Koko päivän sattunut oikean rinnan alta, olen vähän kipeä mutta ei se silti selitä tätä kipua, mitä voi olla?
syvään hengittäessä sattuu eniten. Päivällä sattui niin kovin etten pystynyt makaamaan oikealla kyljellä ollenkaan
vähän rinnan yläpuolelta on kipeä
Kommentit (5)
ovatko vaarallisia?
limaa on kyllä keuhkoissa aika tavalla, nuhaa ei ole
lihasperäinen on täysin vaaratonta, samanlainen ilmiö kuin kipeät hartiat. Fasettinivelten lukko=
selänalueen (voi olla ala-yläselässä tai rintarangassa ta ikaulalla) on pienten nikamien lukkotila, siihen auttaa OMT-fysioterapeutti tai kiropraktikko ja venyttely ja " rusautus"
On myös mahdollsita, että sulla on keuhkoputken tulehdus tai jopa lievä keuhkokuume (keuhkoputken tulehdus yleensä virusperäinen je menee ohi)
mutta tuntuu kyllä tuossa keskellä, keuhkoputkessa
kuumetta ei ole (eilen jotain pientä lämpöä)
eikä nuha
lima joka tulee suuhun yskiessä maistuu aika oudolta (tulehtuneelta?)
pitääpä huomenna käväistä lääkärissä
tai fasettinivelten lukko. Jos ei mene ohi tai tuntuu, että on keuhkoisa limaa tai flunssa ei parane, lääkäriin.
nyt ensimmäistä kertaa on ollut näin kauan
yleensä joudun istumaan paikallani n. 5-10 min (jos vähänkään liikun niin sattuu ihan hemmetisti)
nyt kipu on samanlaista mutta lievempää ja sattuu kokoajan, hengittäessä eniten