Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****HAAVEILIJAT****ent.puolukat**viikkkoon 5****

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tänne haaveilijoihin mahtuu? Kirjoittelin aikoinaan muutamia viestejä puolukoihin, mutta sitten se vaan jäi...Nyt olisi taas mukava kirjoitella ja tutustua teihin muihin haaveileviin palstailijoihin :)

Olen 26-vuotias, kuten avomiehenikin. Meillä ei ole vielä lapsia, mutta vauvakuumetta mulla on ollut jo pitkään. Mun kuumeilu ei ole kyllä ollut ihan tasaista: välillä on aivan kauhean riipaisevan kova halu saada lapsi ja välillä taas ei niinkään. Kaiken kaikkiaan tunnen kuitenkin hyvin vahvasti olevani jo valmis äidiksi.

Emme käytä muuta ehkäisyä kuin keskeytettyä yhdyntää ja varmoja päiviä. Olen salaa monesti toivonut, että tulisin vahingossa raskaaksi, mutta mitään ei ole tapahtunut...oikeastaan tämän keskeytysmenetelmän käyttö onkin henkisesti raskasta, kun joka kerta ennen kuukautisia mielessä pilkottaa se pienenpieni toivo, että olisikin raskaana. Ja sitten kerta toisensa jälkeen saa pettyä. Ja sitten se oma pettymys tuntuu aivan typerältä, kun ajattelee, että eihän minulla ole syytä/oikeutta olla pettynyt, kun emmehän me edes yritä saada lasta.

Olen jopa monesti ajatellut, että näinköhän minussa tai miehessäni on jotain hormonaalista häikkää...jotenkin vaan tuntuu, että kaikki muut naiset kyllä varmasti pamahtaisivat paksuksi samantien, jos ehkäisynä olisi pelkkä keskeytetty yhdyntä! Kun aina niin paasataan siitä, että keskeytty yhdyntä on tosi huono ehkäisykeino kun niitä siittiöitä kuitenkin pääsee livahtamaan jo ennen varsinaista siemensyöksyä. Noh, eipä näköjään " toimi" meillä.

Olisi kyllä tosi kiva päästä testaamaan, että tulisinko raskaaksi jos oikeasti yrittäisimme. Olen tätä asiaa niin paljon päässäni vatvonut, että olen jo kutakuinkin varma, että jos joskus vihdoin sitten aloitamme yrityksen, niin mikään ei onnistu ja aivan takuulla joudun hormonihoitoihin yms.

Mies on ollut tähän systeemiin ihan tyytyväinen ja pitää sitä toimivana, koska niitä vahinkoja ei ole tapahtunut. Hän ei usko, että tulisin keskeytetyllä raskaaksi (no, enpä enää minäkään, mutta minä kuitenkin TOIVON sitä, toisin kuin mies).

Mies on vakituisessa työssä, tosi hyvässä sellaisessa. Itselläni on vielä opiskelut kesken, mutta ei kovin pahasti. Olen ajatellut, että tähän väliin olisi tosi hyvä saada lapsi, koska jos nyt ensin teen opinnot loppuun ja sitten menen töihin, niin silloinhan en voi heti lähteä äitiyslomalle ja sitten alankin pian olemaan jo liian vanha....Musta olisi hyvä saada yksi lapsi ennen vakituista työtä. Mies ei vaan oikein tunnu ymmärtävän tätä lapsiasiaa naisen kannalta, vaikka olen tosi monesti purkanut hänelle tuntojani siitä, kuinka naisen biologinen kello on VÄHÄN eri juttu kuin miehen. Mies myös todella uskoo siihen, että sitten kun lapsen haluaa, sen saa tosta noin vaan ensimmäisestä yrityksestä.. Minä en usko siihen ollenkaan.

