G: Oudointa mitä olet nähnyt salilla?
Salilla, jumpassa, pukkarissa tai suihkussa? Ja älkäähän ottako itseenne tai tulko haukkumaan kyyläksi. Huumorilla!
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:37"]Breaking Badin Walter Whitea erehdyttävästi muistuttava yliopistotutkija varaa yliopiston salilla aina useamman laitteen ja tekee niitä 15 minuutin ajan kauhealla vimmalla. Sen jälkeen hän lähtee pois. Laitteita ei pysty kukaan muu käyttämään sinä aikana. Lisäksi kaveri on niin saatanan pelottavan näköinen, ettei oikeen uskalla mennä huomauttamaankaan. [/quote] Se tekee kiertoharjoittelua.
[/quote]
Minäkin jäin vähän hölmönä miettimään mitä outoa tuossa oli. Kiertoharjoitteluksi sen ymmärsin.
ohis +100kg
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:35"]Vähän omituinen mies joka nykii laitteita, ei tee niissä mitään eli vaan nykii kahvaa hieman niin ettei painot pakassa liikahda milliäkään. Sama tyyppi hinkuttaa soutulaitetta ehkä 5cm verran, nykii siitä metallikahvaa hullun lailla.
[/quote] Mä olen nähnyt vastaavan naisen :D Tekee liikkeitä ihan minimaalisilla liikeradoilla esim. jalkaprässi liikkuu ehkä just sen 5 cm. Siellä se vaan nylkyttää.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:37"]Breaking Badin Walter Whitea erehdyttävästi muistuttava yliopistotutkija varaa yliopiston salilla aina useamman laitteen ja tekee niitä 15 minuutin ajan kauhealla vimmalla. Sen jälkeen hän lähtee pois. Laitteita ei pysty kukaan muu käyttämään sinä aikana. Lisäksi kaveri on niin saatanan pelottavan näköinen, ettei oikeen uskalla mennä huomauttamaankaan. [/quote] Käydään samalla salilla :D!
[/quote]
Näin se pakosti on, Turussa siis. Herrasta muuten pitäisi saada jotain kuvia, joista tehdä meemejä johonkin Breaking Bad -fanisivuille:
"This feels so heavy. I've only done deadlift with 80 kg's before."
"I know this exercise is called the dead row, but don't ever say that name again!" :D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:37"]Breaking Badin Walter Whitea erehdyttävästi muistuttava yliopistotutkija varaa yliopiston salilla aina useamman laitteen ja tekee niitä 15 minuutin ajan kauhealla vimmalla. Sen jälkeen hän lähtee pois. Laitteita ei pysty kukaan muu käyttämään sinä aikana. Lisäksi kaveri on niin saatanan pelottavan näköinen, ettei oikeen uskalla mennä huomauttamaankaan. [/quote] Se tekee kiertoharjoittelua.
[/quote]
Tiedän, ja tekee sitä ihan helvetin pienellä salilla jossa on aina ruuhkaa :D
Ihan minimaalisilla liikeradoilla tai muuten erikoisne näköisesti treenaavat saattavat olla vaikka kipupotilaita tai reumaatikkoja, jotka tekevät sen verran kuin kroppa antaa myöten ja fysioterapeutti luvan. Pitävät yllä sitä vähäistäkin liikettä, joka ruodosta irtoaa aiheuttamatta lisävahinkoja.
Tuli vaan mieleen, kun itsellänikin on muutama rajoite, en esim. voi tehdä jalkakyykkyjä ja mitään "linkkuveitsiä". Sen sijaan vähän korvaavia liikkeitä.
Hauska ketju!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:49"]
Ihan minimaalisilla liikeradoilla tai muuten erikoisne näköisesti treenaavat saattavat olla vaikka kipupotilaita tai reumaatikkoja, jotka tekevät sen verran kuin kroppa antaa myöten ja fysioterapeutti luvan. Pitävät yllä sitä vähäistäkin liikettä, joka ruodosta irtoaa aiheuttamatta lisävahinkoja.
Tuli vaan mieleen, kun itsellänikin on muutama rajoite, en esim. voi tehdä jalkakyykkyjä ja mitään "linkkuveitsiä". Sen sijaan vähän korvaavia liikkeitä.
Hauska ketju!
[/quote]
Pieni liikerata voi olla myös erikoistekniikka. Voit esim. treenata penkin alkupäätä (jossa enemmän olkapäät ja rinta) tai loppupäätä (jossa siis ojentajat dominoivat) sen mukaan, mikä on oma heikkoutesi. Itse Arnoldkin teki usein hauista vajaalla liikeradalla, koska silloin jännitys säilyy koko ajan lihaksella. Se antaa erilaista ärsykettä lihakselle = voimakas kasvuimpulssi.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:54"]
Hauska ketju!
