G: Oudointa mitä olet nähnyt salilla?
Salilla, jumpassa, pukkarissa tai suihkussa? Ja älkäähän ottako itseenne tai tulko haukkumaan kyyläksi. Huumorilla!
Kommentit (171)
Vanhat ulkomaalaisen näköiset mammat huopatossuissa, neulepaidoissa ja pitkissä hameissa käveli juoksumatoilla. Yhdellä huivikin päässä. Oikeastaan aika symppiksiä:)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:14"]
Kanssani samalla salilla käy vanhempi nainen, jonka salivaatetukseen kuuluu urheilucaprit. Ei siinä muuten, mutta kun tällä on caprien alla vielä sukkahousut! :D Siis just jotkut 20deniset. Ja olen siis nähnyt naisen useampaan kertaan, että ei mene vahingonkaan piikkiin.
[/quote]
KÄydäänköhän me samalla salilla? Minäkin olen nähnyt vastaavan, mietin jopa, että onkohan tuolla joku erityinen tarkoitus esim. hien siirtäminen paremmin, kiinteytys, tukisukkahousut...
Erään papan pallit, jotka tulivat ulos omistajansa liian lyhyiden shortsien lahkeesta ja lepäsivät kauniisti vierivieren erään laitteen penkillä. Ja muutaman muunkin laitteen penkillä, jotka kuuluivat papan saliohjelmaan (kerran kun on huomannut pallit, ei vaan voi olla huomioimatta niitä. Varmaan koko loppusaleiluni ajan ne pallit tunkeutu mun näkökenttään tai vähintäänkin aistin niiden läsnäolon.)
Outo on ehkä väärä termi. Häiritsevä istuisi paremmin.
Olen nähnyt nuoremmilla että vanhemmilla naisilla meikit naamassa kun vedetty laitteilla. Huh huh.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:14"]
Kanssani samalla salilla käy vanhempi nainen, jonka salivaatetukseen kuuluu urheilucaprit. Ei siinä muuten, mutta kun tällä on caprien alla vielä sukkahousut! :D Siis just jotkut 20deniset. Ja olen siis nähnyt naisen useampaan kertaan, että ei mene vahingonkaan piikkiin.
[/quote]
KÄydäänköhän me samalla salilla? Minäkin olen nähnyt vastaavan, mietin jopa, että onkohan tuolla joku erityinen tarkoitus esim. hien siirtäminen paremmin, kiinteytys, tukisukkahousut...
[/quote]
Haha voi olla! :D Järvenpää?
Vähän omituinen mies joka nykii laitteita, ei tee niissä mitään eli vaan nykii kahvaa hieman niin ettei painot pakassa liikahda milliäkään. Sama tyyppi hinkuttaa soutulaitetta ehkä 5cm verran, nykii siitä metallikahvaa hullun lailla.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:20"]Itse treenasin salilla kerran sukkasilteen, kun kengät unohtui kotiin.
[/quote]
Hahah sama juttu mulla:D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:34"]
Olen nähnyt nuoremmilla että vanhemmilla naisilla meikit naamassa kun vedetty laitteilla. Huh huh.
[/quote]
Pitääkö ne pestä pois ennen kuin tulee treenaamaan vaikkapa suoraan töistä?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:20"]Itse treenasin salilla kerran sukkasilteen, kun kengät unohtui kotiin.
[/quote]
Hahah sama juttu mulla:D
[/quote]
Ei tässä kyllä mun mielestä ole mitään outoa, ihan normaali asia? :D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:34"]Olen nähnyt nuoremmilla että vanhemmilla naisilla meikit naamassa kun vedetty laitteilla. Huh huh.