Vierailija
42/62 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan tulla ennen nukkumaan menoa sanomaan aceitunalle tervetuloa, kyllä mahtuu mukaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti aluksi, kun joku kyseli tota ulkona nukuttamista. Niin ainakin pienellä vauvalla se raja on -10 astetta. Mä oon tosin menny ulkoilee, jos on alle -15 ja laittanu vaunuihin suojan (sideharson yms.) Koska oon huomannut että poika nukkuu niin paljon paremmin ulkona. Ja parvekkeella meillä on lasit niin siellä on aina vähän lämpimämpää kuin ulkona. eilen kun meinasin ja lähdinkin ulos mittari näytti -13..Tänään siellä näyttäisi olevan kylmempää..

Tarviikin lopettaa kun aletaan kattomaan leffaa..Jatkan myöhemmin!

Vierailija
44/62 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi tervetuloa aceinua vai mikäs se oli luin niin nopiaan että en muista....anteeksi=)

Tansku:Missäs sie oot?Mikä oli tulos?

Tansem:Keskustelu oli sellasta vaivihkaa huulen heittoa...että olisi kiva saada pikku kakkonen nyt jub tuo napero on jo niin iso.Ja kaiken näköstä vinkkailua=)

Vierailija
45/62 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ACEITUNA!:Anteeksi kirjotin väärin=/Ekaks...

Joo kone taas teki temput ja en pystyny kirjottaa loppuun.

tansem:niin jäi kesken että keskustelu meni niin hyvin että tällä kertaa ei jätetty pupuilua kesken=)Vaikka enhän mä nyt voi tulla raskaaks kun on täti kylässä...mutta kaipa se oli jonkinlainen merkki!(haaveilee)

Mulla ei tänään mitää erikoista, kauppaan pitäs lähteä mutta tiedä sit murahtaako auto käyntiin vai pitääkö tohon kauhiaan pakkaseen lähtee kävelee=/Sisko tulee kylään ja siivoon pikasesti+pyykkään!Mutta lähen nyt laittaa poitsulle ruokaa...SÄTEITÄ KAIKILLE******+++++++

Vierailija
46/62 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sitä itketään kun ei tärppää ja MIES EI TIEDÄ ASIASTA MITÄÄN...on siinä lapsella hyvät lähtökohdat tulla maailmaann...

Vierailija
47/62 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rosel:Ymmärrän hyvin tunteen.Mulla oli vime viikolla sama juttu,testasin ja tuli eka haamu mutta sit parin päivän päästä nega.Ukko ei tienny mitään että testailen.pettymys oli suuri vaikka kuinka yritin pitää jalat maassa=(Kyllä siinä itketti kovasti ja mies ihmetteli minkä takia olen alla päin.Mutta nyt kerroin sille ja se ymmärtää nyt paremmin mun kovan vauvakuumeen jotahan ei saa pois kun sillä asialla että tulisi se plussa=)Voimahalit!Kirjoittele lisää vaan jos haluat purkaa tunteita tai jotain....

Missäs muut ovat?Minä sain jo siivottua ja muksu on isukin kanssa kattomas elokuvaa yläkerrassa=)saan minäkin välillä levätä!Mä jo mietiskelin lapselle nimeä vaikka raskaana en oo ,vielä;)Ja äsken mietin että nyt jos tässä olis pikku kakkonen niin mä varmaan imettäisin just tai se olisi nukkumassa ja mä temmeltäisin kuopuksen kanssa...olen tosiian ihan vauvakuume höperö!

