Harrastatteko seksiä kyläillessä?
Joskus nuorempana kyllä, mutta en enää kehtaa palauttaa läikikkäitä lakanoita ja seksikin jää vähän vajaaksi jos ei saa ääntelehtiä niin kuin miltä tuntuu.
Meillä on käynyt kyllä hyvinkin äänekkäitä vieraita ja joskus miehen veljen yhden yön hoitojakin.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
No en helvetissä. On se nyt kumma jos kylään pitää mennä nussimaan. Siis huoh! Todella ajattematonta ja junttia.
Ei välttämättä. Ystäväpariskunnan parikymppinen nuori nainen poikaystävänsä kanssa... Oli ilo kuunnella T:M59
Muidtan, kun asuttiin pienessä kaksiossa ja mun serkku tuli puolisknsa kanssa yöksi. Asunnossa oli huineiden välillä keittiö ja ei ovea.
Ei muuta, kun meno päälle. Menin olohuineeseen, laitoin valot päälle ja sanoin nyt ulos. Meillä oli 2 lasta, toinen vauva ja esikoinen herkkäuninen. Ihmettelen, että mä heräsin, lapsi ei.
Sanoin teillä on tasan 2 minuuttia aikaa lähteä ulos.
Alunperin sanoin ei ole hyvä idea, kun lasten nukkumiset. Serkku valuutti ovat hiljaa yöllä, sanoi vähän oudosti sen ja sanoin uudestaan, oikeesti, ei mitään panemista. Mä en halua selittää mun lapselle mitä ääntä pidätte.
Aivan älytön tappelu tuli, johon tietty esikoinen heräsi ja sitten serkun mies tajusi lähdetään. Olivat meillä yötä keikan jälkeen ja aamulla oli tarkoitus lähteä kotiin ajamaan.
Serkkuni on yli 30 silloin ja hänen äitinsä soitti seuraavana päivänä ja kyseli olin kuulemma heittänyt heidät ulos keskellä yötä. Sanoin joo ja ihan syystä, kysy lisätietoja tyttäreltäsi.
Oli kertonutbyhteiselle serkulle mitä oli käynyt ja edelleen serkulle sanotaan ootko tullut panemaan, kun yrittää ängetä yöksi
Naapurien vaimot lähes käyty läpi, pian täytyy ehkä muuttaa muualle.
Jos on oma huone niin vaimon kanssa tehdään aina kun mieli tekee, pyyhe alle ja hiljaa hyvä tulee.
Mä harrastan keksiä kylässä, tosin teen sitä kotonakin.
Vierailija kirjoitti:
Kahvipöydässä vai keittiön pöydällä? Jumakekkana te ootte ronskia porukkaa hei!
Vain sooloseksiä kahvipöydässä. Sekin loppui, kun uskovainen isotäti taivasteli, että onpa pieni.
Me otetaan lakanat aina pois ennen aktia kun ollaan vierailemassa , ei lakanat sotkeennu . Kyllä maailmaan tahroja mahtuu mutta kyllä seksin harrastaminen on ekoteko ja terveellistä . Jos seksi niin kauhistuttaa niin miettikää kaikkia sänkyjä joissa olette yöpyneet , sieltä löytynee eräätkin ilo tahrat patjoista alkaen .
En minä muusta tiedä, mutta Ameriikan serkku olisi halunnut viedä poikuuteni. Olin ujo, mutta ei hänkään sitten kuitenkaan käynyt käsiksi mulkkuuni housujen päältä. Olin ujo, mutta kävi selväksi, että saanti olisi ollut varmaa.
ei yhdyntöjä , mutta käsipeliä on harrastettu . yhdynnässä vaimo pitää niin kovaa ääntä ettei kylässä kehtaa
molemmin puolin käsitouhuja harrastettu liian ääntelyn välttämiseksi
Kylässä...joo, spontaanit kyläilyt öisin on just sitä varten.
