G: Oudointa mitä olet nähnyt salilla?
Salilla, jumpassa, pukkarissa tai suihkussa? Ja älkäähän ottako itseenne tai tulko haukkumaan kyyläksi. Huumorilla!
Kommentit (171)
Näin treenatun vanhemman naisen joka oli yhtä kuivaa lihasta koko rouva. Kun käveli suihkuunpäin niin huomasin että hänen pakaransa oli kuin kaksi tennispalloa ja asshole näkyi siinä keskellä! Oli hämmentävä näky.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:42"]Näin treenatun vanhemman naisen joka oli yhtä kuivaa lihasta koko rouva. Kun käveli suihkuunpäin niin huomasin että hänen pakaransa oli kuin kaksi tennispalloa ja asshole näkyi siinä keskellä! Oli hämmentävä näky.
[/quote]Pakaraimplantit?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:42"]Näin treenatun vanhemman naisen joka oli yhtä kuivaa lihasta koko rouva. Kun käveli suihkuunpäin niin huomasin että hänen pakaransa oli kuin kaksi tennispalloa ja asshole näkyi siinä keskellä! Oli hämmentävä näky.
[/quote]
:D voi ei
Eräs mies farkkuihin, pelipaitaan ja tennareihin pukeutuneena kävi tekemässä n. 5 toistoa jokaisessa laitteessa ja lähti pois jättäen jälkeensä tukevan partaveden löyhkän.
Nainen kerkesi ottaa selfien bodypump tunnilla
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:38"]Jou naurettavan näköinen loso nainen polki nilkat väärällää kuntopyörällä ja joi samalla kokista.
[/quote] "loso nainen" treenaamassa ei herätä hilpeyttä, mutta ajatus siitä, että joku juo kokista samalla... :D
Yksi mies tuhisee 15kg painot käsissä ja tekee niillä nyrkkeilyn tyylisiä alakoukkuja vartin ajan ja pitää taukoa kunnes tulee uuden sarjan vuoro. Lyö joskus suoriakin samoilla painoilla edes takas...
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:30"]
Totta tuo painojen turha paukuttelu. Tiedoksi: Tangossa on omiin voimiisi nähden liikaa painoja, jos et saa niitä hallitusti takaisin alkuasentoon!
[/quote]
Jos nosto lähtee menemään väärin, niin ei siinä paljon muuta mahdollisuutta ole, kuin tiputtaa painot. Kuntoilu painoilla on ihan eri asia, kuin painonnosto, missä haetaan voimaa ja siksi on tehtävä myös nostoja äärirajoilla. Jotkut lady linet toki on eri asia, koska siellä keskitytään vain vetkuttamaan laitteita, mutta painonnosto on ihan eri laji. Sellaisilta kannattaa pysyä pois, jos ähkinä, huuto ja painojen tiputtaminen lattialle häiritsee.
Jotkut miehet ähkivät ja karjahtelevat koko ajan, luultavasti itse kokevat sen miehiseksi. Muiden mielestä se on vain vastenmielistä kuultavaa eikä yhtään positiivista. Usein samat miehet nostavat ähkien ison painon ja sitten heittävät sen maahan todella kovaa. Siis jos ei jaksa painoa laskea normaalisti maahan niin pitää ottaa kevyempi ensi kerralla! Tuo ei anna teistä vahvaa vaan heikon kuvan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:37"]Jotkut miehet ähkivät ja karjahtelevat koko ajan, luultavasti itse kokevat sen miehiseksi. Muiden mielestä se on vain vastenmielistä kuultavaa eikä yhtään positiivista. Usein samat miehet nostavat ähkien ison painon ja sitten heittävät sen maahan todella kovaa. Siis jos ei jaksa painoa laskea normaalisti maahan niin pitää ottaa kevyempi ensi kerralla! Tuo ei anna teistä vahvaa vaan heikon kuvan.
[/quote]
Tarkoitus ei ole antaa mitään kuvaa. Kunnolla kun treenaa, niin ähkitään, röhkitään ja välillä voi ne paskatkin lörähtää.
Selfieitä näpsivät "miltä mä näytän" -treenaajat on sit erikseen.
Hyvännäköisen miehen olen nähnyt kerran.
Yksi nuori nainen jähmettyi laitteeseensa tuijottamaan, kun tein hartialiikkeitä. Mielestäni salilla kävijöissä ei pitäisi olla mitään ihmeempää tuijotettavaa.
