Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****HAAVEILIJAT****ent.puolukat**viikkkoon 5****

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei edes haamua tullu ja mieli massa=)Oon koko päivän itkeny ja pettymys on kova!Mutta koitan jaksaa...onneks toi pikku ukkeli osaa äitiään hassuilla ilmeillä ja tempuilla piristää.Lähen nyt pötköttää

Vierailija
22/62 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snowflake:

Voi ei, miten se nyt tuolleensa meni plussa haihtumaan :( Paljon voimia ja jaksuja täältä sulle lähettelen!!! Yritähän jaksaa! Testasiko muuten saman merkkisellä testillä kun aiemminkin, ettei siitä johdu että aikasempi ois ollut herkempi? ****((voimahali))****

Muuten en nyt kyllä jaksa yhtään kommentoida (snow:ta tulin vaan lohduttaa, kun noin harmillisesti kävi), kun oli taas tosi rankka päivä koulussa, en kerennyt koko päivänä syödä, kun oli niin kiire :( Kuudelta olin vasta kotona ja loppuviikko on ihan samanlaista:( Yritän huomenna jaksaa enemmän kirjotella jos ei nyt ihan kamalan pitkään mee koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansem83:testasin samalla testillä mutta valitettavasti ei tullu ees haamua=(Ja kiitos halauksesta=)Se auttoi!

Tänään sitten täti tuli...mikä on aika ihmeellistä kun normaalisiti niitten pitäs vasta 5-6 päivä alkaa...voinkohan tästä laskea sen 14pv eteen päin niin sit ois taas ovis!Ukko oli ihan ihmeissään ja kerroin sit miks mulla oli mieli maassa....sain rutistuksen ja lähetään tänään kahdestaan syömään jonnekkin.Poitsu menee mummille hoitoon.Mitäköhän nämä oireet sitten ovat olleet mietin vaan?Kaipa se oli vale raskaus=/Missäs kaik muut on?

Vierailija
24/62 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täällä vielä kuumeilen vaikka aluks oli sellanen olo et heitän hanskat tiskiin=)Nyt on jo parempi mieli kun ovis kerkee olla ennen kun ukko lähtee sinne reissuun!huh!Muuten oisin joutunu oottaa maaliskuuhuin!Thänk kaad!=)Sain ukon suun aika leveäks kun ostin kummipojalle ihan pikkuruiset potkuhousut ja takin+bodyn=)Se ihasteli niitä kans tosi silmät loistaen ja ihaillen vaatteitten pienyyttä!Nooh lähen ny pöliseen ukolle...palailen

Vierailija
25/62 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohon tohon kysymykseen mitä mietitte" miten taloudellisesti pärjää kun vauva tulee?" Me pärjätään tosi hyvin mun äitiyspäiväraha oli 798,30¿ käteen plus lapsi lisä 100¿ ja sit ukon tulot joku 1500¿ käteen.Nyt olen hoitovapaalla ja saan hurjat 440¿ käteen +ll mutta hyvin silti pärjätään.Sit varsinkin jos pystyy imettää ja käyttä kestovaippoja niin säästää.Mä en kyllä kestovaippoja käytä poitsulla kun on jotenki helpompaa nuo kertakäyttö=)Mä en imettäny kovin pitkää kun sain rintatulehuksen mutta eipä se korvikekkaan maksa paljoa.Meillä on eniten rahaa menny ennen lapsen syntymää(vaunut,pinnasänky,syöttötuoli,vauva-amme,matkasänky ja turvakaukalo)Noihin meni yhteensä n.650¿.Ei sekään paljolta kuuklosta.En ostanu mitään 700¿ yhdistelmiä kun tiesin jo sillon että ei käytetä niitä niin paljoa ja muutenki.=)Carenatkin on hyvät=)nyt tosiaan lähen oikeesti valmistautuu lähtöön!

Vierailija
26/62 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki tosiaan tänään on, kun näin hiljasta? Mulla oli taas pitkä päivä koulussa ja sitten piti ruokaa tehä yms. niin en aiemmin oo tänne kerennyt. Pitäs jo mennä nukkumaan, mutta tuntuu ettei oo kerennyt mitään tänään tekemään niin ei vielä huvittas nukkuu.

Harmi snow, että täti tuli, mutta hyvä jos nyt sitten pääset yrittämään tässä uudessa kierrossa :) Päästään taas sitten sua loppu kuusta piinailemaan :) Jospa saisit pysyvän plussan, tässä vähän plussa säteitä ++++++++++++++++++++++++++++++++

Mä yritän vakuuttaa itselleni, ettei mulla oo kovin suuria mahiksia raskautua, vaikka onkin vaan keskeytetty ehkäisynä, mutta kovasti vaan yrittää taas toiveet nousta kun tänään ois pitäny menkkojen alkaa mutta eipä alkanutkaan. No viimekshän mulla oli kaks päivää pitempi kierto (kun sain sen haamuplussan mikä sit hävis), että ehkä se nytkin venyy parilla päivällä, nyt siis kp. 27/26. Selkää kyllä jomottelee vähän siihen malliin että eiköhän se täti huomenna porhalla paikalle.

Tulkaapas muutkin pinoon!!! Missä ootte Sonnai ja Tansku? Kinttusellahan tais olla koulussa kiirettä loppuviikko jos oikein muistelen. Entäs Minttuli81, tuuhan juttelemaan lisää meidän seuraks :) Ja .kiia. kanssa jos pääset koulussa koneelle. Ketäs muita vielä oli, tyttönen85 ja sanska82 ainakin. Niin ja Kiharapää, tuu vaan juttelemaan meidän pinoon, vaikket miestä vielä olekaan löytänyt!

Mä kerkeen varmaan huomennakin vasta illalla tänne, kun on koulua kuuteen :( Mutta yrittäkäähän muut aktivoitua :)

Vierailija
27/62 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja huomasin, että sanskahan olikin lähtenyt jonnekin reissuun ja vasta lauantaina palailee takaisin. Mutta muut, nyt ahkerasti pinoon, minun ja snow:n seuraksi :) :) :)

Vierailija
28/62 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi en ole päässy/ehtiny konelle...alkuviikolla hävitin avaimen enkä päässy kotiin..Nyt ajattelin pikaseen kirjottaa kun meen 10 töihin..

hei onko teillä kellään ollu niin sanottuja valemenkkoja? mulla ihmellisesti alko menkat pari päivää liian aikasi ja oli ihan ruskeeta ja niukkaa vuotoa.. ellei ne nyt sitte rupee jatkumaan... Voihan se kai johtuu pillereistäkin..?

Ukko ei oo vielä lämmenny vauva ajatukselle vaikka anto niin ekaks ymmärtääkin, tosi masentavaa...jotenkin taas niin innostuin...:(

Mut nyt täytyy mennä, koitan illemmalla tulla takas.

Terkkuja kaikille!

Vierailija
29/62 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttönen85:Onhan se mahdollista että vale menkat tulee jos on vasta sikiö niin alullaan tai hcg hormonia ei ole vielä kerenny erittyy niin paljon....Kaverillani oli raskauden puoleen väliin asti säännölliset kuukautiset ja sit ne vast loppu=)Mulla alko mensut viikko liian aikasin mutta mä jätin ne e-pillerit viime kuus pois niin voi johtua siitä kun ei plussaa tullu=(

Tänään lähen lenkille ja siitä sitten katsomaan kaverin vauvaa joka on vasta 3vko vanha!Puhuin vihjaillen ukolle että näin henkka maukas tosi ihania vauvan vaatteita....voiku olis vielä tyttö niin sais pukea sen pikku bodeihin sun muihin.Ukko tuumas että kyllä se vielä sieltä tulee=)Nyt mun ei pidä jatkaa pilsujakaan että toivottavasti tää tarkottais sitä että sekin ois valmis saamaan vauvan!