[/quote]
Pieni liikerata voi olla myös erikoistekniikka. Voit esim. treenata penkin alkupäätä (jossa enemmän olkapäät ja rinta) tai loppupäätä (jossa siis ojentajat dominoivat) sen mukaan, mikä on oma heikkoutesi. Itse Arnoldkin teki usein hauista vajaalla liikeradalla, koska silloin jännitys säilyy koko ajan lihaksella. Se antaa erilaista ärsykettä lihakselle = voimakas kasvuimpulssi.
[/quote]
Eipä nämä maallikot tajua tai tiedä mistään juurikaan mitään. Itse hakkaan säkkiä lämmitellen tuolla metodilla. Paukutan viiden sentin päästä jatkuvalla syötöllä niin että nahkamakkara notkuu ja laasti irtoilee katosta salin lattialle. On hienoa kävellä laastin yli tekemään mavea. Laasti rouskuu rouhevasti salitossujen alla.
Harva hakkaa tuolta etäisyydeltä niin lujaa kuin minä.
T: Karjalan kuningas
Kampin Elixiassa n 40v nainen vaihtoi verisen terveyssiteen pukuhuoneessa kaikkien keskellä. Joku sanoi siitä naiselle, että eikö tota vois hoitaa vessassa, niin ei kuulemma, kun oli kiire bussiin ja vessaan on jonoa.
Yöööökkk
Jonojen salin perällä jumppatunnille kun viereisestä vessasta hyökkää iäkäs rantojen mies tukevassa humalassa.. Oli jotenki absurdi tilanne.
Kerran keskellä kirkasta rush hour päivää naisten pukkarissa oli äijä korjaamassa hanaa vaikka pari ehjää oli vieressä. Puolialastomia akkoja vilisi tyypin ympärillä. Ei tainnu mennä putkeen se homma kun hana jäi rikkinäiseksi ähertämisestä huolimatta.
Kuntosalin pukuhuoneessa eräs kuivan maan oravaa muistuttava nainen esittelee itseään alasti. Saahan sitä alasti olla, mutta tämä henkilö kun ei tunnu millään saavan vaatteita ylleen.
Bull Mentula paskat housuissa :DD
Eräs vanhahko mies käveli pukkarista salille pokkana kalsareissa treenaamaan. Olin respassa niin en nähnyt (onneksi) itse treeniä. :D
Eräs tyttö, joka vaikutti siltä ettei ole paljon salilla käynyt, kokeili tehdä yhden "istumaannousun" vinopenkissä, jonka jälkeen meni sanomaan kaverilleen "en mä tykänny tosta".
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:54"]
Hauska ketju!
[/quote]
[/quote]
Eipä nämä maallikot tajua tai tiedä mistään juurikaan mitään. Itse hakkaan säkkiä lämmitellen tuolla metodilla. Paukutan viiden sentin päästä jatkuvalla syötöllä niin että nahkamakkara notkuu ja laasti irtoilee katosta salin lattialle. On hienoa kävellä laastin yli tekemään mavea. Laasti rouskuu rouhevasti salitossujen alla.
[/quote]
Kun mä luin tän niin tää teksti kuului mun päässäni jylisevällä matalalla äänellä. Hyvin kuvailit, osasin eläytyä :D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:11"]Kuntosalin pukuhuoneessa eräs kuivan maan oravaa muistuttava nainen esittelee itseään alasti. Saahan sitä alasti olla, mutta tämä henkilö kun ei tunnu millään saavan vaatteita ylleen.
[/quote]
+ teatraalinen koko kropan rasvaus, jos saan arvata?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:54"]
Hauska ketju!
[/quote]
[/quote]
[/quote] Tuskin sentään Karjalan kuningas.
Keski-ikäinen mies tuli polkemaan kuntopyörää uutisten ajaksi :D Siis vaihtoi uutiset ja lähti niiden loputtua.
Mies, joka käy lähes joka päivä salilla, tekee 1/2 tuntia 10cm liikettä reidenloitontaja -laitteessa ja poistuu.
Samalla salilla käy usein iltaisin sellanen 50-60 mamma eläinkuvioinen flanellipyjama päällä, eläinkuvioina on ainakin possuja, pingviinejä ja lehmiä. Mammalla on kaikissa laiteissa painoina se minimi 15kg, tosin jalkaprässin minimi taitaa olla 20kg mitä tämä mamma käyttää. Tämän jälkeen mamma odottaa salin ulkopuolella että häntä tullaan hakemaan, odotellessa mamma syö reissumiestä jonka päällä on juustoa ja makkaraa.
Sekin on noloa, kun kaasut pääsevät ulos. Taisin olla kerran minä salilla. Sen jälkeen olinkin punainen, heleä tomaatti. Vatsalihakset ovat pahimpia.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:42"]Tämän keskustelun takia en käy salilla. Hiton kyylät.
[/quote]
Oho! Keskustelu pääsi sentään jo kolmannelle sivulle ilman tätä :) mutta juu, senkun vaan käytät ihan vaikka tätä av-palstaa tekosyynä sitten jatkossakin.