Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++NELIAPILAT alkuviikkoon+++

30.01.2006 |

Noniin, tässä uusi pino, osasinkohan? Tulin pikaisesti ilmoittautumaan. Tänään vielä töitä ja huomenna sitten vapaata jolloin palaan paremmalle ajalla. En ole edes teidän kuulumisia ehtinyt lukea, joten huomenna on aika urakka edessä ;)

Mukavaa viikon alkua!

Äitikki + taaperot

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on reilun viikon päästä lähiomaisen hautajaiset ja aika raskasta aikaa tämä on. En oikein tiedä miten hautajaisista selviän, kukkakaupassakin alkoi jo itkettämään kun tilasin...

[color=violet]siinä syy siihen, miksi vauva-asiat eivät juuri nyt ole päällimmäisinä mielessäni, ehkä sitten taas tulevaisuudessa... kuka tietää, elämä on niin arvaamatonta.

Vierailija
22/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[colour=blue]Täällä itsekseni hymistelen teidän ja omieni värikokeiluille :)

Pahoitteluni Riinalle negasta.

Itse olen näitä kahta nuorimmaista yritellessämme tuntenut jos jonkinmoisia oireita, ja monesti ollut niin varma tärpistä, mutta ei, niin se vauvakuume vaan tekee ikäviä kepposiaan, ja antaa vääriä toivonkipinöitä, mutta toivottavasti pian itse kullekkin ihan ihka oikeita plussia.

Tsemppiä hammaslääkärireissulle!

Chickylle vastailen, että myönnän kyllä aavistuksen enemmän kallistuvani haaveissani tyttövauvan puoleen. Meillä esikoinen on tyttö, ja nämä kaksi pienempää ovat molemmat poikia.

Siitä olen varma, että pojastakin olisin aivan yhtä onnellinen, ei se onni siitä sukupuolesta ole kiinni, mutta jos aivan rehellisiä ollaan, niin kyllä se tyttö-ajatus polttelee tuolla sydämen sopukoissa :)

Toisaalta, olispa kolmannesta pojasta varmasti kivaa leikkiseuraa joskus noille kahdelle pojalle (vaikka mikseikös sisko voisi leikkiä veljiensä kanssa ;) ) ja olispa valmiiksi jo " poikamaista" tarviketta.

Olen muuten pistänyt merkille, että esikoisen (joka nyt siis jo 15 v) aikoihin vaatteet olivat enemmän semmoisia " neutraalimpia" värien ja kuviointiensa kanssa, mutta nykyään on enemmän joko tyttöjen tai poikien vaatteita, vaikka eipä silti, kyllä meidän pojat ainakin käyttävät punaisiakin (eivät tosin pinkkejä ;) ) vaatteita, ja ovat kyllä ihan pojan näköisiä ja oloisia :)

Se mikä noissa sukupuolieroissa on tullut esille, niin meillä esikoinen on aina ollut rauhallinen ja hiljainen (tosin itsepäinen kyllä ;) ) kun taas nämä veljensä ovat kyllä aika vastakohtia, eloisia ja kaikkea muuta kuin hiljaisia ;D

Tuo kuopus eritoten, aivan " elohopea" ja kiljuu (ei siis itke, vaan kirjaimellisesti kiljuu) aamusta iltaan, niin että korvat soivat ;O

Neuvoja otan mieluusti vastaan, sillä alan olla jo toivoton hänen kanssaan: mikään ei lopeta tuota kiljumista, ei se, että sanoo asiasta nätisti, ei huutaminen, ei sekään, että yrittää olla noteeraamatta asiaa ;O

Välillä olen miettinyt, että onkohan hänen kuulossaan jotakin vikaa, vai onko vaan äänen kokeilemista tai jotakin vallan/huomionhakua? ;O

Nyt aamupalalle, sitten ulkoilemaan! :)

t: Muumimamma-72, kp 20/26-28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Haavekuvalle haluan toivottaa voimia ja jaksamista surun keskellä.

Vierailija
24/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color:red]Pitää kokeilla näitä värijuttuja itsenikin... En kyllä ole ikuna kokeillut, mutta katsotaan nyt onnistaako!