Aina kun mahdollista, jos vaimo ei ole mukana kyläilemässä. Joskus onnistuu silloinkin, kuten vaikkapa jos sille tulee migreeni tai on joku saunasysteemi mökillä missä jakaudutaan eri ryhmiin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:55"]
Ei! Joku roti.
[/quote]
Miksi ei?????? Luonnollisia juttuja, nääs.
[/quote]
Yksinkertaisesti siksi, että ketään ei kiinnosta kuunnella kenenkään toisen muhinointiääniä.
Kyllä minua ainakin kiinnostaa.
Pannaan niin että hetekan jouset soi!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:23"]
Oksettavaa porukkaa liikkeellä, itse en ainakaan haluaisi vieraiden nussivan meillä. Kai nyt edes pari yötä kestää seksittä, ei minullekaan ole ikinä tullut mieleen edes masturboida kylässä.
[/quote]
Mä en ymmärrä? Siis kyllähän tekin seksiä kotonanne harrastatte, niin miksi vieraat ei saisi? Jos siis oletetaan, että seksi on sellaista "normaalia", ei mitään hc kakkaamista ja golden showereita ja veri+sperma roisku tyylistä menoa. Mitä se oikeasti sua haittaa, jos ne on vaikka kortsun kanssa nusasseet hiljaa ennen nukkumaanmenoa, kun tod. näk ja toivottavasti pesette ne lakanat vieraiden jälkeen kuitenkin? Ihan oikeasti, MITÄ se haittaa? Vai etkö itse saa seksiä ja olet katkera siitä?
[/quote]
Emme harrasta silloin, kun kylässä on muitakin. Itse yhdynnän kanssa minulla ei ole ongelmia, vaan sen, että meille tullaan nussimaan. Kylään. Saavat harrastaa seksiä kotonaan rauhassa.
En minäkään pyöri kylässä alasti vaikka alastomuus olisi kuinka luonnollista ja normaalia. Tai piereskele äänekkäästi kesken juttutuokion, eihän siitäkään mitään haittaa kyllä olisi. Jotain huomaavaisuutta saisi olla, vieraita tai isäntää ja emäntää kohtaan.
[/quote]
No ei kai se seksi illalla kahdestaan makkarissa teidän jo mahdollisesti nukkuessa toisessa huoneessa tarkoita sitä, että teille on tultu vain nussimaan? Jos mä olen teillä 2 yötä kylässä, haluan käydä jossain välissä suihkussa. Tarkoittaako se siis sitä, että tulin teille kylään ihan vain päästäkseni teidän suihkuunne? Ei. Ihan sama asia.
Ja se, että kulkisit alastomana kylässä tai piereskelisit olisi aika epähuomaavaista, jos siis tekisit sen niin että kaikki näkee. Jos piereskelet ja kuljet alasti vierashuoneessa, se tuskin haittaa ketään. Seksiä harrastetaan hiljaa siellä omassa huoneessa, joten se ei varmaasti haittaa isäntiä eikä ole epähuomaavaista toimistaa, kun KUKAAN EI SITÄ EDES HUOMAA.
Jotenkin vaan ällöttää, että mun pitää sitten pestä lakanat, joissa toiset piehtaroineet alasti ja eritteitänsä sinne päästäneet. Meidän kotiin ei tarvitse muiden tulla seksiä harrastamaan.
Mutta sitten jos olisimme esimerkiksi jollain vuokramökillä kaveripariskunnan kanssa ja kuulisin heidän harrastavan seksiä toisessa huoneessa, niin ok.
Tottakai pannaan kylässä ollessa kun siltä tuntuu . Munat ja pinppi pyyhitään yleensä verhoon niin ei tule sotkua .
Yökylässä pari kertaa tullut ihan kimpassa seksiä. Kerran oli jopa vaimon sisko ja hänen mies mukana. Huomasin kyl että neitoja vähän ujostutti ja jäikin ainoaksi kerraksi.
Ei ikinä. Just silloin ei tarvitse panna. Muina aikoina kerkeää panemaan.
En harrasta edes yökyläilyä.