Harry Potter -kirjojen epäloogisuudet
Kommentit (5379)
Jos kuristus kaasu on tappavaa tai muuten vaarallista, niin miksi ihmeessä kaksoset aikoivat päästää sitä käytävälle?
Fred ja George, Tylypahkan ikiomat terroristit.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 00:56"]Jos kuristuskaasu on tappavaa tai muuten vaarallista, niin miksi ihmeessä kaksoset aikoivat päästää sitä käytävälle?
Fred ja George, Tylypahkan ikiomat terroristit.
[/quote]joo, anteeksi kirjoitusvirhe
Kuka oikeasti jaksaa näitä ketjuja?
I'm sirius.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:52"]Kuka oikeasti jaksaa näitä ketjuja?
I'm sirius.
[/quote]
Why so sirius?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:52"]Kuka oikeasti jaksaa näitä ketjuja?
I'm sirius.
[/quote]
Why so sirius?
[/quote]http://blogs.babycenter.com/wp-content/uploads/2013/10/sirius-black.jpg
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 12:50"]Miten Grindelwaldista tuli seljasauvan haltija? Eikös se vain varastanut sen siltä sauvasepältä, ilman aseistariisuntaa tai tappoa.. joten miten sauvasta tuli hänelle uskollinen ja oli näin loppujen lopuksi Dumledoren voitettavissa??
[/quote]
Veikkauksia anyone ? Tosin nyt kun aloin miettimään ni riisuko HP Dracoa aseista karkotaseella vai ottiko seki vaan ne sauvat sen kädestä noin vaan ja sauvan uskollisuus silti muuttu ??
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:57"]Nostatus ketjumus!
[/quote]
Oisko tää ruotsiksi vaikka kedjansis uppelensis? Nyt olisi sille kääntöloitsulle tarvetta. :)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:18"]
Mä en vaan tajua että Kalkaros piinasi Harrya minkä hiukankin pystyi ja silti suojeli.
[/quote]
Elämän katkeroittama ihminen, joka kuitenkin lopulta teki velvollisuutensa, sen mikä oli oikein. Minusta hieno hahmo, tällaisia ihmisiä on maailmassa paljon. Täysiä kusipäitä, joilla on menneisyydessä karuja pettymyksiä, mutta jotka kuitenkin tekevät velvollisuutensa eivätkä loppujen lopuksi ole pahoja ihmisiä, inhottavia vaan.
[/quote]
Mä tuun varmaan aina muistamaan sen, kun 15v teininä luin Kuoleman Vaejeluksia ja Kalkaroksen tarina paljastui. Kyyneleet valui poskilla, enensimmäinen kerta kun kirja sai minut itkemään. Ja "After all this time? Always." saa kyyneleet aina silmiin, oli kyseessä kirja tai leffa <3
[/quote] Mä Itkin aikasemmin jo, kun se Snape sano sen; "look at me"... Harrylle. Kukaan kavereista ei tajunnut kyseistä hetkeä ja piti moneen kertaan selittää kuinka loistavaa olisi kuolla nähden viimeisenä elämänsä rakkauden "silmät" ja hukkua niihin.
Kyyneliä lisää sitten Severuksen muistoista tietenkin.
T.Mies35
Miksi riesu ei ole elokuvissa
;_______________;
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:09"]
Ensimmäisellä lukukerralla olin aivan kauhuissani, jos Harry ja Hermione päätyisivätkin pariskunnaksi. Ensinnäkin pidin tätä juonenkäännettä niin ilmiselvänä ja helppona ja kuluneena ja lisäksi koin että asiaan pitäisi liittyä jotain taikaa tai taianomaisuutta eikä tuollaista puhkikulunutta kaveruussuhdetta johon sitten puhalletaan hiukan ilmaa romantiikan nälkäisiä varten. Olin erittäin helpottunut, kun Ron ja Hermione alkoivat selvästi kokea monenmoista tunnetta nelosen aikana.
Nyt toisella lukukerralla kun jo tiesin, että mitään suurta latteutta ei ole tulossa, myönnän, että pidän ehkä virheenä sitä, että ylipäätään kolmikosta löytyy pariskunta. Tavallaan kyllä uskon, että vastakohdat viehättävät toisiaan mutta onhan tuossakin suhteessa melkoista latteutta mukana, kun ystävyyssuhden on kuitenkin niin läheinen ja luja.
[/quote]
Minä itseasiassa olin varma alusta asti että Ronista ja Hermionista tulee pari ja pidin sitä vähän liiankin itsestään selvänä juonenkäänteenä. Vähän petyin kun juuri näin kävikin.