Ihan aluksi Riin@lle voimia ja tsemppiä ensi kiertoon! Toivottavasti pupuilu tuottaa tulosta ja voisit testata plussaa! +++++++++++ täältä jo valmiiksi laitan plussasäteitä, kaikille meille =)

Toivon vahvuutta ja voimia myös haavekuvalle ja Ädä-78:lle! Tiedän itse millaista on kun läheinen sairastuu. Silloin kaikki " purkukanavat" ovat tarpeen, kuuntelijat auttavat. Tai minulle riitti kun sai puhua, kaikilla omat tarpeensa. *halaus*

Minulta kierukka siis poistetaan huomenna. Ja olin " aivan varma" olevani raskaana, vaikka se olisikin käytännössä melkein mahdotonta kierukan kanssa... Oli samanlaisia nipistelyjä kuin alkuraskaudessa, kummallista painontunnetta alavatsalla ja kerran yökötti jopa hampaita pestessä...(kuulun niihin onnekkaisiin, jotka eivät kärsi raskauden aikana pahoinvoinnista :) ). Testit (2kpl...) olivat kuitenkin eri mieltä ja näyttivät negaa.

Nyt tietysti, oireiden jatkuessa, mietinkin, että sotkeeko kierukan hormoni testiä ;).

Mutta ihan aikuisten oikeesti en voi olla raskaana, koska eilen alkoi ovulaatio. Pitihän sitä pupuilla... jospa siellä muutama " kaveri" säilyisi kierukan poiston jälkeenkin :)

Nojoo. Meni taas jutut oman navan ympärille! Suokaa anteeksi; vauvan kaipuu on vaan kova, kuten varmaan ymmärrätte.

Voimia jatkoon kaikille ja parempaa onnea toivoen

[color:green]k@isa-78

Vierailija
25/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color:red] pitikö tähän jättää väli... ihan vaan testaan...

Vierailija
26/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]kirjoitanko suoraan perään...

[color=blue] vai jätänkö välin?!

nyt lopetan joka tapauksessa!!

=)

Vierailija
27/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pinossa vipinää ja väriä :) Kyllä meidän nyt kelpaa.

Siitä esittelypinon päivityksestä taas...

Päivitän sitä tarpeen mukaan. Voisitte käydäkin tarkistamassa, että tiedot on oikein. Jos jotain korjailtavaa on, laittakaa viestiä. Täytyy sanoa, että oli mulle lähes mahdoton tehtävä. Jospa vielä myöhemminkin osaisin.

Vauvarintamalla ei nyt ihmeitä. Hiljaista on. Väsymys on mahdoton...mutta sekin omaa syytä. Tänään menen ajoissa unille, niin univelka vähenee.

Meillä ei ole vauvan sukupuolella väliä. Jos oikein pinnistän, voisi toinen poika olla ihan kiva. Mutta kumpi vaan on toivottu :)

Paljon ++++++tuulia tarvitseville ja pupuiluintoa tärppipäiviin :)

Vierailija
28/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]eli meilläkään ei varsinaisesti ole väliä sukupuolella, koska molempia löytyy; tyttö, poika ja tyttö. Tosin jos sarjaa haluaisi jatkaa niin poikahan se olisi vuorossa. Mutta tietty tytöstä olisi enemmän seuraa kuopukselle =). Mutta jos pitäisi valita, haluaisin ehkä enemmän pojan...

Ja helmiini, upea on esittelypino! Ainakin omat tiedot olivat kohdallaan! Hyvinhän se sujui :)

päivän jatkoja!

[color=red]k@isa-78

Vierailija
29/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] Pitkästä aikaa moi kaikille! (toimiiko?)

Nyt on vapaa päivä, iiihanaaa.. Ottaa koville toi työnteko, kun ihan oikeesti oon kotiäiti ;)

Ädälle pahoittelut!! Onpa ikävää. Toisaalta nyt diagnoosi on tehty ja päästään hoidoissa aluille, jaksamista! Minäkin olen yhden perheenjäsenen syövän vuoksi menettänyt, onneksi hoidot on siitä kehittyneet ja ennusteet on parantuneet!