Hauska ketju, mutta selvästikään osa vastaajista ei tajua, että osa salikävijöistä käy kuntouttamassa itseään, tai tekee palautteluna joitakin liikkeitä. Ja vaikka se, että joku käy 15 minuuttia juoksumatolla ja lähtee kotiin voi johtua vaikka siitä, että on juuri ostanut uudet kengät juoksumattoa varten ja käy sisäänajamassa niitä välipäivänä tms.
Itse olin kerran juoksumatolla, kun taakseni tuli vanhempi nainen odottamaan, että lopetan ja hän pääsee matolle. Minulla oli matossa aika, joka väheni koko ajan, ja kun aikaa oli jäljellä noin 40 sekuntia, tämä nainen rupesi ronklaamaan maton painikkeita, tarkoituksenaan sammuttaa ohjelmani. Olisi tehnyt mieli motata naista, sillä mielestäni jos joku tekee matolla tai missä tahansa jotakin, ei kukaan tuntematon saa tulla siihen painelemaan näppäimiä!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:14"]
Kanssani samalla salilla käy vanhempi nainen, jonka salivaatetukseen kuuluu urheilucaprit. Ei siinä muuten, mutta kun tällä on caprien alla vielä sukkahousut! :D Siis just jotkut 20deniset. Ja olen siis nähnyt naisen useampaan kertaan, että ei mene vahingonkaan piikkiin.
[/quote]
Jospa sillä on tukisukat siellä alla.
[/quote]
Kaikkea ne ihmiset ihmetteekin. Itse käytin tukisukkia caprien alla ennen kuin alkoi saada kompressiosukkia Suomesta. Juostessa varsinkin tukipolvisukkia näkyi ennen paljon, koska se auttoi pohkeiden palautumiseen.
Minä siis olen se, joka alkuketjussa sanoi treenanneensa farkut jalassa. En käynyt sen jälkeen ketjussa, eli vastaan nyt vasta, että missä tämä tapahtui. Oulussa.
Joskus tosiaan ihmiset ihmettelevät mitä erikoisimpia asioita. Jos pukeutuminen poikkeaa hiukan, sitä toljotetaan, kuin lehmä uutta navettaa. Esim. kompressiosäärystimet herätti alussa katseita niin kauan, kunnes niitä alkoi näkyä muillakin. Samoin paljasjalkatossuja toljotettiin ihmeissään.
Liikkeistä nyt puhumattakaan. Tein kerran prässissä sivuittain yhden jalan liikettä. Siinä kävi heti joku mies sanomassa, ettei sitä noin tehdä. Juu, tiedän, mutta kun näitä voi tehdä monella tavalla. Toinen, mitä joskus käydään sanomassa, on se, ettei esim. penkissä tee täyttä liikerataa. Hei, pitäsikö sun panna painoja vähemmän, kun et laske alas. No joo, treenin tarkoitus on hermottaa kovempaan nostoon etukäteen.
Kyllä noilla monien mielestä kummallisuuksillakin on yleensä joku tarkoitus. Jopa niillä sukilla.
Eräs todella alipainoinen nainen tulee salille istumis malliseen kuntopyörään, sellainen siis jossa on selkänojallinen penkki. Lukee lehteä ja polkee vimmatusti tunnin ajan..
Kerran eräällä minua nuoremmalla pojalla, jolla oli valkeat ohuet shortsit jalassa. Siinä sitten taljassa kiskon naruja ja peilin kautta huomaan pojan tuijottavan. Käännyn sarjan lopuksi poikaan päin ja huomaan hänen olevan tulipunainen naamastaan ja huomaan että raukalla oli oma tanko housussa ylhäällä! :DD
Hän huomasi että minä huomasin asian ja laittoi käden estelemään tankoaan ja meni istumaan portaille toviksi... :Dddd
Yhtälailla kuin huomioin salilla ihmisiä ja saatanpa tännekin lauseen pari laittaa jostain huvittavasta tyypistä, myös itse tiedän olevani huvittava näky, varsinkin silloin, kun aloittelin salilla, enkä tiennyt, miten laitteita käytetään. Varmasti kanssakuntoilijoita nauratti minun hölmöyteni.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:12"]Kerran elixian suihkussa joku äijä käytti oudompaa perseenpesutaktiikkaa. Eli oli suihkun alla ihan kyykyssä, jalat harallaan ja vaahdotti jollain sienellä edestakas vedellen haaroväliään isoin liikkein.
Miksi kyykyssä?
[/quote]
Mä pesen kotona noin. Jotenkin helpompaa.
Violetti elefantti nosti painoina kahta kuntopyörää. Olin unohtanut lääkkeet.