Vierailija
30/62 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansem:juu nyt päätin pupuilla seuraavan kuukauden putkeen niin eiköhä se jossain välissä tärppää=)...he he.Ja tuosta keskeytytetystä yhdynnästä mun sisko sai siten pienen tytön=)että voisihan sekin olla mahdollista mutta odotellaan suosiolla vielä muutama päivä kun sä ne pilsut oot kans just jättäny.Ja kiitoksia plussasäteistä kuin myös sinulle!+++++++++

KAIKILLE MIEHEN KÄÄNNYTYS SÄTEITÄ JA TOIVOTTUJA ++++

Nyt lähen keittää kahvia ja sit valmistautuu tähän päivään...

Vierailija
31/62 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten malttanut pysyä poissa, oon käynyt lukemassa täällä teidän juttuja ja nyt tuntui siltä että täytyisi purkaa tunteitaan jollekkin. Erehdyin yhdelle kaverille sanomaan, että oon alkanut haluamaan toista vauvaa niin sieltä tuli heti että " hulluko sä olet?" Eli olen päättänyt pitää tämän vielä omana tietonani..Vähän olen miehelle vihjaillut. Eipä ole lämmennyt..

Itsekin ajattelin että pistetään nyt jäitä hattuun, vähän vaikeaa se tosin on, kun pari kertaa ollaan touhuiltu ilman ehkäsyä ja niistä alkaa kohta olemaan aikaa sen verran, että vois pikkusen testailla. Järki kyllä sanoo, ettei parista kerrasta ole vopinut tärpätä, kun kerran imetänkin vielä..Mutta kummasti alkaa kaikkea miettimään:)

Mulla tosin ens viikolla ehkäsy neuvolassa aika. Resepti ois monen vuoden ehkäsyyn. En ymmärrä itseäni että miksi menin sen tilaamaan, kun en kerran sitä halua...Enkä kehtaa enää peruakaan, kun saan ilmaseksi..Mutta jos oisin raskaana:)

Ei tähän mun juttuun tule tolkkua:) Menen viihdyttämään poikaa, kun se ei oikein viihdy tuolla yksin:)

Vierailija
32/62 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs kuumeilen vauvaa.. avopuolisonikin tahtoo vauvaa.. yhteisestä päätöksestä vajaa 2 vuotta sit lopetin pillerit..mut silti mies kaivaa aina kumi-ukot esille tai pihtaa oviksen aikoihin..

tahtoo vinkkejä?

mä 26 ja mies 30v

yhdessä oltu reipas 5 vuotta ja saman katon alla asuttu 2,5 vuotta

miehellä vakipaikka ja mä lähihoitajana teen sijaisuuksia(koko ajan)

vauvakuumettani helpottamaan hankittiin kissa..

meillä on ihana 8 kuukauden ikäinen kummityttö!

Vierailija
33/62 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa appelsiinie ja nipsuli! Mitenkäs täällä on nyt ollut näin hiljasta? Vaikka enpä tuota oo itekään kerennyt hirveen ahkerasti pinoilemaan, tuntuu tuo koulu vievän kaikki voimat.

Snow:

Hmm, oonkohan mä kirjottanut väärin vai sotketko mut nyt johonkin toiseen? En nimittäin oo jättänyt pilsuja nyt vaan jo puolitoista vuotta sitten :) Mutta ihan oikein arvelin eilen illalla selkäsäryistä, tänäänhän se täti ryntäs paikalle :(

Tytteli85:

Harmi, kun mies ei vielä ollutkaan lämmennyt vauvalle :( Mulla tulee aina ennen menkkoja muutamana päivänä tuhru-vuotoa, joskus tulee jo viikko ennen ja sitten saattaa olla pari päivää ettei tuu ja sit alkaa menkat. Mulla on varmaan joku hormoni-häikkä, kun tuolleensa tiputtelee, mutta se parin päivän tuhruttelu on mun tietääkseni ihan normaalia. Mutta toivotaan tietysti, että olisit raskaana, onhan sekin mahdollista :)

En oo vielä mieheltä vauvan " hommaamisesta" kyselly, mutta oon nyt ruennut joka päivä sen nähden näillä sivuilla vierailemaan ja joitan juttuja oon silläkin luettanut, kun se on ite kysynyt mille nauran (siis joitakin hauskoja juttuja, mille oon sattunut nauramaan), että nyt ainakin tietää että täällä joka päivä käyn lueskelemassa. Mutta eipä tuo oo kyllä mitään kommentoinut, kun on huomannut että vauvalehden sivuilla koko ajan oon.