Vierailija
48/62 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi, tämä kai se on oikea osasto, kun vauvakuumetta puskee niin maan älyttömästi!

eli siis ensin pieni esittäytyminen: ikää kohta 24, mies on ja sillä jo pari tenavaa (kouluikäisiä) ja vauvakuumetta takana kohta vuosi. vielä vaan sitä jotakin oikeaa hetkeä ootellaan, eli vasta harjoittelua takana, ei tosi yritystä. pohjosessa asustellaan, töissä oon sos. alalla ja koulut käytynä.

oon käyny täällä muutaman kerran katselemassa (tirkistelemässä:)) näitä viestiketjuja, ja nyt siis ajattelin avata sanaisan arkkuni itsekin. tuntuu että pakko tätä asiaa on jossain vuodattaa, kun ei viiti koko ajan miehellekään vauvasta hokea. aika usein tosin viitsii... ja kyllä se on ihan myötämielinen että eiköhän sitä jossain vaiheessa päästä ihan oikeaksiki äitykäksi tämän puolikkaan sijaan.

mutta tässä pientä esittäytymistä. toivottavasti siis mukaan mahtuu...

Vierailija
49/62 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

K@tj@:Toki mukaan mahtuu,kiva vaan kun on enemmän porukkaa niin tulee useammin juteltua=)

Tänään täällä on hiljanen päivä=/?Meijän auto lähti vihdoin ja viimein käyntiin!Toivottavasti nämä pakkaset alkais jo hellittää että pääsis ulos käpyttelee ja auton kans ei olis ongelmia!Toivotaan että päästään huomen siskon syntymäpäivä kahveelle!

No nyt lähen pelaa korttia=)

50/62 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaiset pinoutumiset tältä illalta. Olen siis ke-la töissä turussa joten sillä ajalla on meitsin kohdalla hiljaista kunnes ostan oman koneen turkuun.Tällä hetkellä tuntuu etten voisi edes ajatella omaa muksua mutta johtuu kai siitä että olen hoidellut neljä päivää taas 1v.hoitomuksua ja tuntuu että sille on nyt pukkaamassa jotain varhaista uhmaa ja oikein kokeilee jos huutamalla saisi kaiken periksi.aivan ihanaa siis olla nämä kolme päivää aivan rauhassa......Soitin päivällä avokille ja totesin vain ruokatouhujen yhteydessä että en sitten halua sitä omaa vauvaa eli tuplaehkäisyt mutta odottakaa vaan niin yön nukuttuani tulen huomenna ja totean että vaavikuumeeni on kohonnut taas huippuunsa, mutta nyt menen moikaamaan tuota isäntää ja sit taidan painua pehkuihin, mut huomenna kommentoin jotain järkevämpää....

huh, tulipa omaa napaa mut nyt mukavat illan jatkot kaikille ja palaillaan huomenissa...

Sanska

Vierailija
51/62 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nyt pikaseen pinoutumaan. Mies on koko päivän pelannu tietsikalla, mutta nyt sen kone hajos (meillä on siis molemmilla oma tietokone) niin mä saan täällä rauhassa kirjotella, kun se kattoo telkkarii :) On kyllä ollu melko hiljasta täällä? Missähän kaikki on? Kiva kuitenkin kun on tullut uusia kirjottelemaan :) Tervetuloa K@tj@ (toivottavasti tuli oikein)!!!

Hmm, mitähän tarkoitit rosel??? Omaa tilannettasi, vai oliko toi jotain vittuilua (anteeks, ruma sana) meille??? Pyydän anteeksi, jos ymmärsin väärin, mutta kuuullosti vähän siltä! Selvennän nyt tähän sen verran, että ei täällä kukaan oo hankkiutumassa mieheltään salaa raskaaksi, mutta jos mies ite on suostunut olemaan ilman ehkäisyä (esim. keskeytetty yhdyntä tai muuten vaan kerran/pari kertaa päästänyt sisään asti) onhan se selvä että on mahdollista olla raskaana (mitä me täällä sitten ollaan jännätty) ja kyllä sen mahdollisuuden miehetkin tietää ja ovat sen silloin hyväksyneet, jos niin sattuu käymään niin sitten se ei mikään katastrofi heillekään ole vaan vauva on sitten siinä tilanteessa tervetullut. Ja pyydän tosissaan anteeksi jos tarkoitit vaan omaa tilannettasi etkä pyrkinyt meitä arvostelemaan.

