G: Oudointa mitä olet nähnyt salilla?
Salilla, jumpassa, pukkarissa tai suihkussa? Ja älkäähän ottako itseenne tai tulko haukkumaan kyyläksi. Huumorilla!
Kommentit (171)
Hunnutettu nainen ihan normivaatteissaan salilla. Kasvot oli paljaana ja heitteli sitä huiviaan puolelta toiselle, kun oli huivin alareunat tiellä. Ja päällä myös pitkä, nilkkoihin asti oleva hame.
Hienoa, että on aloittanut edes uutisten mittaisen liikunnan!
Minusta 2/3 näissä viesteissä ei ole mitään outoa tai etenkään hassua. Takas pakkikselle...
Nainen polkee kuntopyörällä taaksepäin "muinamiehenä" :D ...oletin että ekaa kertaa salilla...hassu näky.....kerran olin yhdellä salilla,jossa oli ihan selvä isä ja poika, kummallakin tismalleen sama tyyli "urheilla" ..=> soutulaitteella isä käyttää eka ja sitten poika...kummatkin vetää viis minuuttia sillä putkeen sellaisella raivolla, että nopeus oli valttia, mutta ei tekniikka...oli myös sillon naurussa pidättelemistä ;D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:22"]
Mies, joka käy lähes joka päivä salilla, tekee 1/2 tuntia 10cm liikettä reidenloitontaja -laitteessa ja poistuu.
[/quote]
Kuntoutusta todennäköisesti eikä muuten ole kiinnostunut salilla rehkimään.
Mulle tuli vähän pahamieli, että monet katsoo pitkään / pitää outona / huvittavana näitä pieniä liikeratoja tekeviä tai juuri 1-2 laitetta käyttäviä. Eikö järki riitä tajuamaan, että sellaiset ihmiset ovat usein sairaita ja kuntoutuksessa. Mulla on reuma ja olen juuri se nykijä salilla :'(
Kaikenlaiseen saliähkimiseen olen jo aika tottunut, yritän vältellä omaa musaa kuuntelemalla. Kerran ei ollut korvanappeja matkassa ja altistuin näille korvia hiveleville ääniefekteille. Yleensä tosi vaivaannuttavaa kuunneltavaa. Erään hepun elämöinti veti kyllä pohjat, sillä ääni kuulosti ennen kaikkea röhkimiseltä. Ei pitänyt mun poker face ja poistuin muualle.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:14"]
Kanssani samalla salilla käy vanhempi nainen, jonka salivaatetukseen kuuluu urheilucaprit. Ei siinä muuten, mutta kun tällä on caprien alla vielä sukkahousut! :D Siis just jotkut 20deniset. Ja olen siis nähnyt naisen useampaan kertaan, että ei mene vahingonkaan piikkiin.
[/quote]
mun äiti tekee mm näin salilla; syynä se että hänellä on paha suonikohjuongelma ja polvipituisia tukisukkia pitää käyttää melkeinpä koko ajan päivisin. Ovat toki kuumat mutta pienempi paha kuitenkin kuin illalla kivuliaat, pullottavat suonet säärissä.
Oma hassuin jumppakokemukseni on lähimaillakaan silloin tällöin näkyvät xl-kokoiset somppurouvat zumbatunneilla kaavut päällään. Tosin pariin kertaan oon nähnyt miten kaavun ylin osa lähtee päältä Zumban puolessa välissä. Oon vaan miettinyt, että eikös näiden mammojen olisi kivempi käydä esim lady linen salilla/jumpissa, niin ei tarvitsisi hikoilla huivin kanssa kun olisi vain naisia salilla?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:11"]Kuntosalin pukuhuoneessa eräs kuivan maan oravaa muistuttava nainen esittelee itseään alasti. Saahan sitä alasti olla, mutta tämä henkilö kun ei tunnu millään saavan vaatteita ylleen. [/quote] + teatraalinen koko kropan rasvaus, jos saan arvata?