Missäs Sonnai on? Oliko sulla joku meno vai missä luurailet :) Tulkaahan kaikki kirjottelemaan kuulumisianne!

Vierailija
34/62 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip!

No, joo luulenpa et miun tuhruttelu johtu noista pillereitä, melko uudet kun ovat... Nyt pitäsi kai sitten huomenna mennä hakemaan taas uuden merkkiset pillerit.. Hitto, että tympii.. en millään haluis.. Mut kai ne on pakko, jos aikoo seksielämää pitää yllä... Ei ukko mua tietenkään pakota niitä syömään, mut ei olla oikein kondoomin ystäviä, niin eipä paljoo muuta vissiin voi... Höh, taidan olla taas vähän turhan myöhään täällä..joko kaikki nukkuu?

Vierailija
35/62 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttönen85:

En vielä nuku, mut ajattelin tästä kohta mennä kun huomenna on taas pitkä koulupäivä :( Onneks sitten on viikonloppu niin saa vähän levätä (vaikka pitäs kyllä lukee tenttiin, huoh)

Harmi, kun joudut vielä niitä pillereitä popsimaan, mutta voihan se tietysti olla helpompi niin. Mähän sillon puoltoista vuotta sitten lopetin pillerit, kun halusin kokeilla johtuko mun hirveet mielialan vaihtelut ja raivarit niistä ja kyllähän tuo olotila rauhoittu, ei tunnu kaikki pikkujutut maailmanlopulta niin kun pilsujen aikaan. Nyt siis vaan keskeytellään kun mies ei ruennu käyttää kumeja, ite tietysti toivon koko ajan " vahinkoa" mutta eipä oo niin valitettavasti käyny :(

Vierailija
36/62 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa nipsuli ja appelsiinie!En ihan varmaa ole kirjotinko tuon jälkimmäisen oikein=/??Tänään tiedossa siskolle kyläilemään ja siivoamista ja ukko sit päättääkin mitä illalla....Mä vuodan kun seula!Tästä ei tuu loppua!Onneks ei olen kun vähän yli viikko niin pääsee sit ongelle!eli siis kokeilee tärppääkö!Ukolle en vielä ole kertonu että yritän yksikseni tulla raskaaks=)Tänään otan sen puheeksi...jos se sanoo ei niin mähän pistän pupuilu lakon!he he...anyway missäs kaikki muut ovat?

Tansem:sori kirjotin vääri!Rämäpää kun ole=)

Tyttönen85:harmi että joudut pilsut alottaa=(Mutta onhan e-pilsuillakin ja kierukalla tultu raskaaksi!

nyt lähen syömää!Tulen taas päivän mittaan kurkkailee!

Vierailija
37/62 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tulin just patologian tentistä ja takki on ihan tyhjä:( ja vähän kuin sulla tyttönen-85,samoin mulla mies ei oikeen tiiä mitä se haluaa.välillä sanotaan että älä syö pillereitä ja välillä ollaan möks jos höpötän vauvajuttuja ja kyselen että no joko aletaan hommiin..turhauttavaa!en siks haluis edes syödä pillereitä kun tuntuu että halut lähtee niiden mukana.onkohan muilla tämmöstä vai johtuuko vaan mun asenteesta/mielialasta?

Ja vastauksena taloudellisuuspulmaani oli että taloudellisesti pärjää vaikka on vain yhden palkka eikä säästöjä..se on halpottavaa kuulla.kun jotenkin tuntuu,ettei siitä asiasta halua pinnaa kiristää vauva-aikana kun muutenkin väsyttää ja mielialat vaihtelee.täytyypä perustella miehelle ettei se raha oo ongelma:)

kauan muuten teillä jo synnyttäneillä on mennyt pillereiden lopettamisesta raskauden alkuun?

Vierailija
38/62 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtään tykänny nukahtaa sisälle, on tottunu nukahtaa vaunuihin ulkona ja siks heräs monta kertaa kun lopetin silittämisen..Taitaa olla hemmoteltu jo meidän pikkumies:) Vois kyllä yrittää mennä vähän myöhemmin, kunhan tuo lumisade loppuisi, ei tekisi mullekkaa pahaa käydä vähän ulkona kääntymässä:) Ja illalla lähetään miehen kanssa ekaa tai oikeestaan ekaa kertaa kahdestaan jonnekin (eka kerta kun poika oli hoidossa käytiin kampaajalla ja parturissa yhessä ennen ristiäisiä) Nyt mennään sitten joko leffaan tai syömään..Vähän jännittää, mutta toisaalta ootan innolla, et päästään jonnekin yhdessä pitkästä aikaa:) Poju menee mammalle, ei kuitenkaan voida olla kauan kun tarvii sitten taas syöttää poika. Joo.

Ärsyttävää kun ei tiedä koska seuraavat menkat tulee kun imettää. Mites teillä jolla on jo lapsi/a? Mulla on synnytyksen jälkeen ollu yhet ihanku menkat kesti n. viikon, siis sen jälkeen kun jälkivuoto loppu ja nyt siitä on tasan neljä viikkoa. Voisin kyllä tehä testin varrmuuden vuoks, ens viikolla ennen kuin menen sinne ehkäsy neuvolaan, jos ei menkkoja kuulu... Eiköhän tämä riitä tällä kertaa...

Vierailija
39/62 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.kiia:mulla sama juttu noiden pilsujen kans että halut katoo ja on muutenki masentunu fiilis.Ja kokeilin hormoni kierukkaa mut alavatsa kivut tuli niin ei soveltunu mulle=/eipä haittaa.Nyt ei sit käytetä toistaseks mitää ehkäsyä kun toi kumi ei oo meijän juttu!

-appelsiinie_:Meijän poitsu kans on tottunu nukkuu ulkona!Arvaan ja voin kuvitella vaan kuinka vaikeeta se lapsi on saada nukkuu sisälle!Meillä meni pari päivää ja sitten tottukin jo nukkumaan sisällä.Ainut että aikaa menee enemmän tohon nukuttamiseen....Kerrohan ihmeessä mikä tulos testistä tuli sitten kun testailet!+++++säteitä!

Täällä siskolla ollaan vielä kun poitsu haluaa katsoa titi nallea=)Kaipa se pitää mennä ostaa sille omat titi nallet!Apua siiten sitä kuunnella 24h/7.Vähän jännittää jo kun ukko pääsee töistä kohta ja sit pitäs lähteä lämmittelee sitä vauva ajatukselle!

Vierailija
40/62 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihanaa päästä vihdoinkin vähän lepäämään rankan kouluviikon jälkeen :) Täällä on taas ihan kauheet pakkaset ollu pari viimestä päivää, tänäänkin oli aamulla 25 pakkasta! Josta tulikin mieleen (teidän ulkona/sisällä nukuttamisen keskustelun lisäks), että onko olemassa joku pakkasraja minkä jälkeen lasta ei ois enää hyvä nukuttaa ulkona?

Mitäpäs suunnitelmia teillä muilla on viikonlopuksi?

Mä en varmaan jaksa tehä mitään, tai no pyykkiä on kertynyt hirvee pino joten sitä pitäs varmaan monta koneellista pestä ja tenttiin lukea, mutta yritän kyllä levätä kunnolla!

Snowflake:

Mitäpäs mieltä miehes oli vauvasuunnitelmista? Toivottavasti samaa mieltä sun kanssa niin päästään taas pian jännäilemään sua :)

.kiia.:

Voimia tentistä palautumiseen :) Mulla ainakin pillerit vaikutti haluja vähentävästi, mutta ei mitenkään radikaalisti.

Hei, mutta missä tosiaan Sonnai on, olis mukava taas kuulla miten sulla menee? Vai oonko tosiaan lukenu pinoa niin huolimattomasti etten oo huomannu että se ois kertonu olevansa poissa? Ja Tansku myös pinoutumaan, miten sulle muuten kävi, tuliko täti vai saitko plussan?