Minä olen huomannut nyt selkeen muutoksen noissa limoissa! Nyt on venyvämpää ja aika kirkastakin! Tarkoittaako tää nyt että ovulaatio on pian/on ollut juuri?? kp 16/30-33(45). Niin kyllähän se saattais olla! (laskeskelin juuri) Noh, pupuiltu on kyllä, eli ei mitään hätää!

Noista sukupuolista vielä. Meillähän on kolme tyttöä joten poika olis ihan mukava yllätys, mutta toisaalta suurin osa vauvan/lasten vaatteista jäis käyttämättä kun ovat niin vaaleanpuna sävyisiä :)

Eli kuten usein sanotaan, kunhan on terve!

Mitäs vielä? pää on tyhjä.. Niin Helmiini, hienosti olit osannut päivitää!! Kiitos!

Täällä odottaa kauheet pyykkivuoret ja latjatkin olis vissiin pestävä, pölyjäkin vois pyyhkiä, hitsi kun ei jaksais! Miten motivoitte itsenne tylsiin hommiin? vinkkejä?

äitikki kp 16/30-33(45)

Vierailija
30/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimihan se! Olin tosin tarkoittanut sen vain tervehdykseen =) niin se pitää vissiin sit, taas samanlailla muuttaa takaisin mustaksi?

Vierailija
31/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa lastenohjelmat ja muksut istuu jo telkan äärellä.

Mulla ei taaskaan oo mitään tärkeetä asiaa, mutta piti vaan aikani kuluksi tulla kirjotteleen...[color=deeppink]ja väreillä leikkimään.[/color]

Emma-76...sullakin jo jännät paikat. Pidän kovasti peukkuja bd bd bd

ja muille myös.

Vai tuli Riin@lla nega...Älä vielä lannistu. Aina on toivoa, kun ei tätiä näy. Jospa oot ovuloinu myöhemmin :)

Haavekuva...koitahan jaksella. Kaikkea murhetta sitä pitääkin samaan kasaan tulla. Jospa se aurinko alkais teillekin paistamaan :)

Äitikki...sulla on niin samat fiilikset ku mullakin just nyt.

Torppa on aivan järkyttävässä kunnossa. Kolmas koneellinen pyykkiä jo pyörimässä. Mä alotin sen laihiksen vasta ja sen myötä sain pikkuisen lisää intoa siivota. Laitan askelmittarin vyötärölle ja alan touhuamaan. Toitotan itselleni, että tää on sitä hyötyliikuntaa. Illalla kun mittaria tarkistelee, onkin askeleita kertynyt monta tuhatta ihan kotiaskareissa.

Yks hyvä konsti saada muhun vauhtia, on se että kutsun vieraita. Sillon on pakko edes isommat raivata.

Mäkin kaipaisin innostus-vinkkejä ja järjestely-vinkkejä.

Miten te muut hoidatte vähän päällä olleiden vaatteiden säilytyksen...eli jos lapsella on ollut paita päällä, eikä samaa paitaa voi laittaa seuraavana päivänä. Missä siis säilytätte päivävaatteita, jotka on puhtaita, vähän päällä olleita? Meillä ne on yleisesti pitkin lattioita ja sit onkin heti sotkusta.

Nyt vuoro toisille...

Vierailija
32/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina lelut sekaisin, vaikka kuinka järjestelen niitä välillä (=harvoin)niin aina ne on suloisessa sekasotkussa... Ja mihin te kadotatte esim. pienet vaatteet? kengät? Lelut joita ei tarvita?

Meillä on aina täysi kaaos päällä, ihan hävettää... etenkin kun veljen vaimolla on aina niin siistiä, ei meinaa kehdata meille sisälle päästää....

Vierailija
33/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten toisilla on aina niin siistiä ja järjestelmällistä. Vaikka kuinka menis yllärinä käymää, kaikki paikat on tip top.

Meillä lelut on laatikoissa...sillon ku joku ne sinne jaksaa laitella...eli tosi harvoin.

Pieneksi jääneet vaatteet on vaan ollu pakko sulloa pahvilaatikoihin. Päälle kirjotan vaatteiden koon ja tyttöjen/poikien vaatteita. Kaikki kaapit alkaakin olla pullollaan, kun mistään ei voi luopua. Eihän sitä tiedä, jos vaikka onni potkisi ja niitä vielä tarvitsisi.

Vierailija
34/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon taas tapahtunut!Ädälle ja Haavekuvalle kovasti jaksamista.

Helmiini kyseli " päivävaatteiden" säilytyksestä. Meillä kun on nuo kaikki poikia, niin ei kyllä oikeastaan tule pidettyä mitään vain 1 päivää. Vaatteet on joko likaisia tai sitten käyvät seur. päivänä. Vaatteiden lajittelu on kyllä kannattanut, pyykin määrä pysynyt siedettävänä. Eli siis vaan likaiset pyykkiin illalla, aluskalsarit ja päälipaita yleensä...

Minä säästän teidät värien kokeilulta, vaikka tekis mieli [color=red] koittaa...Enpäs säästänytkään!

[color=black] Muuttuukohan se takaisin??? Vai kumpi olis mulle halutumpi? Heh se ei oo varmaan vaikea arvata ;), paitsi nyt se ei tunnu enään niin tärkeältä. " Nuorempana" toivoin aina kovasti tyttöä... Nyt olen vitsaillut, että kyllähän sen vaaleansinisenkin nyytin voi lelliä piloille...

Musta muuten tuntuis aika ihanlta saada vielä vaava senkin takia, kun nämä meidän pojat on syntyny 2 vuoden välein, niin on ollu koko ajan kova hulina... Nyt kuopus oliskin jo 5 1/2 - 6 vuotta! HUI OLKOON!!! Oisko 4. sitten jo iltatähti???

Nyt vuoro jo muillekin...Mulle iski pari työvuoroa, PLÄÄH ;)

Alice kp 5/28-32

Vierailija
35/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olenkin hävittänyt kaikki vaatteet aika tehokkaasti. Sanoin aina, että jos nyt muka sitten joskus tulis 4. ,saakoon sitten uudet. Muotikin muuttuu... Nyt ei siis paljoa säästössä. onneks varmaan veljien lapseilta saan omia + muita takaisin, jos tarvii.

Minä taidan olla luonteeltani järjestelijä, aina oon laittamassa... Kun NIIIIIIN tykkään järjestysestä... Kyllä se on varmaan luonteenlaadusta kiinni. [color=blue] OLLAAN ERILAISIA JA NAUTITAAN SIITÄ!!!!POSITIIVISUUTTA ELÄMÄÄN.

Vierailija
36/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin kuin selvisinkin hengissä juurihoidosta. Douppasin siis itseni 800 mg:lla Buranaa ja otettiin vielä rtg-kuvatkin, joten on siitä sitten jotain hyötyäkin, että nega tuli. Jos meinaan jotain positiivista täytyy keksiä. Tällä kertaa hampilääkärissä oli ihan siedettävää, vihlaisi ainoastaan muutaman kerran, kun viimeksi koko puoli tuntia oli yhtä tuskaa. Eikä sitten röntgenissäkään ollut mitään kivoja ylläreitä, ainoastaan viisaudenhampaat 2 kpl on poistettava.

Kiitokset kaikille lohdutuksen sanoista! Mulla on vaan jostain syystä sellainen olo, että jos ei kohta tärppää, niin kuvittelen olevani liian vanha lapsentekoon. Nää meidän aikaisemmat on saaneet alkunsa suunnilleen ensimmäisestä ajatuksesta, että nyt voisi olla vauvan aika ja jostain kumman syystä päättelin, että nyt kävisi samoin. No, ehkä sitten seuraavasta kierrosta.