No taidan nyt lopetella, toivottavasti ei tullut liian kärkkäästi kirjoteltua kun oon tässä pari siideriä nauttinut ;) Huomenna sitten lisää!

Vierailija
52/62 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pääsempäs minäkin tänne pitkästä aikaa kun koneet on ollut kaatuneena jos hyvän aikaa ja nyt vihdoin toimii. Olen siskon luona käynyt vain lukemassa teidän viestejä pikaisesti kun en viitsi nyt kovin hehkuttaa että poden hirveää vauva kuumetta taas, kun hän kovin miehensä kanssa yrittää ensimmäistään.

Voinhan sitten vain kivasti siskolle ilmoittaa olevani myös toivottavasti raskaana kun hänellä nyt vain pian tärppäisi =)

Joku taisi kysellä että onko plussa tullut, ei valitettavasti vielä, olen ihan sekaisin noista kiertopäivistä mutta ensi viikon loppu puolella pitäis tätin oletettavasti pyyhältää paikalle, toivottavasti pysyy pois ;)

Joten loppu viikosta testailen uudelleen, toivottavasti maltan odotaa ja pitää näppini erossa noista testeistä =)

Pakko kertoa vielä että oli kiva kahvi keskustelu, kun olimme mieheni ja neitimme 4v kanssa tänään anopin luona kahvilla ja anoppini puheli viivin kanssa vauvoista ja mummi sitten sanoi että hoitaako viivi kun sille tulee pikkuveli vielä ? Mihin kovin isi kyllä vastusteli ettei lapsia enään tule ja anoppi vain sanoi siihen että kyllä teille vielä se poika tulee, tiedä sitten mistä tuon on saanut päähänsä vai olenko niin läpinäkyvä tässä vauva kuumessani ;o)

Kiva tietää mistä saan miehen käännytys apua jos nyt meille tuo " vahinko" sattusi tulemaan mitä kovasti toivon ;) Tosin olen kovasti miestäni varovaisesti pehmitellyt ja varmasti on sen huomannut että koko ajan höpötän vauvoista ja olen kovin innoissani siskon yrittämisestä joten varmasti on tajunnut että minäkin vielä haluaisin yhden nyytin =)

Luen paremmin noita teidän viestiänne paremmalla ajalla ja vastailen jos jotain on, joku taisi muuten kysellä jo synnyttäneiltä, en muista mitä?

Niin ja tervetuoa kaikille uusille joukkoomme, paljon käännytys säteitä kaikille ********

Vierailija
53/62 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juuri baarissa käymään, minne itse en halunnut,en hirveesti tykkää käydä baareissa, kun siellä on niin paljon savua ja melua (mulla on atooppinen ihottuma niin saan aina ihottumaa, jos pitkään oon tupakan savussa ja käyhän se muutenkin henkeeen, kun en itse polta) niin ajattelin vielä vähän käväistä täällä :)

Tansku:

Kiva, kun pääsit vihdoin kirjottelemaan :) Päästäänkin sua sitten ensi viikolla piinailemaan :) toivottavasti saisit plussan +++++++ tässä vähän plussa-säteitä jos ne auttas :) ois kiva kun joku tässäkin pinossa onnistuis plussaamaan, vaikkei miehet vielä täysin olekaan suostuneet yritykseen!!!

Hmm... siiderit loppui niin pitäisköhän mennä nukkumaan vai odotella sitä miestä kotiin... Hyvää sunnuntai päivää kuitenkin kaikille haaveilijoille ja miehen käännytyssäteitä ~~~~~~~~~~

Vierailija
54/62 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=OrangeRed]aceituna:[/color]

