Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G; Noloin/karmein kännimoka!??? Kaikki mukaan!

Vierailija
18.04.2007 |

Pakko oli kaivaella tää ketju esiin niin ei tunnu niin perhanan pahalta!

Kommentit (308)

Vierailija
21/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon TODELLA harvoin ja olin pitkästä aikaa taas juomassa enkä kyllä enää juo ikinä. PArempi olla ilman. Sen verran hävettää..

Tuli sitten tanssittua vähän liian hurjasti miesten (nuorten poikien!!!) kanssa... huoh.. Ei sovi viina ei..

Kerrotteko vielä et olitteko silloin varattu vai vapaa:)

Toivottavasti muilla pahempia kokemuksia, ei olis olo niin " tyhmä" ;)

Vierailija
22/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävyys meni :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks taisin laulaa karaokessa " aikuista naista" toooodella suurella tunteella ja paatoksella.. Edellispäivänä ko kappale tuli radiosta ja vieläkin nousi ihokarvat pystyyn ja poskillekin varmaan kohos häpeän puna vaikka kotona yksin olinkin... Hyi kamala.. =)

Vierailija
24/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis lauloin aivan päin persettä.. Korkeelta ja tosi kovaa.. =(

Vierailija
25/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kaverin luona kylässä hänen opiskelukaupungissa. Meidän ei pitänyt vielä perjantaina lähteä minnekään, mutta kun lähibaarissa oli perjantaisin salmiakkikossut vitosella (siis viisi markkaa), niin ajateltiin muutama maistella. Pohjilla oli jo muutama siideri ja aika monta salmaria tuli naukattua. Sillä seurauksella, että seuraava muistikuvani oli, että heräsin baarin vessasta siinä vaiheessa, kun se oli jo suljettu. Vähän nolotti könytä sieltä pois. Ja parasta vielä, ettei mulla ollut harmainta aavistusta, missä kaverini asui eikä silloin vielä kännykkääkään.

Vierailija
26/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ystävyys meni :(

Itse menin baariin kun meidän lapsi oli vielä tosi vauva. Se oli eka känni lapsen saannin jälkeen. Tottakai piti sitten kaulailla vieraitten miesten kanssa ja oikein kerjätä huomiota. Olin masentunut ja lääkityskin oli päällä, se sekoitti pääni totaalisesti. Hävettää!

Vierailija
27/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä oikeesti niin paljon noloja juttuja, etten tahdo alkaa niitä edes muistella. Mutta onneksi niistä on aikaa lähes 20 v!!!!

Vierailija
28/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuin kolmannen kerroksen hissin viereen ja oksensin 4 tuntia,oksennus valui alaspäin ovelle asti. Kaverini löysivät minut ja raahasivat asuntoon.

Vierailija
29/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljastetaan nyt jotakin, mitä kaikkein eniten häpeän.

Olen suudellut intohimoisesti mieheni veljen kanssa. Onneksi tällä supertyhmällä teolla ei ollut mitään dramaattisia seurauksia.

Kyllä sitä ihminen voi olla hullu!!

Vierailija
30/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-meinasin sammua tuttavieni luo

-oksensin paikallisen eteen (pieni paikkakunta vielä--->kaikki tietää)

-lähdin kotiin klo 23:00 muun seurueen jatkaessa hauskanpitoa, minulta hauskuus oli kyllä kaukana.

Yleensä en juo ollenkaan, eikä nytkään ollut tarkoitus. HÄVETTÄÄ!

Vierailija
31/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kysykö, että miksi! *nolo*

Vierailija
32/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin moka oli varmaan yksi ilta teininä kielikurssilla ollessa. En ollut tottunut juomaan varsinkaan mitään siideriä vahvempaa, ja rantabileissä juomat kilahti pahasti päähän.

Ensiksi riitannuin poikakaverini kanssa. Syytin pettämisestä jonkun toisen kurssilaisen kanssa, käyttäydyin kuin idiootti, riitelin tämän toisen kurssilaisen kanssa, ja julistin sitten äänekkäästi, kuinka inhoan poikakaveriani ja olen hänen kanssaan vaan, koska on rikas ja hänellä on komeita kavereita.