[/quote]
Jyväskylän Kuntomaailma Vivian? :D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:42"]
Näin treenatun vanhemman naisen joka oli yhtä kuivaa lihasta koko rouva. Kun käveli suihkuunpäin niin huomasin että hänen pakaransa oli kuin kaksi tennispalloa ja asshole näkyi siinä keskellä! Oli hämmentävä näky.
[/quote]
Mä näin kanssa kerran sellaisen anorektisen laihan vanhemman naisen yhden Helsingin keskustan jumppalaitoksen pukuhuoneessa. Mä en ymmärrä eikö se nainen oikeasti ollut koskaan katsonut itseään peilistä takaapäin alasti, vai mikä viirasi, mutta myös hänellä peräreikä oli todella törkeän näköisesti esillä, kun pakaroita siinä luurankokropassa ei käytännössä ollut...
Tämän ketjun takia minäkään en käy salilla. En nimittäin halua katsella täällä kuvaillun kaltaista ihmisten lääväilyä.
En helposti ihmettele tai naureskele kellekään, koska tiedän miltä se tuntuu. Oon se 100kg siiderivalas, joka yrittää nyt päästä ruotuun. Mutta muutamaa juttua kyllä ihmettelen tai olen nauranut.
-------
Eräällä salilla jossa kävin tutustumassa treenasi monta lihaspatua. Yksi oli jo melkein tasoa Iso Arska. Topin kaula-aukko riippui navassa jotta järkyttävän kokoiset rintalihakset (muistutti jo tissejä...) näkyis hyvin. Lisäksi soli olariumista ja purkista hankittu oranssi (ei edes kuparinen...) väri. No ei siinä mitään. Nauratti vaan se, että jätkä ei tainnu tajuta haisevansa oikeasti paskalle! Käveli ympäri salia muina miehinä ja peilaili itseään. Sitten yritti välillä käydä muijia iskemässä... No, luulen että ei tietystä syystä onnistunu :D (Ja ei ollu Bull Mentula...)
--------
Sitten ihmettelen sitä miksi monet naiset meikkaa varta vasten salilla käyntiä varten? Oikeesti... Sehän valuu ja se pesukarhu-look näyttääki tosi hehkeältä. Tai sitten ihmettelen sitä, että salille mennään huvikseen pyllistelemään ja keräämään katseita. Nostellaan muka ahkerasti painoja. Todellisuudessa naisella käsissä 2kg painot tai aina vain minimi, hiki ei tule yhtään ja suurin osa ajasta kuluu peilailuun. Siis... Jos siitä salista maksaa niin kannattais kait sielä oikeasti treenatakki? Peilailla kun vois kotonakin.
Kerran elixian suihkussa joku äijä käytti oudompaa perseenpesutaktiikkaa. Eli oli suihkun alla ihan kyykyssä, jalat harallaan ja vaahdotti jollain sienellä edestakas vedellen haaroväliään isoin liikkein.
Miksi kyykyssä?
N.25 mies salilla, kännissä, viina haisi koko huoneessa. Hyi! Kuka tulisi edes krapulassa salille??
Aikanaan mä en uskaltanut aloittaa salilla/ryhmätunneilla käyntiä kun ajattelin, että ihmiset nauraa/katsoo kun olen huonokuntoinen pullukka. Aattelin että kaikki muut on tosi tiimejä. Aattelin, että mun pitäis eka laihduttaa/jumpata kotoa, että voin mennä salille. Onneksi lopult yksi kaveri pakotti mukaan ja hämmästys olikin suuri kun kukaan ei kiinnittänyt muhun huomiota ja muitakin palleroita oli, jopa ryhmäliikunnan vetäjistä! Lisäksi porukka kuntokeskuksella oli mukavaa, esim saunassa, pukkarissa, tunnille menossa yms voi vieraidenkin kanssa vaihtaa kuulumisia. Lopulta mulle tuli harmitus siitä kun en ollut aiemmin uskaltanut mennä tyhmän pelon vuoksi. Eli kaikki jotka epäröitte salille tai jumppaan menoa vaikk huonon kunnon tai painon vuoksi, niin menkää! Tosin ehkä joku superkallis/trendikäs ei oo ehkä paras, mut tällainen pieni lähiökuntokeskus, missä itse treenaan kolmatta vuotta on aivan mahtava!
