*** SISUNAISET 30.1.2006 ***
Hei!
Tämän aamun punnitus toi lukemat 59,2kg eli alaspäin ollaan menossa:)
Tosin eilen olin jumpassa, ja olen huomannut, että jumpan jälkeisenä päivänä paino on yleensä yläkantissa, liekö lihaksissa jotain nestettä tms... En tiedä, mutta tyytyväinen olen tuohon tulokseen. Mites muut?
Kommentit (28)
Eilinen meni syöpöttelyksi perhana! Söin itsekseni paketillisen keksejä (noin 10 kpl jaffakeksejä) samalla kun katselin SUURINTA PUDOTTAJAA! Miten kornia... Söinpä sitten vielä Dajm-patukan (sen pidemmän) sekä kaksi (2!) jäätelöpatukkaa! Lopuksi kiskaisin vielä suolakeksejä ison pinon tuorejuustojen kera. Olo on kamala, epäonnistunut ja surkea.
Voi että!! Nyt tarttee sitten ottaa itseä niskasta kiinni ja tsempata. En tajua, mikä siinä on, että aina jos aion ottaa jatain vain vähän, niin lopulta mätän niin, ettei millään ole mitään väliä.
MASENTAA. Pakko vaan jaksaa jatkaa.
Toivon, että maanantain punnitus ei menisi aivan pilalle!
T:Bikka
Ja mulla on muuten ihan sama juttu, että jos meen jotain syömään yli pisteiden tai hjerkuttelemaan ylipäänsä niin tulee tunne, että hitto..overiks meni kumminkin, joten antaa mennä sitten kunnolla ja haen lisää mässyjä kaapista ;o), vaikka ois paljon järkevämpää herkutella vaan hiukan kun koko kuun edestä ;o)!!
Mulla on kans tuntunut nyt tällä viikolla, että koko ajan on nälkä ja pisteet on saattanut mennä parilla pisteellä yli, mutta en oo siitä huolissani kun kuitenkin imetän vielä..viime yönäkin yks sata kertaa..hoh hoijaa ;o)!!
Toisaalta taas tuntuu siltä, ettei paino oo kyllä laskusuunnassakaan..kun mun tulee hypättyä tuossa vaa´alla joka aamu ja joka aamu on näyttänyt muutaman sata grammaa enempi ku viime maanantaina..voihan plääh!!!
Kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja tsemppiä!!!
Eipä kyllä minusta ainakaan olisi hikoilemaan läskeineni telkkarissa.. No, hienoa kuitenkin että heitä on, ohjelma oli ihan mielenkiintoinen. Pitää ruveta kattomaan, josko sieltä saisi jotain vinkkiä tähän omaan projektiin. Ainakin se jumppapallolla pomppiminen näytti hyvältä. Pitäisiköhän omia lapsen pallo äidin omaan käyttöön?
Noista sortumisista.. Tämä voi kuulostaa hurjalta, mutta minulla auttoi täydellinen herkkulakko. Eli en syö yhtään makeaa. Alun kärvistelyn kun jaksaa käydä läpi, niin ei tee enää mielikään. Tämä on tietysti mulle suuri helpotus, minä en saa rauhaa ennenkuin viimeinen suklaan pala on syöty. Sama omituinen piirre minussa on (ruoka addiktio???) mutta onneksi se kohdistuu nykyisin hedelmiin, eli mandariinit saavat meillä kyytiä..
Toinen mikä on auttanut minua on kuntopyörän ja stepperin kalorinkulutus mittarit, kun näkee konkreettisesti kuinka paljon pitää polkea esim. 100kcal polttaakseen ei kauheasti tee mieli mässätä.
Ja aina kun iskee epätoivo menen vaatekaapille ja kokeile vaatteita jotka pyörivät päällä ->mahtava tunne! Ostin myös aivan liian pienet farkut kirpparilta. Ehkä masokistista, mutta niitäkin sovittelen.. josko ne jo lumien sulattua mahtuisivat kunnolla päälle!
Ja hei Köris, kerro tyhmälle mitä se ryhmäytyminen (oliko se tuommoinen sana?) tarkoittaa? Olen niin blondi näiden koneiden kanssa kun olla ja voi. Suuri saavutus on päästä joka viikko näille sivuille ; )
Sisua loppuviikkkoon, minulle ainakin nämä ovat niitä pahimpia laihiksen kannalta. Maanantaina taas tavataan.
Kirjottelin jokin aika sitten tänne nimimerkillä poju01.Ei onnistunu laihduttaminen silloin, mutta uus yritys nyt.
Eli paino on nyt 87kg pituus 171cm sais 15 kiloa lähteä.Kyllä ottaa lujille tää alottaminen.Innostuin taas kun katsoin tota suurin pudottaja ohjelmaa.Ottaa vähän aivoon kun mies on ollut tossa dietillä ja laihtunu 5kiloa kateellinen...
Olen tässä alkanut vähän jumppailemaan, jätän taas sipsit ja karkit pullat sun muut pois.Vähän oon miettiny painonvartijoitakin mutta yritetään nyt ensin näin.
Tsemppiä kaikille pudotukseen!
Ja sulle Emonamoha : voimia pienen kipeän pipulaisen kanssa. Siinä asiat saa varmasti suhteellisuutta ja tärkeytensä, kun joutuu sairauksien kanssa taistelemaan. Toivottavasti kaikki kääntyy hyväksi. Ja voi se sun laihisintokin sieltä vielä löytyä, annat vaan vähän ajan kulua ja mielen rauhoittua. Tsemppiä ja haleja !
