Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Marrasmasut uuteen viikkoon***

29.01.2006 |

[color=blue]alotin meille jo uuden pinon, vaikka ei ole vielä viikko vaihtunut =)[/color]

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun Anzqu oli jo oikein huhuillutkin = ). Töissä vierähtää meikäläisen aika ja sitten vapaat lasten kanssa touhutessa, joten... Tänään on vapaapäivää vietetty ja käytiin uimassa. Eilen kävin esikoisen kanssa katsomassa leffassa Pikku Kanasen. Lauantaina muksut menee mummon kanssa katsomaan Frööbelin palikoita

Kiva, kun marrasmasutkin ovat jo aktivoituneet. Tuntui, että yhdessä vaiheessa sai aina selata pari sivua ennenkuin löytyi meidän aloitus. Jo taitaa ruveta ensimmäiset plussaajatkin ilmestymään ! ?

Omaa ( . ) : Kp 9/22-29 meneillään. Ovista odotellaan. Laskurin mukaan olisi joskus neljännen päivän kulmilla. Touhuilut aloitettu. Vielä TJOT:taillaan. Neljäs kierto menossa. Oletteko muuten huomanneet sellaista, että oviksen aikana miehen " nesteet" pysyisi pidempään sisällä eikä lorahtaisi heti ulos? En tiedä onko näin, mutta olin huomaavinani tällaisen viime kierrossa...

Mutta nyt iltapalan laittoon ja muksut nukkumaan, jotta pääsen ukkokullan viekkuun Lostia katsomaan.

Vierailija
42/68 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin juuri, että olen odottanut kakkostamme 2 vuotta sitten!! 2vuotta!! Herran tähden aika rientää. Ja minä kun ajattelin kakkosen ja kolmosen välille pientä ikäeroa, no kakkosen ja ykkösen välillä on kaksi kk vajaa 3 vuotta, eikä oikeestaan harmittanut, että väli pääsi noinkin pitäksi..

Olikos täällä muuten muita kolmosen kuumeilijoita marrasmasuissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kyllä muista, joko kertaalleen ilmoittauduin, mutta tässä minä nyt olen, kp on jotain 5/28-30 ja uusi yritys siis alkakoon. tuttuja täällä näyttikin olevan, valitettavasti. Mutta jospa meidän vuoro olisi nyt marraskuussa! Hyvä kuukausi sekin olisi vauva saada, ihan yhtä hyvä kuin kaikki muutkin kuukaudet....

Vierailija
44/68 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa lukea marrasmasujen kuulumisia, jokos niitä plussia alkaisi sadella...?

Täällä meneillään 9/26-28, ovistuntemuksia ei vielä hirveästi mutta tuhruttelua edelleen (tympii kun tietää ettei se ole normaalia minulle).

Effica: olen myös itse huomannut että oviksen aikaan simpat pysyy kauemmin sisällä; olisiko se niin että kohdunsuu on avoinna ja simpat menee oikeaan osoitteesee? Miehelläni on siemenneste hieman heikkolaatuista, joten meillä on ekstra tärkeää touhuilla oikeaan aikaan. Ihanne aika olisi ovisaamuna ja se, että edellisistä touhuista olisi kolme päivää, jotta hyvälaatuisia simppoja oli riittävästi spermassa. Yritä siinä sitten olla stressaamatta...

touhunpuuhia marrasmasuille viikonlopuksi

vauvaksi

Vierailija
45/68 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti täällä juttua on riittänyt, hyvä niin! :) Lueskelin just kahden päivän jutut.

Omaa ).(... kp 5/30-34 ja täti on ottanut askeleen taaemmas mun elämästä... Eli touhuihin vois alkaa. (kauheeta suunnitella seksiä suoraan sanottuna) Mut päivä kerrallaan. Ja ovikseenkin on aikaa, mutta silloin skarpataan peiton alla. ;) Mut nyt näin pikaiset kuulumiset!

Todellakin, touhurikasta viikonloppua kaikille marrasmasuille ;)

KJ25

Vierailija
46/68 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VILIJONKKA: Minä ainakin kuumeilen kolmatta. Esikoinen on 4v7kk ja kuopus 2v2kk, eli heillä ikäeroa 2v4kk. Ihan hyvä väli mielestäni ollut. Kuopus syntynyt 18.11, joten ikäeroa tulisi se kolmisen vuotta jos nyt tärppäisi = ).

Ukko lähti ostamaan tupakkaa ja minä äkkiä koneelle. Lapset jo nukkuu. Aamulla seitsemäksi töihin... YÖK! TAHTOO PIAN ÄIPPÄLOMALLE!

Vierailija
47/68 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. =)

Alialle erityiskiitos, kun jaksoit niistä ovistesteistä kertoa! =) *kumartaa*

mut nyt nukkumaan, ens kerralla taas pidemmin!

Vierailija
48/68 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ei oo ihmisen hommaa :( no kuluuttelempa aikaani nyt näin. Kun tulin töihin, niin eka tunti meni kivasti Lostin parissa... noo tietty tein kierron ensin ja tarkistin, että kaikki on kunnossa. Effican tavoin tahtoo äippälomalle...JA PIAN!

[color=red]TERVEHDYS UUSILLE[/color] tosin tuttujahan te alatte olemaan... aloin tänään laskeskelemaan, niin olen ollut elo, syys, loka ja marraskuisissa pinoissa :P kauheeta... mahdankohan ikinä päästä odotuspuolelle...no jos nyt ei tärppää niin tahtoo joululahjaksi sitten vaavin. Sen jälkeen lopetan kuukausipinot. Ja sit vali vali... mä oon aina melkein ensimmäisten joukossa, joka tippuu kuukausipinoista. Miks ei vois olla lyhyemmät kierrot.. niin ei sitten välttämättä tippuisi kuukausipinoista vaan voisi yrittää uudelleen tutussa porukassa.

[B]effica:[/B] en ole huomannut samaa...tai siis en ole kiinnittänyt huomiota :) täytyykin seurailla asiaa ;)

jeps... pitäisköhän leikkiä ahkeraa ja lähteä töihin. Pitää nyt vielä nauttia tästä työstä, kun kesällä ei välttämättä ole enään töitä. Vaihdan paikkakuntaa, joten uusi työ olisi etsittävä.

öitä kaikille! ompa ihan kiva että täällä on juttu luistanut =)

-anzq_

Vierailija
49/68 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans yksi joka tahtoisi jäädä äitiyslomalle...Aaamu aamulta tämä töihin tulo tuntuu vastenmielisemmältä :o(

Meillä esikoisen ja kakkosen 3 vuoden ikäero on alusta asti tuntunut ihan hyvältä. 3vuotias on jo aika omatoiminen. Mutta kun alkaa olla tuota ikää niin ei malttaisi millään lykätä vauvantekoa pidemmälle tulevaisuuteen. Etenkin kun se tulokkaan kyydissä pysyminen tuottaa ongelmia. Tänä vuonna mittariin vaihtuu lukemaksi 35...

Eilen gyne sanoi, ettei tätä kiinnittymisjuttua mun kohdalla kovin helpolla tutkittaisi kun on jo 2 onnistunutta raskautta takana.. Mulla on ollut tässä 16 yrityskierrossa ainakin 4 alkuraskauden keskenmenoa.. Gyne oli sitä mieltä, että voisi hyvin tyytyä näihin kahteenkin?! Eli mitäs sitä suotta ahnehtimaan! No jatkamme kuitenkin yritystä, kun ei tämä vauvakuume gynen mielipiteistä tokene..

Tutut jotka ovat kuulleet näistä mun alun keskenmenoista lohduttavat sillä, että onhan sulla 2 tervettä lasta. Niin niin, mutteivät ne korvaa sitä, joka tulikin pois. Sitä jota jo hetken ehdin ajatella piteleväni sylissäni ja rakastavani yhtä paljon kuin näitä kahta joista toki olen onnellinen.. Ehkä vielä joku kiertolainen ymmärtää jäädä ja tarrata kiinni 9 kuukaudeksi...

Plussasäteitä kaikille!

Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
50/68 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kolmatta lasta kuumeillaan meillä lapsien ikä ero on kyllä pieni teihin muihin verrattuna 11kk 2viikkoa tällä hetkellä ovat 2,5v & 1,5v ja olen kyllä ihan hyvänä ikäerona tuotakin pitänyt ja jos olisi nyt tärpännyt niin ihan hyvän ikäsiä he olisivat silloin kun vauva syntyisi olisi kyllä kiva nähdä miten he reagoisivat kun tulisi oikea vauvaa kotiin kun tykkäävät niin kovasti leikkiä nukeilla ja hoidella niitä no ehkäpä sekin joskus tullaan näkemään:)

Tulen sitten vähän illempana teille kertomaan kuinka kävi sen testin kanssa kun ajattelin sen tossa vähän illempana tehdä.

Plussa onnea muillekkin!!!

Hyviä päivänjatkoja!

Vierailija
51/68 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anzq79, toivotaan että tämä marrasmasut olisi se pysyvä paikka sinulle, eikä enää joulukuulle tarvitse siirtyä!!! Ihanaahan se olisi jo sinulle päästä siirtymään odottajiin. Samat sanat tietysti kaikille muille jo useampaan kertaan pettymään joutuneille, vilijonkalla ainakin taisi olla jo pitkä yritys takana.

On meitä vaan tänne iso joukko jo ehtinyt kasaantua ja lisää on varmaan vielä tulossa! Kyllä se äitiysloman aloittaminen kiinnostaisi yhtä jos toista ;) Esikoisen kannalta olisi ihanaa mitä nopeampaa mammaloma alkaisi! Vaikka hoidossa hän viihtyykin tosi hyvin (ihana ryhmis), niin silti poika ihan selvästi kaipaa enemmän aikaa kotona :(

Omaa ).( sen verran, että päivät menee ainakin toistaiseksi nopeaa... Viikon päästä voi olla eri mieli, silloin se piinailu on pahimmassa vaiheessa. Onneksi meillä on paljon ohjelmaan parille seuraavalle viikolle, niin ei ehdi liikaa ajatella koko asiaa...

Oikein mukavaa viikon viimeisen työpäivän jatkoa kaikille :)

Marrastoive kp 13/24-31

Vierailija
52/68 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pääsin taas konen ääreen:)

Kiitti tsemppauksista:) Toivon, että pikkusitkeätsiittiöt elivät piiiitkäään mun sisällä ja yksi ahkera löysi sitten oikean paikan oikeaan aikaan:))

Tervetuloa myös uusille:) Mitä enemmän meitä on, sitä enemmän on myös plussajia;)

ansq: Mulla kierto tavallisesti n.30 pvä, mutta viime kerralla peräti 50 pvä! Eli nyt en oikein tiedä tästä ovulaatiostakaan, mutta jotenkin tuntui, että kp 19 oli... Tänään jo kp20...

Nyt työn pariin... Viikonloppunakin olen töissä, silloin rauhallista ja pystyy oikein kunnolla " vauvakuumeilemaan" :)))

tipinen

Vierailija
53/68 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku greippimehun tehoon tai punaviiniin? Itse en ole vielä kumpaistakaan alkanut hörppiä kun en kummastakaan pahemmin piittaa..

Ostin eilen purkin Multivitan 2+ vitamiineja, kun tuntuu, että ei taida tämän hetkinen painonpudottajan ruokavalio sisältää ihan kaikkea välttämätöntä..Salaatteja, kanaa ja kalaa on tullut popsittua ihan kyllästymiseen asti, mulla on tavoitteena saada 10kg painosta pois, toki jos raskaudun niin painonpudotus saa jäädä. Ylipainoa on kuitenkin juuri tuon verran, että kaipa se on hyvä koittaa sitä saada karistettua..