Yks muija työnsi ajeltua valkovuototöhnästä pilluaan pukkarissa päin naamaani. Häppäreissä roikku puoli tusinaa rengasta. Isot peräpukamat. Läppäsin perseelle ja karjaisin, että vie vittus muualle. Mutis jotain että hällä on oikeus kuivata itseään. Mä että et kuivaa vittuas ainakaan mun nenääni.
Eräs nuori mies aina peilin ohi kävellessään nosti paitaansa hieman ja ihasteli lihaksiaan. Samalla päästeli outoja ähkäisyjä ja ymähtelyjä. Todistin tämän lähemmäs 10 kertaa ennen kuin itse vaihdoin paikkaa.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:09"]Jonojen salin perällä jumppatunnille kun viereisestä vessasta hyökkää iäkäs rantojen mies tukevassa humalassa.. Oli jotenki absurdi tilanne.
Kerran keskellä kirkasta rush hour päivää naisten pukkarissa oli äijä korjaamassa hanaa vaikka pari ehjää oli vieressä. Puolialastomia akkoja vilisi tyypin ympärillä. Ei tainnu mennä putkeen se homma kun hana jäi rikkinäiseksi ähertämisestä huolimatta.
[/quote] Ehkä tuo tyyppi ei ole mikään oikea korjaaja, tuli vain tiirailemaan alastomia naisia. Malmin citymarketin myyjän raiskauksen (liikkeen siivooja raiskasi myyjän) saaman julkisuuden yhteydessä luin keskustelun jossa naismyyjät keskustelivat kuinka jotkut (miespuoliset) siivoojat tahallaan yrittivät tulla silloin juuri siivoamaan pukuhuoneita kun naiset vaihtoivat vaatteita, omilla avaimilla tulivat sisään. Kun asiasta valitettiin viimein asiaan puututtiin jotenkin, olikohan pukuhuoneiden siivouksen ajankohtaa muuttamalla.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:14"]
Kanssani samalla salilla käy vanhempi nainen, jonka salivaatetukseen kuuluu urheilucaprit. Ei siinä muuten, mutta kun tällä on caprien alla vielä sukkahousut! :D Siis just jotkut 20deniset. Ja olen siis nähnyt naisen useampaan kertaan, että ei mene vahingonkaan piikkiin.
[/quote]
mun äiti tekee mm näin salilla; syynä se että hänellä on paha suonikohjuongelma ja polvipituisia tukisukkia pitää käyttää melkeinpä koko ajan päivisin. Ovat toki kuumat mutta pienempi paha kuitenkin kuin illalla kivuliaat, pullottavat suonet säärissä.
Oma hassuin jumppakokemukseni on lähimaillakaan silloin tällöin näkyvät xl-kokoiset somppurouvat zumbatunneilla kaavut päällään. Tosin pariin kertaan oon nähnyt miten kaavun ylin osa lähtee päältä Zumban puolessa välissä. Oon vaan miettinyt, että eikös näiden mammojen olisi kivempi käydä esim lady linen salilla/jumpissa, niin ei tarvitsisi hikoilla huivin kanssa kun olisi vain naisia salilla?
[/quote] Mutta siellähän ei sitten näkisi miehiä...
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:12"]Kerran elixian suihkussa joku äijä käytti oudompaa perseenpesutaktiikkaa. Eli oli suihkun alla ihan kyykyssä, jalat harallaan ja vaahdotti jollain sienellä edestakas vedellen haaroväliään isoin liikkein.
Miksi kyykyssä?
[/quote]
We call it KYYKKYVATKAUS in av
Mua on kerran pyydetty treffeille kun olin alasti suihkun jälkeen