Joo, kertokaapa ihmeessä järjestyksenpitovinkkejä. Meillä onneksi lastenvaatteet lähtee kiertoon aika tehokkaasti. Esikoisen vaatteet menee heti, kun ne on jääneet pieneksi ja tyttöjen vaatteet sitten kuopuksen jälkeen. Siinä keskimmäisen ja nuorimman välillä odottaa sitten kolmen vuoden vaatteet paikkaansa. Ja sitten tietysti tulee vielä ostettua nuorimmalle uusiakin vaatteita alennusmyynneistä ettei kaikki olisi siskon vanhoja. Meillä on kaikki tuolit täynnä makuuhuoneissa ja eteisessä puolipitoisia vaatteita. Niille pitäisi kyllä keksiä joku viisaampi paikka. Onneksi näitä synttäreitä ja nimppareita on pitkin vuotta, että on toisinaan pakko laittaa paikkoja järjestykseen. Muuten meillä varmaan hukuttaisiin tavaroihin. Vanhoja leluja menee koko ajan lasten serkuille sitä mukaa, kun niihin kyllästytään.

Joku kyseli kumpaa sukupuolta toivotaan. Meille on siunaantunut tuollaiset kiltit, fiksut ja helpot tyttölapset ja erittäin ylivilkas tarkkaavaisuushäiriöinen poika, joten tietysti tyttö olisi ihan kiva. Mutta poikakin olisi toisaalta vaihteeksi mukava saada. Toivon mukaan vaan hiukan rauhallisempi tapaus kuin isoveli. Siis kaikki käy. Esikoistytön kohtukuolema viikolla 27 ja synnytys pistivät hiukan arvomaailmaa uusiksi ja siitä lähtien meille on joka kerta toivottu " mieluusti tervettä, mutta ennenkaikkea elävää vauvaa" .

Ädälle voimia läheisen tukemiseen ja omaan jaksamiseen! Onneksi hoidot ovat nykyään todella kehittyneitä eikä syöpä diagnoosina todellakaan enää tarkoita loppua. Kannattaa lueskella vertaistukea esim. verkkoklinikan keskusteluryhmistä, josta varmasti löydät saman kokeneita.

Helmiinille kiitos listan päivityksestä! Upeaa!

Vierailija
37/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis " joudun" tekemään perussiivouksen (=matot pihalle, imurointi ja luuttuaminen) noin kerran viikossa kun meiltä löytyy näitä astmaisia ja ukko-kultakin on pölylle allerginen...

Vuosi sitten marraskuussa kun meidän kuopuksella todettiin astma, oli pakko tehdä kotona astmaremontti, silloin lähti kaikki turha pois nurkista. Arvatkaa vaan, oliko vaikeaa, minulle on aina vaikeaa luopua tavaroista... SPR sai 7 (siis ihan oikeasti seitsemän...) jätesäkillistä vaatteita ja kenkiä. Sen lisäksi oli muutama pussillinen leluja, joista lapset luopuivat mielellään... Toisina päivinä ei kyllä huomaa, että olisi ikinä mitään pois antanut, kaaosta riittää! Yritän siivota lelut yms. joka päivä, ettei kerran viikossa olisi sitten kauhea kaaos, mutta aina ei jaksa. Sittenhän se kostautuu ja viikkosiivous kestää neljä tuntia :)

Tuosta vähän käytettyjen vaatteiden säilytyksestä meillä on oma kokeilu, hyväksi havaittu. Meidän esikoinen, kohta 6vee on aina ollut sellainen vaatteenvaihtaja että oksat pois. Tyypillinen neiti-ihminen =). Suunnattomasti ärsytti kun ne vaatteet oli aina lattialla tai sängyllä! Ostin hänelle oman rottinkisen, kannellisen pyykkikorin, mihin voi laittaa päältä vaatteet. Ja tietty uhkasin että mikäli vaatteita on vielä lattialla, ne lähtee SPR:lle... :/. Mutta sen jälkeen vaatteet on pysyneet pois lattialta! Lelusotkun kestää jotenkin paremmin, vaatteet lattialla näyttää paljon epäsiistimmältä kuin lelut, ainakin minun mielestä...

Sen korin käyn aina pyykkipäivänä tarkastamassa, kun ei ne likapyykit aina kulje oikealle paikalle :)

Toivottavasti oli jotain apua, kaikkea kannattaa kokeilla...

