G: Oudointa mitä olet nähnyt salilla?
Salilla, jumpassa, pukkarissa tai suihkussa? Ja älkäähän ottako itseenne tai tulko haukkumaan kyyläksi. Huumorilla!
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:37"]
Jotkut miehet ähkivät ja karjahtelevat koko ajan, luultavasti itse kokevat sen miehiseksi. Muiden mielestä se on vain vastenmielistä kuultavaa eikä yhtään positiivista. Usein samat miehet nostavat ähkien ison painon ja sitten heittävät sen maahan todella kovaa. Siis jos ei jaksa painoa laskea normaalisti maahan niin pitää ottaa kevyempi ensi kerralla! Tuo ei anna teistä vahvaa vaan heikon kuvan.
[/quote]
Sitä painojen tipauttamista ei tehdä yleensä koska ei jakseta, vaan siksi että maksimipainoilla treenatessa halutaan säästää esim. polvia. Vaikka maastavetoa tehdessä maksimilla (ja sitä maksimia ei todellakaan tehdä edes viikottain) on parempi tiputtaa paino alas lopettaessa, jotta säästetään se "puolikas". Silloin kun siis treenaa todella isoilla painoilla, niin silläkin on merkitystä. Tosin painojen pudottamista joka treenissä keskitason painoillakin en ymmärrä, eikä siihen ole järkiperustetta olemassa.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:11"]Kuntosalin pukuhuoneessa eräs kuivan maan oravaa muistuttava nainen esittelee itseään alasti. Saahan sitä alasti olla, mutta tämä henkilö kun ei tunnu millään saavan vaatteita ylleen. [/quote] + teatraalinen koko kropan rasvaus, jos saan arvata?
[/quote]
Tää sama oli puuhamaan vesialueella!:D Siellä se silmät kiinni hyväili kroppaansa suihkussa ja hirveät jonot oli!Kun olisi vaan pessyt itsensä ja huomioinut muutkin, mutta huomioi kyllä muiden seisovan, katsovan ja odottavan...
Jotkut ihmettelee kun porukka treenaa farkut jalassa. Let me tell you a secret: olen vetänyt rintatreenin, selkätreenin, jalkatreenin ja käsitreeninkin farkut jalassa. Olen myös ollut salibandytreeneissä farkut jalassa. Joskus ne shortsit vaan unohtuu kotiin.
Onneksi ei aivot kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:37"]
Jotkut miehet ähkivät ja karjahtelevat koko ajan, luultavasti itse kokevat sen miehiseksi. Muiden mielestä se on vain vastenmielistä kuultavaa eikä yhtään positiivista. Usein samat miehet nostavat ähkien ison painon ja sitten heittävät sen maahan todella kovaa. Siis jos ei jaksa painoa laskea normaalisti maahan niin pitää ottaa kevyempi ensi kerralla! Tuo ei anna teistä vahvaa vaan heikon kuvan.
[/quote]
Sitä painojen tipauttamista ei tehdä yleensä koska ei jakseta, vaan siksi että maksimipainoilla treenatessa halutaan säästää esim. polvia. Vaikka maastavetoa tehdessä maksimilla (ja sitä maksimia ei todellakaan tehdä edes viikottain) on parempi tiputtaa paino alas lopettaessa, jotta säästetään se "puolikas". Silloin kun siis treenaa todella isoilla painoilla, niin silläkin on merkitystä. Tosin painojen pudottamista joka treenissä keskitason painoillakin en ymmärrä, eikä siihen ole järkiperustetta olemassa.
[/quote]
Tosiaan, jotkut kuntosalilla kävijöistä treenaa ihan painonnostokisoihin, ja silloin juurikin tuo yksi nosto, tiputus, kun treenataan maksimipainoilla, kuuluu asiaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 02:20"]
Keski-iän ylittänyt ukkeli alkoi räyhätä toisille jumppaajille täpö täydessä salissa, kun ei saanut tarpeeksi tilaa bodycombatissa.. Aika pelottava näky!
[/quote]
rovaniemellä? Oon ite nähnyt vastaavan tilanteen.
Tässä huomaa, miksi en käy naisten saleilla :)
Vai jotain loukkaa, kun painot tiputetaan lattialle..hohhoijaa..
Onneksi on olemassa kunnon painonnosto- ja voimannostosaleja, eikä pelkästään mitään naisten saleja.
Kylkirutistuksia siten, että painot oli molemmissa käsissä yhtäaikaa.
Kävin huomauttamassa naiselle ko. asiasta. Hän suuttu ja haistatteli.. :(
Hei, ihan oikeasti! Tulkaa sinne salille, vaikka painaisitte 160kiloa. Ei se paino ole yhtään ällistyttävän näköistä verrattuna näihin tennispallopakaroihin ja itseään nänneistä nipisteleviin romaneihin :D
Tämä ketju on niin hauska, että mietin sitä tänäänkin, kun kävin salilla kuntopyörää vatkuttamassa ja tärisyttämässä allejana 4kg:n punttien kanssa! Alusta minunkin pitää aloittaa ja hauskaa se on!