Esikoisesta tuli 30 kg ylimääräistä ja sitä tässä vielä jäljellä juuri tuo 10 kg, kakkosesta tulleet kilot lähtivät tehokkaalla kävelyllä ja ruokavalion rukkaamisella.. Harmittaa että just toi 10kg ei meinaa tippua ei sitten millään :o/ ja se peilin mukaan näyttäisi olevan tuolla takapuolessa...Minä kun olen tällainen tiimalasi-vartalo, tosin aika alapainotteinen sellainen :o)

Mukavaa viikonloppua kaikille marrasmasuille, minä olen viikonlopun anopin hellässä huomassa, mutta palaan kukkaruukulle taas maanantaina, ellen jo sunnuntaina käy urkkimassa kuulumisia :o)

Vierailija
54/68 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tein apteekin testillä näytti negaa sitten tein pregent pen nimisellä testillä niin tuli haamu ja nyt kolmannella kerralla tein testin niin oli nega en millään haluaisi uskoa testin tulokseen kun kerran jo yksi haamu tuli ja ei ole siinä välissä mitään veristä vuotokaan ollut.

Tietäisikö teistä joku pitääkö siinä apteekin omassa testissä miten paljon näkyä sitä istukan hormooni määrää ennen kun plussan antaa kun tein tämän kolmannen kerran myös sillä apteekin testillä?

Olen kyllä aika maassa kerkesin jo kuvittella että se näyttäisi vihdoinkin plussaa kun kerran se haamukin tuli no pitää tässä katsoa josko vielä yhden testin myöhemmin tekisi.

Tai sitten tässä toiveilen että josko se näkyisi vasta myöhemmin kun toisen lapsen kanssa näytti plussaa vasta rv6 päälle on vaan ihan sellainen olo että olisin raskaana tietysti se voi johtua siitä kun niin odottaisin sitä plussaa niin kovasti mutta kun mahakin on ollut monta päivää niin turvoksissa että näyttäisi kun olisin pitemmälläkin raskaana on tämä kummaa pitää varmaan myöhemmin sitten testata vielä tai sitten viimein on pakko tyytyä siihen nega tulokseen:(

Vierailija
55/68 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä lisätä että ensin testin ekaa ruutuun mihin se plussa viivakin pitäisi tulla niin tuli monta viivaa poikittain nekuitenkin hävisi siitä ja toiseen ruuruun myös tuli monta viivaa ekaksi ja sitten kun häipyi siitä nini tuli se yksi viiva että testi onnistui miksiköhän siihen ekaksi tuli monta viivaa poikittain nonko muilla tullut niin koskaan??

On tämä kummaa kun jokanen testi näyttää erillailla aluksi mutta 2 negaa kuitenkin:(

Vierailija
56/68 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tunteen.

Minä testasin muutama kuukausi sitten tuolla pregent penillä myös haamun ja kahteen otteeseen, eikös se ole sellainen testi, joka muistuttaa vähän apteekin omaa -testiä? Paketissa on kaksi testiä. Mulla kävi niin, että haamut tulivat menkkojen ollessa myöhässä pari päivää, en valitettavasti muista kiertopäiviä, mutta sitten kuitenkin alkoi vuoto ja tulkitsin ne haamut niin, että kesken meni. Apteekin omakin antoi silloin haamun..

Mun mielestäni apteekin oma vaatii sen 25 en muista mitänennytolikaanmittayksikköä, oliskohan pesun sivuilla ollut ne arvot.. Odottele pari päivää ja testaa uudestaan aamupissasta tai sitten menet verikokeeseen tai gynelle.

Mullahan näytti testi (pregent stick) plussaa eilen aamulla, neuvolan testi oli kuitenkin nega, ja kun kävin yksityisellä gynellä ja ultrattiin ei kohdun limakalvo näyttänyt siltä että olisin raskaana. Tosin gyne sanoi, että 4+ viikoilla ei välttis raskaus näy vielä ultrassa. Suositteli mulle verikoetta, jossa mitataan raskaushormonin määrä verestä ensi viikolla, mutten taida mennä.. itse kun luulen että alkuraskauden km vielä kummittelee testeissä..