Nyt alkaa olla jo niin pitkä tarina ettei jaksa lukea! Ja pitää neitokainen hakea jumppakerhosta!

Illan jatkoja kaikille!

Vierailija
38/63 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava lukea noita siivous-juttuja, mulla on kanssa ongelmia järjestyksenpidon kanssa. Siivoukseen mä joskus motivoin itseäni ostamalla jotain nättiä kotiin, viimeksi uudet tyynynpäälliset sohvatyynyihin. Lupasin itselleni, että saan laittaa ne vasta sitten, kun on siistiä.Kerran ostin kirpparilta verhot, pari kk sitten uuden suihkuverhon. Kummasti piristää, kun on jotain pientä uutta, meillä kun ei ole varaa mitään uusia sohvakalustoja ostella... Joskus mä muutan huonekalujen järjestystä, sekin motivoi siivoamaan.

Silloin, kun me muutettiin tähän kämppään, me annettiin pojille isoin makkari, ja ollaan itse pikkuruisessa huoneessa. Pojat tykkää olla yhdessä, eikä kukaan niistä vielä kaipaa omaa rauhaa. Mutta se sotkun määrä, voi argh! Loppujen lopuksi me hermostuttiin, ja tehtiin niin, että käytiin joka ikinen lelu läpi, heitettiin kaikki risat pois, turhat kierrätykseen, ja loput lajiteltiin omiin laatikoihinsa; isot autot, pikkuautot, ukkelit, legot, jne jne. Laitoin suurimman osan lelulaatikoista kaappiin, ja salpa oveen. Nyt poikien on paljon helpompi pitää huone siistinä, ja kun haluavat uuden lelulaatikon (esim. työkalut), silloin laitetaan jotkut muut pois. Tää oli kyllä paras juttu, mitä me ollaan tehty!

Nyt mun pitäis käydä vielä kaikki muut huoneet läpi ja raa' asti viskata pellolle kaikki turha sälä! Kevät alkaa näköjään tekemään tuloaan, kun rouvalla siivousinto kasvaa...

Puolipitoisiin vaatteisiin en osaa antaa muita ideoita kuin se, että me ollaan ajateltu laittaa koukkuja tai jotain poikien huoneen oven taakse aika matalalle, että he vois itse ripustaa vaatteitaan roikkumaan... en tiedä, tuleeko toimimaan ikinä, mutta haluan kokeilla. Siellähän ne olis oven takana kivasti piilossa. Pojilla on ulkovatteille omat koukut ja hatuille ym. laatikot, ja aika hyvin ne menee omille paikoilleen.

Kiitos muuten kommenteistanne tohon sukupuoliasiaan; nyt, kun katseleen noita ipanoita tuolla leikkimässä, en osaisi edes kuvitella pikku tyttöä tuohon joukkoon! Näin se mieli muuttuu...

Nyt ulos viemään poikia kuralätäköihin loikkimaan, että oikein väsyvät ja menevät (toivottavasti) aikaisin nukkumaan...

Chicky kp. 12/30

Vierailija
39/63 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Hiukan hiljaista Neliapiloissa..[/color]

Menin aikaisin nukkumaan, kuten meinasinkin. Simahdin lapsia nukuttaessa klo21 jälkeen. Nukuin 12 tuntia joten nyt taas on akut ladattuna.

Täällä satelee niin kauniisti lunta. Se tietää hyötyliikuntaa eli lumitöitä. Kävin aamulla vaa' alla. Ei ollu paino hievahtanutkaan. Tiedän kyllä kokemuksesta, että voi mennä hiukan aikaa ennen ku paino lähtee laskuun. Hitaasti hyvää tulee.

Missäs kaikki on?

Tulkaahan kertomaan kuulumisianne :)

[color=limegreen]Helmiini kp7/28-31

Vierailija
40/63 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheistä välittämättä, tarkoitin siis...

Lumista Helmikuun keskiviikkoa :)

Koittakaa saada selvää mun sekoiluista :)

Jatkan kotitöitä..

*hiipailee nolona pyykkivuoren taakse*