään.

Olen myös aika katkera niille mielessäni, jotka ovat onnistuneet.

Kaikki kesäsuunitelmat eivät toisaalta tunnu miltään sen rinnalla että saisin nyt vihdoinkin unelmani täytettyä. Mutta toisaalta taas haluaisin kesällä kokea nämä ihanat rinkkamatkat maailman kolkkiin.

Sekaavia ajatuksia, tiedän, mutta osaisko joku ehkä jotain neuvoa??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lä on pikkuinen käärö jo kotona. :(

Siis emme ole kertoneet kenellekään yrityksistämme. Kaveri vaan sattui mainitsemaan ohimennen heidän yrityksestään. En halunnut kelleen kertoa, koska tiedän joutuvani sitten selittelemään, miksi en ole jo raskaana.

Vierailija
2/2 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kohta vuosi yritystä takana, tuloksena 2 keskenmenoa.

Toisaalta haluaisin saada jo ajatukseni muualle, mutta toisaalta, en voi sille mitään että ajatukseni pyörivät vain ja ainoastaan yhden asian ympärillä :-/

En tiedä mitä tekisin.

Toisaalta pelottaa että jos tulen taas raskaaksi, että miten kestän tämän km-pelon kanssa. Ja myös se pelottaa, että kun olen tätä niiiiin paljon halunut, että olenkohan sittenkään onnellinen kun olen raskaana/vauva on syntynyt?? Vai haluanko oikeasti jotain ihan muuta, mutta se vaan ilmenee tällaisena vauvakuumeena?

Olen ihan sekaisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla