Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko päivän sattunut oikean rinnan alta, olen vähän kipeä mutta ei se silti selitä tätä kipua, mitä voi olla?

Vierailija
29.01.2006 |

syvään hengittäessä sattuu eniten. Päivällä sattui niin kovin etten pystynyt makaamaan oikealla kyljellä ollenkaan



vähän rinnan yläpuolelta on kipeä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ensimmäistä kertaa on ollut näin kauan



yleensä joudun istumaan paikallani n. 5-10 min (jos vähänkään liikun niin sattuu ihan hemmetisti)



nyt kipu on samanlaista mutta lievempää ja sattuu kokoajan, hengittäessä eniten

Vierailija
2/5 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko vaarallisia?



limaa on kyllä keuhkoissa aika tavalla, nuhaa ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihasperäinen on täysin vaaratonta, samanlainen ilmiö kuin kipeät hartiat. Fasettinivelten lukko=

selänalueen (voi olla ala-yläselässä tai rintarangassa ta ikaulalla) on pienten nikamien lukkotila, siihen auttaa OMT-fysioterapeutti tai kiropraktikko ja venyttely ja " rusautus"



On myös mahdollsita, että sulla on keuhkoputken tulehdus tai jopa lievä keuhkokuume (keuhkoputken tulehdus yleensä virusperäinen je menee ohi)

Vierailija
4/5 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntuu kyllä tuossa keskellä, keuhkoputkessa



kuumetta ei ole (eilen jotain pientä lämpöä)

eikä nuha

lima joka tulee suuhun yskiessä maistuu aika oudolta (tulehtuneelta?)

pitääpä huomenna käväistä lääkärissä

Vierailija
5/5 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai fasettinivelten lukko. Jos ei mene ohi tai tuntuu, että on keuhkoisa limaa tai flunssa ei parane, lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi