Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oudointa mitä olet nähnyt salilla?

Vierailija
13.08.2015 |

Salilla, jumpassa, pukkarissa tai suihkussa? Ja älkäähän ottako itseenne tai tulko haukkumaan kyyläksi. Huumorilla!

Kommentit (171)

Vierailija
81/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:35"]

Yks muija työnsi ajeltua valkovuototöhnästä pilluaan pukkarissa päin naamaani. Häppäreissä roikku puoli tusinaa rengasta. Isot peräpukamat. Läppäsin perseelle ja karjaisin, että vie vittus muualle. Mutis jotain että hällä on oikeus kuivata itseään. Mä että et kuivaa vittuas ainakaan mun nenääni.

[/quote]

Lol :D

Vierailija
82/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:42"]

Näin treenatun vanhemman naisen joka oli yhtä kuivaa lihasta koko rouva. Kun käveli suihkuunpäin niin huomasin että hänen pakaransa oli kuin kaksi tennispalloa ja asshole näkyi siinä keskellä! Oli hämmentävä näky.

[/quote]

Mä näin kanssa kerran sellaisen anorektisen laihan vanhemman naisen yhden Helsingin keskustan jumppalaitoksen pukuhuoneessa. Mä en ymmärrä eikö se nainen oikeasti ollut koskaan katsonut itseään peilistä takaapäin alasti, vai mikä viirasi, mutta myös hänellä peräreikä oli todella törkeän näköisesti esillä, kun pakaroita siinä luurankokropassa ei käytännössä ollut...

[/quote]

Tässä on jo ketjun toinen, joka vahtii muiden peräreikiä. Mikä siinä niin kiinnostaa? :P Huvinsa kullakin... :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli salilla yli 40v nainen yli suuressa fleece takissa... se oli aika hassua. Kerran oli myös tyttö joka oli juoksumatolla n. 15min ja lähti pois salilta :D

Vierailija
84/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukuhuoneen nurkassa oli musliminainen rukoilemassa... Jotenkin hätkähdyttävä näky.

Vierailija
85/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän ylittänyt ukkeli alkoi räyhätä toisille jumppaajille täpö täydessä salissa, kun ei saanut tarpeeksi tilaa bodycombatissa.. Aika pelottava näky!

Vierailija
86/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:43"]Kaikenlaiseen saliähkimiseen olen jo aika tottunut, yritän vältellä omaa musaa kuuntelemalla. Kerran ei ollut korvanappeja matkassa ja altistuin näille korvia hiveleville ääniefekteille. Yleensä tosi vaivaannuttavaa kuunneltavaa. Erään hepun elämöinti veti kyllä pohjat, sillä ääni kuulosti ennen kaikkea röhkimiseltä. Ei pitänyt mun poker face ja poistuin muualle.
[/quote] Joo! Saliähkimiset on todella kiusallista kuunneltavaa! Kerran eräs nuori mies ähki reenatessaan, ihan niin kuin olisi seksiä harrastanut! Itsellä alkoi ihan mielikuvitus laukata :'Dd

Vierailija
87/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Kuopion fressillä 3 vuotta takaperin. Sellainen kirkkaan punaiseen tank toppiin pukeutunu jääkaappi -pakastin kokoinen punttijeesus teki laitteilla aina lyhyen sarjan, ja kirjoitti jotain vihkoonsa aina sen jälkeen. Sinällään ei omituista, mut se vihko oli kirkkaan punainen, ja siihen oli liimattu se kommareiden sirppi ja vasara symboli. Olin viereisellä laitteella niin huomasin. Oli jotenkin tosi hämärää menoa,varsinkin kun se kyyläs siinä kirjoittaessaan kaikkien naisten tissejä ja perseitä, mm minun, ja suojas sitä vihkoaan kaikkien katseilta kirjoittaessaan, niinku siellä ois ollu NASAn suunnitelmat tai jotain :D

Vierailija
88/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn salilla huivi päässä. Tosin käytän pitkälahkeisia jumppahousuja ja pitkähihaista paitaa. Huivin liepeitä ei ole koska käytän ns.huppumallia. olis kiva tietää miten kieroon näin meikäläisittäin pukeutuneita katsotaan? Itseä joskus nimittäin mietityttää mitä ne muut siellä funtsii kun olen "peitetty".

Vierailija
89/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku perusteellisesti maalattu ja tupeerattu Kiira Korpi kopio tuli aamu kuudelta n. kymmeneksi minuutiksi ottamaan selfieitä erinnäisiin laitteisiin. Sitten tyytyväisenä hymyillen lähti lätkimään. Voin vaan kuvitella instagrammin hastagit #hikipintaan #aamukuusi #jaksaapainaa tms..

