En ymmärrä miten ihminen voi pitää stringejä!
Mulla on ollut nyt kaks päivää stringit jalassa ja persvako on varmaan jo verille hiertynyt! Miten näitä voi ihminen pitää ja jotku vielä aina?!
Kommentit (63)
Stringit on mukavimmat alushousut. Nytkin on jalassa, eikä tunnu. Ehkä olet ostanut liian pienet?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:39"]
Mulla on ainakin sellaisia housuja, mekkoja ja hameita joiden kanssa ei voi pitää muuta kuin stringejä
[/quote]
Just tämän takia mullakin on ne stringit nyt ollut, kun on sellaiset housut, ettei voi muita oikein laittaa. En vaan käsitä, miten nämä on ihmisten alushousut!
ap.
Sulla on liian pienet:D sopivat ei edes tunnu, tai sitten vedät ne liian ylöd
Stringithän ovat just mukavimmat.
Sanoisin, että ap:n stringit on väärän kokoiset tai malliset. Kyllä mullakin on ollut epämukavalta tuntuvia stringejä mutta kun sopivat löytyy, ne on mukavat eikä tunnu.
Mulla on ainakin sellaisia housuja, mekkoja ja hameita joiden kanssa ei voi pitää muuta kuin stringejä
[/quote]
Aika lyhyitä, jos tavallisten kalsareiden lahkeet näkyy mekostasi. Tai aika neuroottista, jos joku pikkareiden sauma häiritsee. Get a life!
Mun mielestä ne on vielä naurettavan näköisetkin. Mutta joo, kukin tyylillään, voihan sitä vaikka olla kommandonakin.
Itse olen käyttänyt stringejä vähintään 10 vuotta enkä kyllä muista, että koskaan olis hiertänyt. Niin kuin muutkin kommentoineet, ei käyttöä huomaa millään tavalla. Minusta stringit ovat juuri kaikista mukavimman tuntoiset alushousut kun ein niitä mitenkään huomaa eikä näy inhottavia "rajoja" pyllynposkissa housujen läpi.
Sulla on ollu huonot stringit! Niissä on suuri ero!
Hyvät stringit ("takanarun" pitää olla hieman paksumpi kaitale pehmeää kangasta... sellainen alle 5mm paksu suikale, ai saatana) ei haittaa yleensä ollenkaan. Mutta en minäkään niitä päivittäin käyttäisi. Varmaan noin puolet alkkareistani on stringejä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:39"]
[/quote]
Aika lyhyitä, jos tavallisten kalsareiden lahkeet näkyy mekostasi. Tai aika neuroottista, jos joku pikkareiden sauma häiritsee. Get a life!
[/quote]
No kyllä se häiritsee. Etenkin töissä työhousuista saumat näkyy aivan selvästi ja kerran voin sen strigeillä jättää näkymästä niin tottakai käytän niitä kun ovat vielä mukavatkin.
Joo, onhan stringit todella naurettavan näköiset, mutta eihan niitä kukaan vaatteiden alta näe. Mun mielestä ne on mukavimmat alushousut, eihän niitä edes huomaa. Kaikista pahimmat on jotkut tangat, jotka ruttaantuu koko ajan persvakoon. Niiden kun ei kuulu olla siellä. Ja sitä paitsi se kyllä näyttää tosi hölmöltä, jos alkkareiden reunat paistaa ohuiden housujen läpi.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:39"]
[/quote]
[/quote]
No kyllä se häiritsee. Etenkin töissä työhousuista saumat näkyy aivan selvästi ja kerran voin sen strigeillä jättää näkymästä niin tottakai käytän niitä kun ovat vielä mukavatkin.
[/quote]
Luuletko, että kukaan on koskaan katsonut pikkareittesi saumoja? Ei todellakaan, korkeintaan toiset stringien käyttäjät.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:45"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Luuletko, että kukaan on koskaan katsonut pikkareittesi saumoja? Ei todellakaan, korkeintaan toiset stringien käyttäjät.
Ihan samaa kokoa on kuin muutkin pikkarit, mutta ehkä nämä on jotain pientä kokoa sitten. Sellaiset urheilullisen malliset, että ei mitään ihan ohutta naruakaan. Ja kangaskin muka jotain pehmeää ja hyväksi sanottu, mutta just nyt ei kyllä tunnu enää mikään pehmeältä! :D
ap.
Stringeissä kulkeutuu persebakteereja kätevästi römpsään. Lääkefirmat kiittävät.
Stringeissä onkin erityisen tärkeää ostaa juuri sopivan kokoiset, silloin ne eivät tunnu (tai niihin tottuu), eivätkä ne myöskään ns. luista. En itse pidä stringeistä ja ne ovat myös nolon näköiset, mutta joidenkin vaatteiden kanssa ne ovat parhaat. Ihan kuin esim. olkaimettomat rintsikat ovat hyvät joidenkin kledjujen kanssa, vaikka muuten ovat niin stan epämukavat.
[/quote]
[/quote]
Ai niin, itseasiassa mulla on myös sellaiset housut että jos laitan tavalliset alushousut niin niitten "lahkeet" näkyvät shortsien lahkeista :))
[/quote]
Ei voi pitää? Vai haluatko antaa vaikutelman, ettei sulla ole housuja jalassa? Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin alushousujen saumat. Ehkä et ole vielä huomannut.
Viestin 19 kuvassa oli hyvä esimerkki stringien väärinkäytöstä. Kaikki, jotka ihmettelevät miten kukaan voi käyttää stringejä, luulevat varmaan että ne kuuluu laittaa häpyhuulten väliin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:37"]
Se että sinä et jotain voi tai halua, ei kai tarkoita ettei sitten kukaan muukaan voisi tai haluaisi.
[/quote]
No eihän ap. tuollaista väittänytkään vaan juuri kysyi, että MITEN joku VOI pitää.