Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestänne liian erikoinen tytölle...

20.10.2014 |

etunimeksi Lumie? Isosiskollansa on puhtaasti luontoaiheinen nimi, joka on melko harvinainen vielä, eikä löydy kalenterista. Pidän nimestä Lumi, mutta on jo turhankin yleinen. Samoin Lumia on kaunis, mutta Nokia mokoma meni sen pilaamaan... Nyt olen makustellut tuota Lumie nimeä, joka taipuu samalla tavalla kuin esim. Julie tai Sofie. Mitä olette mieltä, meneekö täysin erikoisuuden tavoitteluksi? Ristiäiset puskee päälle ja päätös tulisi tehdä pian... Myös Aava on kaunis, mutta tuntuu olevan myös yksi tämän hetken muotinimistä.

Kommentit (3)

1/3 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään mielipidettä?

2/3 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nimi kuulostaa "väännetylle"vtai vähintäänkin ulkomaalaiselle, esim. ranskalaiselle. Ehkä se menettelee jos ette ole supisuomalaisia ja sukunimi tyyliin Virtanen. Mutta siitä ei siis tule mitenkään mieleen luontonimi, jos sellaista tavoittelette. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Lumie on ehkä hieman liian uusi nimi minun makuun.Mutta sehän tässä juuri onkin hyvä ettei kaikkia tarvitse miellyttää.Erilaiset nimet ovat rikkaus.Jotkut tykkää uusista ja toiset taas vanhemmista nimistä.

Lumi nimi aivan ihana ja pidän myös kovasti Lumia nimestä.Tiedän monta tyttöä kummallakin nimellä,joten varmaan senkin vuoksi niistä pidän.Lumi nimeen on myös helppo yhdistää joku muu nimi,jos sellaisista tykkää kuten Lumi-Enna tms. Myös Lumina nimen olen kuullut.

Jos te pidätte nimestä ja papille tai maistraatille sopii niin laittakaa nimi.Nykyään melkein kaikilla tuotteilla alkaa olemaan joku ihmisen nimi joten itse en niitä ala edes miettimään,saati mitä mieltä jossain muussa maassa ollaan nimestä.Suurin osa suomalisista kalenteri nimistä tarkoittaa jotain jollain kielellä tai slangilla.