Mun piti jo aiemmin sulle kirjotella, että meillä myös on ehkäisynä keskeytetty ja on ollut jo puolitoista vuotta eikä ollut myöskään mitään tapahtunut ja olin jo menettänyt toivoni sen suhteen, että voisin näin tulla raskaaksi kunnes nyt tammikuun alussa oli menkat pari päivää myöhässä ja testasin haamun! No, menkat alkoi kyllä sitten seuraavana päivänä,mutta mitä täältä olen oppinut niin se olisi ollut semmoinen kemiallinen raskaus eli munasolu oli hedelmöittynyt mutta kiinnittyminen kohdun limakalvollle ei vaan onnistunut (näin käy noin puolille hedelmöittyneistä munasoluista, eli on yleistä, yleensä sitä vaan ei huomaa jos ei testaa " liian" aikaisin, vaan odottaa että menkat on muutaman päivän/viikon myöhässä). No tuo antoi mulle toivoa, että näinkin on mahdollista raskautua. En tiedä sitten oliko se niin hyvä juttu, koska nyt sitten taas toivon koko ajan että tulisin raskaaksi... mikä todellakin on henkisesti raskasta kun menkat sitten kuitenkin alkavat, mutta toivoa on!

Odottelen täällä edelleen miestä kotiin baarista... Taidan kuitenkin tämän jälkeen kirjotella lisää vasta sunnuntaina iltapäivällä...ettei tule mitään tyhmyyksiä liikaa kirjoteltua kun on tuota alkomaholia tullut nautittua ;)

Hei, mutta tulkaahan nyt muutkin viimeistään ensi viikolla (jos ette sunnuntaina vielä kerkeä) ahkerammin pinoutumaan, kun tällä viikolla oli niin hiljaista!!! (vaikka saatiinhan tässä silti monta sivua aikaiseksi)

Vierailija
55/62 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kirjotan pikaseen kuulumiset kun ollaan menossa just sinne siskon syntymäpäivä kahveille=)Joo nyt kun tarkemmin luin sitä roselin kirjotusta niin ajattelin tansem samaa!No toivottavasti ei tarkottanu pahalla.Ja jos tarkotti niin lapsellista oli1

Vierailija
56/62 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, miten ähky olo!Tuli sit syötyy taas itsensä pulleaksi=)Mun kummi poitsu ja kaverin vauva oli kanssa mukana kekkereillä!Pidin melkein koko ajan kummi poikaa sylissä!Ei ollu yhtään mustis toi meijän vesseli,mitä nyt itse ois halunnu ottaa vauvan syliin ja pusuja anto paljon=)Vitsi että ne oli niin suloia ja pieniä!Ollaan kuun lopussa lähössä siskon kanssa vähän mamma vapaalle ravintolaan.Siitä onkin jo puoli vuotta kun viimeks olin ulkona.Tässä kuussa ei ainakaan ole mahdollista että tuun raskaaks kun avokki lähtee reissuun just ennen ovista.Ja nyt se sit juhlissa tokaskin että meille ei noita söpöläisiä sit ainakaan pitkään aikaan tule!Arvatkaa kun oli kiperä tilanne!Mun äiti ja ystävät kun niin odotti että millonkas jompi kumpi siskoista pamahtaa paksuksi,niin tuli toivoton olo ja teki mieli purskahtaa itkuun.Kauheeta kun ekaksi antaa ymmärtää jotain ihan muuta mutta sitten läväsee päin naamaa kaikkien kuullen että ei ainakaan meile!No kaipa mä rupean sitten niitä pilsuja popsimaan=/että v*****aa!No nyt lopetän poraamisen=)Missäs muut on?

Vierailija
57/62 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten eilen enää ehtinyt kirjoitella enempää..Mutta joo. Minäkin jäin miettimään tuota rosen..tai mikä olikaan viestiä, että mitä mahtoi tarkoittaa viestillään ja olen kyllä tansem83:n kanssa samaa mieltä, että kyllä ne meidän miehet taitaa tietää mikä voi olla seurauksena jos ei käytä ehkäisyä tai keskeytetystä yhdynnästä:)

Eri asia on se että jos valehtelee miehelleen esim syövänsä pillereitä. Mutta tietääkseni täällä ei ole kellään sellaista tilannetta...