Vierailija
90/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:14"]

Kanssani samalla salilla käy vanhempi nainen, jonka salivaatetukseen kuuluu urheilucaprit. Ei siinä muuten, mutta kun tällä on caprien alla vielä sukkahousut! :D Siis just jotkut 20deniset. Ja olen siis nähnyt naisen useampaan kertaan, että ei mene vahingonkaan piikkiin.

[/quote]

KÄydäänköhän me samalla salilla? Minäkin olen nähnyt vastaavan, mietin jopa, että onkohan tuolla joku erityinen tarkoitus esim. hien siirtäminen paremmin, kiinteytys, tukisukkahousut...
[/quote]

Haha voi olla! :D Järvenpää?
[/quote]
Pahat suonikohjut, joita häpeää? Tai suuri arpi jossain?

Vierailija
91/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen käveli pillu paljaana pukkarissa. hirveän näköinen toosa, kunnon ananas-sheivaus ja häppärit sheivattu. Näytti aivan kalkkunalta.

Vierailija
92/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:19"]

Joku nainen käveli pillu paljaana pukkarissa. hirveän näköinen toosa, kunnon ananas-sheivaus ja häppärit sheivattu. Näytti aivan kalkkunalta.

[/quote]Sinä sitten kyyläsit tarkasti...

Vierailija
93/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:43"]Kaikenlaiseen saliähkimiseen olen jo aika tottunut, yritän vältellä omaa musaa kuuntelemalla. Kerran ei ollut korvanappeja matkassa ja altistuin näille korvia hiveleville ääniefekteille. Yleensä tosi vaivaannuttavaa kuunneltavaa. Erään hepun elämöinti veti kyllä pohjat, sillä ääni kuulosti ennen kaikkea röhkimiseltä. Ei pitänyt mun poker face ja poistuin muualle.
[/quote]
Nauran tääl veet silmis :DDDDDDDFFDD

Vierailija
94/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten ennen tätä fitness villitystä. N. 40 v rouva täydessä meikissä ja viimeisen päälle vaatteissa, sävy sävyyn kaikki. Huulipunat huulissa. Istuskeli aina laitteissa ja käveli ympäri salia. Usein näin. Kai hän oletti iskevänsä miehiä sieltä.

Vierailija
95/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuo painojen turha paukuttelu. Tiedoksi: Tangossa on omiin voimiisi nähden liikaa painoja, jos et saa niitä hallitusti takaisin alkuasentoon!

Vierailija
96/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:30"]

Totta tuo painojen turha paukuttelu. Tiedoksi: Tangossa on omiin voimiisi nähden liikaa painoja, jos et saa niitä hallitusti takaisin alkuasentoon!

[/quote]

Tai sitten teen maksimisarjoja, rest-pausea tai jotain muuta erikoistekniikkaa mikä nyt vaan vie ne viimeisetkin mehut kropasta ja kädet ovat kuin keitettyä spagettia sen viimeisen toiston jäljiltä.

Vierailija
97/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:04"]Pitkätukkainen mustaksi värjätty hevari.
[/quote]

Mustaksi värjätty hevari? :o Vähän niin kuin Michael Jackson tyyliin mutta toisin päin?

Vierailija
98/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:50"] Eräs nainen farkut jalassa salilla [/quote] Minä varmaan :) Menin töiden jälkeen salille ja huomasin, että kas, salihousut jäi kotiin. Tein sitten penkkipunnerruksen ja olkapäät ja ojentajat farkut jalassa. [/quote] missä kaupungissa tämä tapahtui? [/quote] ei suomessa

[/quote]

Mun entinen mieheni toimi kerran samoin, kun oli unohtanut ottaa treenipökät mukaan. :D

Vierailija
99/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalin naisten saunassa eräs nainen venytteli vielä lämpimässä lihaksiaan. Alasti. Haarat reippaasti levällään. Hieman häiritsevää.

Vierailija
100/171 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla missä käyn on nyt kolme kertaa sattunut mies, joka treenatessaan pitää orgasmiääniä. Kirjaimellisesti kuulostaa siltä, että hän saa joka laitteella. Sitä kuunnellessa ei voi olla vakavalla naamalla. Viimeksikin koko sali raikasi. Toinen huvittava tapaus oli nainen, joka oli selvästi käyttänyt itseruskettavaa voidetta hieman liikaa. Oli meinaan täysin oranssi! Kuin porkkana. Hyvin korostui vaaleiden hiusten kanssa.