[/quote]
no öö en ikinä meikkaa salia varten mutta jos tuun suoraan vaikka töistä/koulusta niin en kyllä siinä ala meikkejä poiskaan pesemään ennen treeniä
Breaking Badin Walter Whitea erehdyttävästi muistuttava yliopistotutkija varaa yliopiston salilla aina useamman laitteen ja tekee niitä 15 minuutin ajan kauhealla vimmalla. Sen jälkeen hän lähtee pois. Laitteita ei pysty kukaan muu käyttämään sinä aikana. Lisäksi kaveri on niin saatanan pelottavan näköinen, ettei oikeen uskalla mennä huomauttamaankaan.
Pukuhuoneen penkillä oli iso romaninaisen hame. Ei kai sit mahtunu pukukaappiin? :D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:51"]
Näin kun mies veti hauksia painoilla ja heilui edes ja taakse niin kuin heinämies. Toisin sanoen liike energialla yritti saavuttaa tulosta :)
[/quote]
Tässä ei ole kyllä mitään ihmeellistä. Ehkä itsekin joskus syyllistynyt, mutta menepä muualle kuin huippubodarisalille, niin ei mitään muuta näekään miesten tekevän.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:37"]Breaking Badin Walter Whitea erehdyttävästi muistuttava yliopistotutkija varaa yliopiston salilla aina useamman laitteen ja tekee niitä 15 minuutin ajan kauhealla vimmalla. Sen jälkeen hän lähtee pois. Laitteita ei pysty kukaan muu käyttämään sinä aikana. Lisäksi kaveri on niin saatanan pelottavan näköinen, ettei oikeen uskalla mennä huomauttamaankaan.
[/quote]
Käydään samalla salilla :D!
Raskaana oleva (ehkä) balkanilta kotoisin oleva nuori nainen tekee mitä hämärämpiä liikkeitä käsipainoilla (näyttää enemmän leikkimiseltä kuin nostelulta). Lisäksi hän kävelee oudosti ympäriinsä, höpöttelee itsekseen ja alkaa puhua tuntemattomien miesten kanssa jotain ihan pokkana.
Tämän keskustelun takia en käy salilla. Hiton kyylät.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:37"]Breaking Badin Walter Whitea erehdyttävästi muistuttava yliopistotutkija varaa yliopiston salilla aina useamman laitteen ja tekee niitä 15 minuutin ajan kauhealla vimmalla. Sen jälkeen hän lähtee pois. Laitteita ei pysty kukaan muu käyttämään sinä aikana. Lisäksi kaveri on niin saatanan pelottavan näköinen, ettei oikeen uskalla mennä huomauttamaankaan.
[/quote]
Se tekee kiertoharjoittelua.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:51"]
Näin kun mies veti hauksia painoilla ja heilui edes ja taakse niin kuin heinämies. Toisin sanoen liike energialla yritti saavuttaa tulosta :)
[/quote]
Meillä pumpissa yksi vakiokonkari tekee hauiksia aina kamalan isoilla painoilla ja näkyy vetävän hyvin reippaasti taaksetaivutuksia. Ohjaajat monesti katsovat häntä kun sanovat, että "ei näin". Siitä olen tuon peilin kautta huomannut, kun tulee katsottua sitä ketä ohjaajat.
[/quote]
Useasti nuo liike-energialla tekevät tekevät myös puhtaasti yli normiväen suoritukset. Itse teen joskus liike-energialla leuanvetoja noin neljäkymmentä kappaletta ja kolmekymmentä menee hitaasti puurtaen. Kannattaa tehdä eritavoin liikkeitä, joskus koko kroppaa liikkeellä käyttäen. Se jäntevöittää ja tuo kahvakuulafiilistä voimailuun.
T: Karjalan kuningas
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:14"]
[/quote]
Jospa sillä on tukisukat siellä alla.
Tää ei oo provo vaikka siltä saattaa kuulostaa..
Oltiin miehen kanssa yhdessä salilla ja juoksumatolla juoksi romanimies. Ei siinä muuten mitään mutta tämä mies nipisteli itseään samalla nänneistä :-D puolisen tuntia siinä hölkkäsi ja koko ajan teki tuota. Oli vaikea olla tuijottamatta...