En ole kohdannut mitään hullunkurista ainakaan vieä, mutta yhtenä päivänä taisimme kumpikin muusikkokaverini kanssa seistä tovin huuli pyöreänä sormet korvissa, kun topakka naiskutoilija ryskytti rautaa niin, että sali räikäsi. Rysäytti tangon painoineen niin kovaa alas, että tärykalvot kirkuivat kuulovaurion partaalla.
102kg
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:41"]
Jotkut ihmettelee kun porukka treenaa farkut jalassa. Let me tell you a secret: olen vetänyt rintatreenin, selkätreenin, jalkatreenin ja käsitreeninkin farkut jalassa. Olen myös ollut salibandytreeneissä farkut jalassa. Joskus ne shortsit vaan unohtuu kotiin.
Onneksi ei aivot kuitenkaan.
[/quote]
Minä olen käynyt Tae Kwon Don harjoituksissakin farkut jalassa, kun unohdin dobokin töihin.
Ei ne farkut pahasti haittaa. Lenkilläkin olen käynyt farkut jalassa. Farkut ovat monessa mielessä paremmat kuin verryttelyhousut.
Mä näin ku joku akka polki hullunlailla polkupyörällä mutte liikkunu mihikään. Sitte huomasin että siitä pyörästä puuttui takapyörä.
Pitkätukkainen mustaksi värjätty hevari. Melko pitkä laiha tai oikeastaan sitkeähkö. Sellainen tilliliha joka vetää kaljaa aikalailla ja suolapähkönöitä rahkalla.
Noh. Painitossut jalassa jumppailee ja rempoo salin pylvästä kaksin käsin noin puolituntia. Varjonyrkkeilee 15min ja välillä tekee akrobaattisia potkujakin. Tuntuu ettei tilliliha hevitukalla väsy koskaan.
Se oli 45 min alkulämmittely. Joskus lämmittely suoriutuu kuntopiirinä. Kävelee käsillä rystysin naama irvistellen. Rempoo kahvakuulia niin että sivulliset saa varoa. Luulin aluksi häntä kuntosalin omistajaksi. Vaan ei ole. Sitten alkaa kahden tunnin voimailu. Vetää koko kropan lihakset läpi maksimipainoilla.
Paidassa lukee iron maiden tai karjala
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:04"]
Pitkätukkainen mustaksi värjätty hevari. Melko pitkä laiha tai oikeastaan sitkeähkö. Sellainen tilliliha joka vetää kaljaa aikalailla ja suolapähkönöitä rahkalla.
Noh. Painitossut jalassa jumppailee ja rempoo salin pylvästä kaksin käsin noin puolituntia. Varjonyrkkeilee 15min ja välillä tekee akrobaattisia potkujakin. Tuntuu ettei tilliliha hevitukalla väsy koskaan.
Se oli 45 min alkulämmittely. Joskus lämmittely suoriutuu kuntopiirinä. Kävelee käsillä rystysin naama irvistellen. Rempoo kahvakuulia niin että sivulliset saa varoa. Luulin aluksi häntä kuntosalin omistajaksi. Vaan ei ole. Sitten alkaa kahden tunnin voimailu. Vetää koko kropan lihakset läpi maksimipainoilla.
Paidassa lukee iron maiden tai karjala
[/quote]
Kekkoselle kasvanut tukka?
Jou naurettavan näköinen loso nainen polki nilkat väärällää kuntopyörällä ja joi samalla kokista.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:38"]
Jou naurettavan näköinen loso nainen polki nilkat väärällää kuntopyörällä ja joi samalla kokista.
[/quote]Hyvä kun yrittää.
Mies oli jumpassa naisten kanssa ilman paitaa
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:40"]
Tämä Kuopion fressillä 3 vuotta takaperin. Sellainen kirkkaan punaiseen tank toppiin pukeutunu jääkaappi -pakastin kokoinen punttijeesus teki laitteilla aina lyhyen sarjan, ja kirjoitti jotain vihkoonsa aina sen jälkeen. Sinällään ei omituista, mut se vihko oli kirkkaan punainen, ja siihen oli liimattu se kommareiden sirppi ja vasara symboli. Olin viereisellä laitteella niin huomasin. Oli jotenkin tosi hämärää menoa,varsinkin kun se kyyläs siinä kirjoittaessaan kaikkien naisten tissejä ja perseitä, mm minun, ja suojas sitä vihkoaan kaikkien katseilta kirjoittaessaan, niinku siellä ois ollu NASAn suunnitelmat tai jotain :D
[/quote]
Sen verran noista muutamien miesbodarien käyttämistä pinkeistä ja kirkkaan punaisista vaatteista, että olen kuullut niiden olevan aika suosittua hormoneita käyttävien treenaajien keskuudessa, kun niiden hormonien takia menee normaali hormonitoiminta sekaisin ja naishormonia on kropassa liikaa, jonka takia naiselliset värit ym tuntuvat miehestä ihan hyvältä päällä. Kaikille hormonien vetäjille ei käy noin, mutta aika monelle kyllä.
Onhan se aika huvittava näky kun lihaksikkaalla miehellä on pinkki pipo ja huppari. :)