Mulla on molemmat aiemmat raskaudet näyttäneet plussa aika myöhään, toinen kp37 ja toinen kp34.

Toivottavasti löytyy joku selitys sinun tilanteeseen.. On kyllä kurjaa kun joku testi näyttää plussaa ja toinen negaa - alkaa mennä ihan pyörälle päästään. Mullakin on vielä ihan selviä raskausoireita - oksetusta ja rinnat aristaa, mutta tämä mun raskaus taitaa olla tällä hetkellä varsin " kohdun ulkopuolinen" eli korvien välissä :o)

Voimia sinulle!!!

Vierailija
57/68 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen neuvolassa terkka sanoi, että päivää ennen menkkoja tulee joku " piikki" hormoneissa, ja testi saattaa näyttää plussaa vaikkei olisikaan raskaana. Oli oikein tosi äkeenä, että pitäisi kuulema malttaa odottaa että ne menkat on oikeesti myöhässä.. Kun eihän testien valmistajat tällaisia kerro.

Minä muuten tein juuri eilen gynen tutkimuspöydällä sen päätöksen etten enää ikänä testaa, vasta kun on kahdet menkat myöhässä.

- tämä oli siis vala, jonka vannoi testiholisti, joka aina käydessään sopivassa kaupassa tai apteekissa ostaa testipaketin ja testaa heti kun vain siihen on mahdollisuus...Eli kysykää vaan millä testillä en olisi testannut ;o)

Noh leikki leikkinä - plussasäteilyä Caritalle :o)

Vierailija
58/68 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vilijonkkka vastauksistasi pitää vain toivoa parasta ja pelätä pahinta niinhän se taitaa mennä odottelen tässä viikon kaksi ennen kun seuraavan kerran testaan jos ennen sitä ei kummempaa tapahdu parin viikon päästä nyt luulisi viimein näkyvän jos näkyy.

Toivotaan että saisit myös itsekkin varmuuden pian asialle oletko raskaana tämä odottaminen on vaan on niin tuskallista.

Plussa onnea kaikille!:)

Vierailija
59/68 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testeistä:

Esikoisen kanssa tein apteekin oman testin kp 32 ja oli haamua haamumpi... Sitten löysin testin, jossa vielä ns. varmennusikkuna (eli kolme ikkunaa, se kolmas sitten kai vielä varemennuksen varmennus)... Ja se testi sitten näytti kunnolla ja siihen uskoin:) testin nimeä en muista enää, mutta oli aika kallis.

Toisaalta olen aina luullut, että viiva on viiva, haaleakin viiva tarkoittaa plussaa... Tämä " päivä ennen menkkoja hormoonijuttu" oli minulle kyllä ihan uutta.

Carita toivon koko sydämmestäni, että haamusi vielä kunnon viivaksi muuttuisi:) Odotus on kyllä todella vaikea... Älä nyt ihan kahta viikkoa odota, kyllä sen testin pitäisi jo aikaisemmin varma tulos näyttää...:)

Minä odotan ystävänpäivää enemmän kun koskan aikaisemmin:) Hmmm... Silloin aion testata ja yllättää mieheni mukavalla " ystävänpäivälahjalla" :)))

Niistä greippimehuista ja muista jutuista:

Minulla tärppäsi esikoiseni kanssa silloin, kun kummatkin mieheni kanssa alettiin popsia foolihappokapseleitä... Pupuiltin joka toinen päivä (siis ihan tosi koko kuukausi joka toinen päivä:) ja olin laihduttanut juuri n 5 kiloa...

Jos ei tällä kertaa pian onnistu (yritystä 5 kk), niin kokeilen kaikkia samoja juttuja;)

Tällä hetkellä mahassa ei mitään tuntemuksia... Ihan hiljaista... Kp 21/30-50...

Vierailija
60/68 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitte monen päiväivän tuhruilun jälkeen vein pisun labraan ja tulos oli positiivinen :)

Tule pian perässä,toivon näin koko sydämmestä,muutkin tietenkin :)

Toivon vaan että edes tämä vauva pysyy elossa loppuun asti.

Lippu korkealla :)