Ja sanska82:lle sen verran, kun kerroit vauvakuumeen laskeneen kun hoidit 1v lasta. Mä hoisin kaverin kahta muksua kun olin raskaana ja muutaman kerran ajattelin että olenko mä tehnyt elämäni virheen kun hankkiuduin raskaaksi. Mutta ei, oma lapsi on aina oma lapsi. Muiden lapsiin kyllästyy mutta oma on aina oma:) Jos tajusit yhtään mitä tarkoitan:)...

Niin ja snowflake, kun kerroit että sulla oli se hormooni kierukka, mun pitäisi ensi viikolla ottaa just hormooni kierukka (siis jos en ole raskaana:), niin tuliko sulle heti ne mahakivut ja oliko jotain muita sivuvaikutuksia? ja sattuiko sen laitto?Mä oon koko viikonlopun miettinyt että otanko sen vai en ja olen päättänyt ottaa. Saa sen sitten pois kun mies on mukana taas vauvanteko puuhissa, niin voidaan yhdessä jänskätä:) Kun niin kuin joku juuri kirjoitti että henkisesti raskasta joka kuukausi jänskätä onko tärpänny vai ei, niin mielummin sitten yhdessä:)

Mutta onhan mulla vielä pari päivää aika kuvitella kaikkia raskaus oireita:) Olenkin huomannut jo ne tavalliset väsymys, kylmyys ja pahaolo:) Ja maha kipeä niinkuin alkaisi menkat...Mutta näitähän oireita on kun alkaa menkatkin:) Eli ei tässä päästy puusta pidemmälle:) Noh alkuviikosta (ehkä jo huomenna) käyn ostaa testin, kun tarvii kuitenkin testailla ennen sitä kierukan laittoa...

Ntyt tarvii lähteä siistimään tätä asuntoa:)

Vierailija
58/62 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

appelsinie:En halua pelotella mutta se sattu aika paljon kun laitettiin.Tuntuu vähän samalta kun tulis supistus...mutta sekin on niin yksilöllistä joitain ei satu ollenkaan mutta mä sain purra huulta=)Mulla oireet alkoi melkein heti ,ainut hyvä oli että ei tullu kuukautisia mutta sitten oli koko ajan epävarma olo kun ei taas mensui kuulu....toivotaan että plussa tulis!paljon ++++++ säteitä!Ja hei ymmärsinkö oikein?Täti ei siis ole tullu vielä?Vai tuliko tti mutta raskausoireet jatkuu?Sori kun oo vähän väsyny niin en ihan sana tarkasti lukenu!=)

Vierailija
59/62 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

snowflake: Niin se on kuulemma yksilöllistä, mut kakilta keltä oon kysyny niin on sattunu:( Ja ei oo tätiä viel kuulunu, siks kuvittelenkin kaikkia näitä oireita itelleni:) Kp on vissiin 32 tällähetkellä. Ennen synnytystä se oli 29-33...mut empä tie....

Nyt kylpyyn pikkumiehen kans!

Vierailija
60/62 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

appelsinie:Joo taidetaan tänään kahestaan kirjotella=)Meijän pikku ukko tänään söi mahan täydeltä kakkua ja keksejä ja nyt en saa sitä syömään ilta puuroa=/Purkan sentään söi....Onneksi aamulla poitsu kävi isukin kans pesulla niin jää mulle vähän vapaata tähän iltaan=)mun kierto on ollu kierukan poiston jälkeen kp 28-30 mutta nyt oli jo kp 24 kun täti tuli=(No oireita mulla vieläkin on mutta odotan vielä muutaman päivän tai viikon jos oireet jatkuu....en sitten tiiä kun vatsatautiakin on liikkeellä....

Avokki pyyteli anteeks siitä että oli kaikkien kuullen sellasta sanonu.Minä vähän jäkätin sille=)