****HAAVEILIJAT****ent.puolukat**viikkkoon 5****
Kommentit (62)
niin, siis nyt mulla vaihtui tuo nimimerkki heti alkuunsa, kun jostain syystä ei mitenkään antanut kirjautua sillä millä eilen rekisteröidyin eli k@tj@lla... ääh, tein sitten rekisteröitymisen uudelleen, toivottavasti nyt vaan toimii ens kerrallaki. muuten oon kohta ihan pulassa noiden tunnusten ja salasanojen ja muiden kanssa...
tulin tässä yövuoroon, ja olipa semmonen kotoa lähtö että hoh hoijaa. lähinnä että voiko vitutukseen kuolla -meininki.. (onkos täällä korrektia kirota? anteeksi jos loukkaan jotakuta mutta oikeasti tuo oli fiilis..) siinä ei kovin lämpimiä heippoja toivoteltu. pientä riidan poikasta ilmassa. no, me ei kyllä olla kovin kovia tappelemaan, että ei kai se oo niin vakavaa. tai siis tuossa matkalla kyllä tuntu että saa kaikki painua jonnekin missä aurinko ei paista, mutta nyt taas alkaa tilanne saada oikeat mittasuhteet... mutta mulle ollaan kyllä anteeksipyyntö velkaa, ja aion oottaa sen enneku alan millekään sen kotonani asuvan otuksen kanssa! -hirrrrveetä avautumista..
mitenkäs muuten, nyt vissiin alkaa uus viikko, avataanko sitten niinku jokin uus pino vai miten tää homma toimii?
ja onko täällä siis monellakin jo kovakin yritys päällä? kateellisena lueskelen testauksianne, määki haluan:)
ei muuta kuin mukavaa alkavaa viikkoa, toivottavasti ette syöneet liikaa ruuneperin torttua:)!
Ettei ian pienellä porukalla tarvi keskustella ja nyt on hyvin aikaa kun toi mies lähti kahville äitinsä luokse ennen kuin menee yöksi töihin.
Snow: Harmi kun miehes meni kaikkien kuullen noin sanomaan =( Sanosko sitten kotona että oli todella sitä mieltä toisen vaavin tekemisestä ?
Appelsiinie(?):Tulikohan oikein =) Pakko kommentoida tuohon hormooni kierukkaan sen verran että itselläni oli sellainen useita vuosia sitten, levonova merkkinen. Pidin sitä 3-4 vuotta (en tarkkaan muista kuinka kauan) Ja olin tyytväinen kuin minulta jäi tädin vierailut kokonaan pois vaikka kierukka määrättiin minulle kivuliaisiin ja runsaisiin kuukautisten sairauden hoitoon.
Loppu tulos sen pitämisestä oli huono eli se otettiin pois ja 3-4kk siitä huomasin olevani raskaana, mikä meni kesken rv5, todella runsaalla vuodolla alkoi kohdun tyhjennys jossa oli todella monta verihyytymää (yksi oli istukka) lähes kymmenen eri kokoista veri hyytymään laskin kohdustani tulevan ja veren hukka oli litroja joiden takia kävin tyksin naistenpolilla kun jalkani alkoivat tärisemään runsaan verenhukan takia ja lääkäri katsoi ultralla että kohdussani oli paljon hyytymiä eikä osannut selittää niitä muulla kuin että ne olivat kertyneet sinne kun hormoonikierukka esti säännölliset tädin vierailut eli veret kertyivät johonkin ja se oli minun kohtuni hyytymät. Tästä jäi minulle hirveä kammo kaikkia kierukoita kohtaan etten varmasti ota sellaista enään ikinä enkä varmasti ketään suosittele sellaisia ottamaan, mutta jokaisella meillä varmasti elimistö reagoi niihin eri tavalla, tässä vain minun tarinani niistä.
Siksi niin kovin vielä haluaisin tuon yhden vauvan ja sitten voisin laittaa piuhat kiinni niin ei enään tarvitsisi murehtia ehkäisystä ;)
Ja siitä kierrukan laittamisesta, minulla se ei sattunut juuri lainkaan vain sen verran nipisti alavatsasta kuin tädin vierailun aikanakin ;)
Tansku