+++NELIAPILAT alkuviikkoon+++
Noniin, tässä uusi pino, osasinkohan? Tulin pikaisesti ilmoittautumaan. Tänään vielä töitä ja huomenna sitten vapaata jolloin palaan paremmalle ajalla. En ole edes teidän kuulumisia ehtinyt lukea, joten huomenna on aika urakka edessä ;)
Mukavaa viikon alkua!
Äitikki + taaperot
Kommentit (63)
K@isa ja Alice!
Helpotti kummasti kun sain purkaa tuntojani teille ja vähän aikaa itkeä tihrustaa.... kyllä tämä tästä.
Alice, mulla oli myös lääkkeellinen tyhjennys kotona rv:lla 10, sikiön kasvu oli pysähtynyt vajaa 9vk:lle (vauvan alku oli reilu 2cm pitkä, pikkuruiset käsien ja jalkojen alut.... näin omin silmin pienen enkelini!)......ajatuskin tekee kipeäää..... Ikimaailmassa en enää halua kokea samaa, niin kamala kokemus se oli! Sinulle kohtalotoverini, toivon myös tsemppiä tulevaan, kai aika tekee tehtävänsä!
K@isa, toivotaan että kierukka saadaan sulta pois ultran avulla (taisit olla ma menossa ultraan?). Siinä sitten nähdään missä kierukka ja langat ovat ja siten saadaan mahdollisesti ote langoista ja vedettyä se pois. En ole kuullut että kenelläkään olisi jäänyt kierukka sinne, tavalla tai toisella se sieltä pois saadaan, dont worry! (töissä joudun näidenkin asioiden kanssa tekemisiin).
Nyt täytyy mennä, lapset kutsuu.
Kyllä nyt on Neliapiloita koeteltu. Kumpa se onni tulisi meidänkin pinoon oikein kasa päin.
Pientä ilonkin aihetta pystyin lukemaan muutamalta riviltä. Joskus vain on niin että surulliset asiat kasaantuu, kuten myös iloiset.
Kierukkaa en taida ikinä laittattaa. Olen muutenkin yliherkkä tuolta alhaalta. Tuskin sitä sinne saisi kirkumatta aseteltua. Nukuttaa saisivat pois ottaessa. Mulla moni tuttava myös valitellut. Eiköhän multa sitten aikanaat oteta ylimääräset pois, kun lapsiluku on täys.
Hurjasti voimia ja onnen tuulia kaikille. Eiköhän tässä vielä elämä hymyile meille :)
Huomenna voisi aloittaa uuden pinon, se joka ekana ehtii ja viitsii.
Jospa se siitä viikonlopun myötä ilokin astuisi esiin.
Täällä on hyvä jakaa ilot ja surut.
Hyviä unia Neliapilat...
Huomiseen :)
Eihän täältä pääse irti kirjoittamatta.
Minultakin luja halaus Ädälle!!! Asiat voivat nyt vain mennä parempaan suuntaan kohdallasi. Koeta vain jaksaa...
Minnilotta; tuli minulle tuttu tunne kokemastasi. Keskenmenopäivänä (lääkkellinen kotona) vielä oma äitini, joka oli tukenani kotona, kertoi minulle yhden hyvän ystäväni olevan muuten raskaana. L.a. juhannuksena! Että ei siinä voinut muuta kuin itkua pidätellä... Eikä hänkään tarkoittanut mieltäni pahoittaa, mutta ei tainnut edes huomata mitä sanoi. Minä vain yritän ajatella sitä, ettei vauvalla ollut mahdollisuuksia. Luonto hoitaa tavallaan. Ei saa ajatella sitä " ajatusta" omasta vauvasta. HALAUS sinullekin, aikaa siihen tarvitsee, mutta kyllä selviät siitä!!!
Emma; nyt vaan meidän kanssa joukolla tätiä nujertamaan. Kyllä me onnistutaan!!
Alice 7/30