Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Marrasmasut uuteen viikkoon***

29.01.2006 |

[color=blue]alotin meille jo uuden pinon, vaikka ei ole vielä viikko vaihtunut =)[/color]

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussastasi!!!:)

Tarrasukkia vauvalle mukaan ja toivotaan parasta!!

Vierailija
62/68 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sulle viestiä tuonne lokamasujen pinoon ja huomasin sit, että täältähän sut löytääkin. Kyselin, että miten pitkät kierrot sulla oli, kun plussasit kp 34 ja 37? testasitko jo ennen ja mitä näytti? Siis saitko haamija vai ihan silkkoja negoja, jos testasit? Mulla on meneillään kp 32/28 ja kaks puhdasta negaa testattu kp 28 ja 32... Yleensä luomukierrot olleet tosi säännöllisiä.. Voi tietty johtua tästä jännityksestäkin, et kierto on venähtänyt.. Mutta rintojen jomotus ja vihlonta, korkeä lämpö ja pissattaminen antaa vielä hitusen toivoa. Mikäli en siis kehitä niitä alitajuisesti!

Taidan olla melkoisen epätoivoinen! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mahdollisimman moni hyppää kelkkaasi = ). Ihania uutisia todella!

Omaa (.): Ovista varmaan pukkaa ja aamulla viimeksi pupuiltiin... Toivotaan, toivotaan! Nyt ei kun töihin!

Vierailija
64/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömästi onnea:) Ihanaaaa!

Vierailija
65/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=4]ONNEA VISAKOIVULLE!!!![/size][/color]

Vierailija
66/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea visakoivu!! ja plussia haamuilijoille. Täällä 12/28 eikä yhtään ovisoireita... iik... jääkö sekin nyt sitten tulematta. Tuhrua on ollut näihin päiviin asti...en ymmärrä!

vauvaksi

Vierailija
67/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs teidän muitten viikonloppu on sujunut?

Meillä lapsilla on tullut flussa päälle ja viime yönnäkin piti puolen tunnin välein heräillä kun jompi kumpi heräs no tällästä se välillä on:)

Sitten huomasin suihkussa käydessä että mahassa osa vanhoista raskausarvista oli tummunut uudelleen ja myös rintojen yläpuolelle oli mielestäni tullut uusia arpia tai sitten nekin oli vanhoja mutta tumman liilan värisiä kuitenkin oli joten kiinnitin huomiota niihin aloin vain tässä taas miettimään kun en enään niin hyvin muista tokan lapsen kohdalla miten se meni että kun tulee uudestaan raskaaksi niin voiko ne vanhat arvet sillon tummua uudelleen jos joku teistä sattuisi muistamaan??

Muistan vain sen että itselleni niitä tuli raskaus aikana helposti ja suht paljonkin vai voisiko ne mahdollisesti olla jo uusia??:)

Vierailija
68/68 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta:

Minä siirryin suosiolla tänne marrasmasuihin kun alan itse uskoa siihen, että koin taas kerran alkuraskauden keskenmenon.

Esikoisesta en edes osannut arvata olevani raskaana. Tämä on pitkä tarina, mutta koitan selittää lyhyesti: vuonna 2000 tapasin avomieheni, menneisyydessäni on 6 vuotta vauvakuumetta ja -yritystä suhteessa, jossa ei siis toivottua tulosta. Ex ei suostunut tutkimuksiin eikä hoitohin kun vika oli hänen mielestään minussa eikä hänen täydellisissä siittiöissään. Minä kävin verikokeissa ja hormonitoimintani oli normaali - tosin endoa epäiltiin jo silloin. Eron jälkeen olin sinkkuna joitakin vuosia. Tapasin nykyisen ja rajussa alkurakkauden huumassa petti kondomi. Lohdutin kultaani etten minä tule raskaaksi. Ei tarvita katumuspilleriä.. Noh menkat olivatkin sitten myöhässä. Odotin jonkin aikaa ja kun kultu patisti lääkäriin tein ensin raskaustestin. Kp oli 37, Apteekin oma näytti haaleaa haamua ja varmistustesti samana päivänä predictorilla näytti vahvaa punaista palloa. HÄmmästys oli suuri...Itsensä lapsettomaksi tuominnut raskaana - itkin, tärisin, olin sanaton. Jälkeen päin sain kuulla, että ex oli mennyt tahollaan naimisiin ja vaimonsa kanssa olivat saaneet 2 lasta, hoidoilla - ex:n siittiöitä kun oli vähän ja nekin vähät liian hitaita - se niistä täydellisistä siittiöistä...Esikoisemme syntyi 08/01.

Kakkosta alettiin yrittää heti, kuitenkin ehti kulua menkkojen alettua joulukuussa -01, 22 pitkää kiertoa, sanan mukaisesti verta hikeä ja kyyneleitä.. Endo-oireet pahenivat ja sain syyskyyssa -03 lähetteen laparoskopiaan. Piti olla se laparoskopia-ajan odotusaika yrittämättä vauvaa. Reilun kuukauden käytimme kondomia. Laparoskopia tehtiin lokakuussa, kp silloin 29. Aamulla päätin tehdä raskaustestin kun laparoskopiaa ei tehdä raskaana olevalle. Negaa tuli ja Clearbluella, ihan puhdas nega siis. Laparoskopian jälkeen tuli pari päivää vähäistä jälkivuotoa joka kuului toimenpiteeseen. Tuli myös oireita, jotka eivät kuuluneet toimenpiteeseen mm. rintojen aristusta, pahoinvointia, väsymystä.. testasin kp34 apteekin omalla hyvin haalean plussan. Parin päivän päästä Clearbluella tuli vahva plussa... Kyllä taas täristiin...

Kierto ennen esikoista oli 22-37. Menkat tuntuivat tulevan silloin kun sitä vähemmän osasi odottaa.

Kakkosta yrittäessä kierto oli samanlaista, ekat menkat tulivat joulukuun lopulla -01 ja sen jälkeen kierto oli 25-38. Kakkosta yrittäessä musta kehkeytyi samanlainen testiholisti kuin mitä olen nyt tätä kolmosta tehtäessä. Testejä kuluu kuukaudessa useita.

Nyt mulla on ollut kierto kerran 27, pari kertaa 38

jolloin olen oletettavasti ollut raskaana, mutta on mennyt kesken heti alkuunsa. Muutoin kierto on ollut 29 pv.

En tiedä oliko tästä mun tarinastani mitään apua, mutta oireistasi päätellen, voisi olettaakin, että olet raskaana, toivottavasti plussa vielä ilmestyy ruutuun :o) Peukukkuja pitelen puolestasi!