Ihan mielenkiintoinen tämä uusi ohjelmasarja todellakin on. Itsekin löhösin sitä katsellessa ja söin einespitsaa ja karkkeja :/ Tosin huono omatunto nosti heti päätään ja sai ajattelemaan. Silloin kun mulla oli tiukka laihisjakso, ei minua auttanut ainakaan muu kuin TOTAALINEN kieltäytyminen kaikista herkuista- ei siis pienintäkään palaa suklaata eikä sipsejä ym. houkuttelevaa suuhun. Aluksi oli makeasta vierotusoireita, mutta sitten ne hävisivät ja homma luisti ihan hyvin. Tuollaista ohjelmassakin nähtyä rehkimistä tai kuntoilua en harrastanut juuri ollenkaan. Minulla ainakin riitti tiukka ruokavalio ja herkkulakko. Ja PV:n pistesysteemi oli mulla apuna.
Tällä hetkellä en enää pidä tiukkaa linjaa, missä tietysti on vaaransa, sitä niin helposti mässää liikaa. Noh sen takia mä täälläkin hengailen, että muistaisin kokoajan missä menen.
Muillekin sanoisin, että tämmöisessä porukassa oleminen on tosi hyvä juttu VAIKKA ei laihdutustuloksia tulisikaan jatkuvasti tai kiloja tulisi vaan lisää. Kaikki me repsahdellaan ja sorrutaan.Eihän se sitä tarkoita, että homma tulisi hyljätä ja lopettaa. Eli roikutaan kaikki mukana, vaikka mikä olisi.
Aurinkoista viikonloppua ja tervetuloa Ria taas mukaan !!!! ;o)))
:: perenna
Kiitos PERENNA, KÖRIS ja SININEN kannustavista viesteistänne! Tämän päivän olen ollut oikein kiltisti, enkä ole sortunut mihinkään. Henkinen krapula eilisistä syömingeistä on tosin vaivannut koko päivän. Nyt aion mennä nälkäisenä nukkumaan ihan vaan masokistisesti nauttien ja itseäni rankaisten.
Minä en pystyisi tuohon täydelliseen herkkulakkoon. Tuntuisi, että elämässä ei ole mitään odotettavaa, jollei perjantaina voisi vähän herkutella. Mutta kun en kertakaikkiaan näköjään osaa olla huijaamatta itseäni, niin kai sitäkin voisi ehkä kokeilla. Aion kuitenkin yrittää uudestaan herkkujen kohtuukäyttöä ensi perjantaina, toivon parasta.
Laihdutusmetodini on kuusi päivää tiukasti, illalla saa olla nälkäkin, mutta se seitsemäs eli perjantai on herkkupäivä. Siinä olen siis teoriassa pyrkinyt kohtuuteen: yksi suklaapatukka, vähän enemmän ruokaa, ehkä pulla. No sehän toimi suorastaan erinomaisesti eilenkin...
Aamupalaa en syö ollenkaan. Aamuisin kahden lapsen tarhaanlaitto, oma työhön valmistautuminen ja hajamielisen miehen työhön auttaminen :) vievät ajan. Lounaalla syön terveellistä laitosruokaa ja kevyen välipalan myöhemmin. Iltaruokaa syömme perheen kanssa viiden maissa, jonka jälkeen en syö paljon. Ehkä hedelmän tai pari juustoriiskakkua tms. Kalorit jäävät 1300-1500 päivässä, riippuen käynkö jumpassa.
Jumppa onkin sitten oma lukunsa. Sehän on tietysti laihdutuksen kannalta hyvä, kiinteyttää ja noin. MUTTA se myös lisää ruokahalua, ja taas olen saman KOHTUUsyönnin edessä. Se joko onnistuu tai sitten ei.
Jumppa kyllä piristää ja tekee iloiseksi, joten jatkanen tuota kahden jumpan viikko-ohjelmaani edelleen.
Painonvartijoiden pisteistä, karppauksesta, nutrauksesta ja erilaisista pikadieeteistä tyyliin lentoemännän dieetti tiedän aika vähän. Siispä minulle paras systeemi on se vanhanaikainen. Syö vähemmän kuin kulutat, laadulla ei ole niin kamalan suurta merkitystä.
Tämä palsta on kiva. Se motivoi, kun jonnekin pitää raportoida ja joku oikeasti kannustaa, kiitos siitä.
T:Bikka
RIA tervetuloa mukaan!!
Heräsin yöllä ihan kauheeseen nälkään ja teki mieli käydä rohmuumassa. No sain pidettyä itseni kurissa. Kohta lähdetään uimahalliin muksun kanssa. Ehkä itsekin sais pari kaloria haihdutettua. Se on kyllä totta, että jos liikkuu niin ruokahalu kasvaa ja ruuan tarvekin kasvaa. Voi että oon kateellinen tolle ukolle, kun ollaan molemmat alettu laihduttaa ja se on jo tiputtanu 5kg. Mulla ei vaaka mene ainakaan alaspäin.No se käy jatkuvasti kuntosalilla ja pitää ilmeisesti itseensä nälässä.
Putois nyt edes kilo pari niin motivaatio nousis kummasti.
TSEMPPIÄ KAIKILLE!
Täytyy kokeilla jotain noista. Tänään minulla on vapaapäivä ja se tulee suurimmaksi osaksi kyllä kulumaan leipomisen parissa. Vaarallistahan se leipominen kyllä on, itse kun sortuu sitten niin helposti maistelemaan. Yritän pysyä pisteissä kuitenkin!
No, niin nyt pitää pukeutua ja mennä aluksi ulos koiran ja pienemmän pojan (3 v) kanssa niin saa tämä päivä kunnollisesti käyntiin.
Terveisin Annika