Lähdin humalassa yksin bileistä ja könysin väärään bussiin. Päädyin jonnekin aivan tuntemattomalle seudulle, missä oksensin bussista noustuani ja itkin kamalaa kohtaloani. Joku huolehtiva paikallinen sai minut lopulta taksiin. En vaan muistanut, minne pitikään mennä. Jotenkin päädyin sitten kuitenkin taksissa isäntäperheeni luokse. Taksimaksu vaan kertyi niin isoksi, että isäntäperheen äidin piti kuitata siitä osa.

En muista loppuiltaa. Seuraavana aamuna tunnelma isäntäperheessä oli tosi kireä - niin isäntäperhe kuin muut kielikurssilaiset (meitä oli samassa huushollissa muutama) kyräilivät ja mulkoilivat. Olin kuulemma huutanut ja oksennellut ja selittänyt vaikka mitä, ja sitten vielä kai koettanut puolisammuksissa iskeä yhtä toisista kielikurssilaisista. En koskaan oikein saanut tietää, mitä kaikkea sinä iltana tapahtuikaan, mutta kyllä oli nolo ilta.

Teinivuosien jälkeen en olekaan ollut oikeastaan koskaan humalassa ja nykyään olen ihan raitis.

Vierailija
33/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan supernoloa!! Häpeän vieläkin sitä vaikka monta vuotta sitten tapahtunut!!!!

Vierailija
34/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein niin mieheni serkun kanssa,ovat läheisiä kuin veljekset...

Vierailija
35/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-suutelin poikaystäväni kaveria

-suutelin tuttavapariskunnasta miestä, viuhahdin hänen ohi alasti saunomisen yhteydessä

-menin ravintolan vessaan oksentamaan ja sammuin sinne. tällä välin hukkasin käsilaukkuni eli puhelimen, lompakon, kotiavaimet.

huh, ei näitä kyllä mielellään muistele.

Vierailija
36/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme asunnolleni jossa olin stripannut miehelle,anellut takaapäinpanoa,sanoin vielä että saa jatkaa vaikka sammun... Konttasin alasti vessaan ja takaisin.

Ollaan kihloissa nykyään,tapahtumasta 6 vuotta.

Vierailija
37/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-6- naurattaa

Vierailija
38/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moiiii! Nähdään tänään!

Hanna

Vierailija
39/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse join nuorena AINA liikaa. Olin sitten ihastunut todella yhteen ihquun kundiin, jonka kanssa olin muutaman kerran harrastanut seksiä. No, kännissä menin itkemään hänen eteensä baarissa, kun hänellä oli jo uusi tyttö kierroksessa...lopulta sammuin siihen samaan pöytään missä olivat...että näin. En ole vieläkään toipunut tästä täysin. Kun nään tämän miehen, naamani lehahtaa punaiseksi.

Ihmettelen suuresti tätä muutosta minkä viina tuo. Muuten olen todella itsestäni tietoinen, en roikkuja- tyyppi. Kun saan viinaa käy juuri näin. Siksi en enää juo kuin muutaman sidun.

Vierailija
40/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Joo tosiaan ei ollu tarkoitus juoda ihan niin paljon ja kun vielä tooosi harvoin ottaa...

...Mä tanssin kuulemma välillä tissit paljaana vieraitten miesten kanssa ja mun oma mies katto vierestä ja onneks tuli vetää mut pois sieltä ennen ku mitään nolompaa ois sattunu! Kyllä HÄVETTI!!! En ymmärrä mikä ihmeen juttu muhun menee humalassa, että pitää olla enemmän ku on.. Jotenkin nauttii siitä toisten miesten huomiosta.. Mutta ei nyt ois tarvinnu ihan noin... että muut ukot tisseissä kii ym...

Tuli ihan teiniajat mieleen... Voi luoja sentään! Mä en juo enää ikinä!