++ SYYSSÄTEIDEN veikeä viikonloppu +++
Kommentit (39)
[color=purple][size=6]ONNEA IHAN ÄLYTTÖMÄSTI PYRTSI!!! IHANA UUTINEN.... ♥ ♥ ♥ ♥ ♥[/size]
Tarrasukkia ja hirmuisesti onnea matkaan... ja heti huomenna uutta testiä, kuten itsekin tein ;) Aivan mahtavaa..alkoipa lauantai aamu mukavasti... itsekseen hymyilevä Kathyli =) ja sintti rv 7+3
Olet kyllä ihana noiden valtavien tekstien kanssa =D =D Mutta ei nyt vielä ihan hervottomasti innostuta, jos sitten ei lähdekään kunnolla käyntiin ja täti saapuu sittenkin paikalle... Ai jo huomenna? Hmm... täytyy miettiä, koska kaapissa ei ole " enää" kuin yksi testi. Vaikka saahan niitä kaupasta lisää, hihii!
-P-
Joo, no tuo oli ihan tarkoituksellinen ja sinulle osoitettu teksti eli en tällä kertaa tehnyt kathyja =)
Joo, jos vaan maltat niin testaa myöhemmin, itse kun en malttanut... yllätys!!! Mutta näemme o-puolella, ihanaa, sua olen sinne odottanutkin :)
Mitäs mä sanoin... :). Paljon vauvaliimaa ja plussan vahvistumista lähettelen sinne päin!!!
Ihanaa kun se plussaviiva sinne testiin ilmestyi! Hyvin sinä olit jo oireitasi tunnistanut, kun plussaa jo epäilit! Ei kun nauttimaan masun kasvattelusta ja tervetuloa tosiaan tuonne odotuspuolellekin! Siellä kaivataankin sinun mukavia aloituksiasi, joita tällä viikolla on tällä puolella ollutkin. ;o)
Ehkä odottelin itse testaamista maanantaihin tai tiistaihin, jos et montaa testiä halua tehdä.
Ihana uutinen näin aamutuimaan! Oon siun puolestasi tosi iloinen =)
Kidelma rv. 16+5
kun odotuspuolella Kidelma puhui uusista plussista ja ihanaa, löytyihän sellainen!
ONNEA PYRY!!! Ja tervetuloa tuonne masun kasvattelijoihin, kun siltä tuntuu. :)
Iloisena mukavaa lauantaita kaikille säteilijöille toivottaen ja plussasäteitä puhallellen,
mallariina ja masulainen rv 15+5
Todella paljon onnea Pyry, niin sitä pitää.
Ihana aina lukea toisten plussa uutisia, kunpa vielä itsekkin saisi plussattua.
[color=red] VIELÄ OIKEIN PALJON ONNEA SULLE PYRY. =)
Nyt vain sitten haamua vahvistamaan! ;) Ihanaa, ei kannattanut turhaan teidän muiden testaamisia piinata. :)
Mun pitäis kans tänään mennä testiä ostamaan, että teen sen huomenna, jos täti ei ole silloinkaan vielä suvainnut tulla. Jos se gyne ei vielä edes olisi voinut nähdä... Ja kun se sanoi, että kohdun yläosaa se ei saanut kunnolla ultrattua... Kun tuo lämpö on edelleen koholla ja rinnat arat... Toisaalta myös maha kipristelee, että tiedäppä häntä... Kp nyt 30/27. Minä olen kohta ihan hermoraunio tämän piinailun kans! Miehen kans kyllä illalla pupuiltin, eli jos se ei tätiä tuo paikalle, niin ei sitten mikään... ;)
Mutta nyt menen aamupalalle... Kerrankin sai nukkua just niin pitkään kun halusi, eikä mies käyny herättelemässä! Mukavaa viikonloppua!
Mitenkäs ne tilastot meni? Jos meitä on kolme vai neljä piinailemassa ja sinä jo sait plussan niin kuinkas meidän muiden sitten käykään???
Täällä kp 30/27-30 ja rinnat kipeänä. Vielä en kovasti elättele toiveita, vaikka lämmöt onkin koholla. Viimeksikin täti tuli kp 31 ja ilmoittamatta mitenkään etukäteen.
Vanhimman tytön synttärikavereita jää yöksi, joten en aio huomenaamuna testata, jos en vaikka voi olla itkemättä/kiljumatta. Jätän maanantaihin.
Nyt ruettava siivoamaan juhlia varten ja pikkumies vielä vaatii hiihtolenkille.
[color=red][size=5]♥ ONNEA PYRYLLE!!! ♥[/size] *suuri virtuaalihalaus* Toivon täydestä sydämestä, että viiva vahvistuu huomenna (tai milloin sitten testaatkaan)!! Nyt saat sitten häihin sen lumipallomasun.. Voi kun ihanaa!! Onnittelut myös miehelle!
Hirveästi plussapeukutuksia myös Gringolle ja Hippikselle!!! Kiemurtelen jännityksestä täällä koneen äärellä!! Mulla on tunne, että taitaa olla oikein plussa-aalto tulossa :)
Riika
Pyrylle vielä piti sanomani, että ikävä tulee sua tällä puolella! Mutta samaan hengenvetoon ehdottaisin varovaisesti, että mekin voisimme joskus vierailla siellä o-pinossakin tältä puolelta.. Ja tietenkin toisin päin.. jotenkin tuntuu tylsältä, että porukka hajoaa kahteen paikkaan. varsinkin kun itse en pääse vielä pitkiin aikoihin haaveilemaankaan tuosta odotus-puolesta :) Eli oma lehmä on ojassa tässä ;D
Ja omasta tilanteesta, kun pyry kysyit sitä eilettäin.. Eli maalis-huhtikuun aikana selvinnee tulevaisuudensuunta.
no nyt ruoka valmistuikin. Plussailkaahan! Tai ainakin tulkaa kertomaan kuulumisia!
Ja ennen kuin unohdan, TAMMIKUKALLE ONNITTELUT!!!
MOiii! R
Piti mennä apteekkiin ja ostaa se testi: täällä sitä ollaan pitkän pitkän yrityksen jälkeen raskaana!!!! Tuli vahva viiva!!!! Ei voi kirjoittaa enempää, kun vaan märisen ku oon niin onnellinen!
terv. Hippis
Onnea kovasti!! Eiköhän se plussa siitä vahvistu! Mitäpä jos vielä kertaalleen naputtelisit meille ne sun " oireet" enne plussaa :o)
Mullakin jännitys tihenee... tädin pitäisi tulla keskiviikkona. Mitään oireita ei ole ollut joten tätiä odotellaan, mutta se plussakin olis kyllä kiva.
Mutta nyt nauttimaan lasillista punkkua ja pelaillaan pojan kanssa Scrabblea ja illalla ajateltiin miehen kans pelata sitä vähän eri säännöillä :o)
ONNEA!!! Tämähän on aivan loistavaa!!!!
Voi että, ottakaa mutki mukaan junaan :o) Tosi ihanaa kuulla nuita uutisia!!! Ja pliis hippis, kun hivenen tokenet niin listaa sinäkin ne " oireet" meille muille kuumeilijoille!
*halaa kunnolla rutistaen*
Aivan mahtavaa! Ihme kyllä se gynis, ettei nähnyt tuota mahdollisuutta. Mutta ei se mitään, kun plussa pamahti. Mä oon tosi onnellinen sun puolesta. Tervetuloa masun kasvattelijoihin!
Ja muut säteet mukaan plussa-aaltoon, hiiop!
Peukut pystyssä lisäplussien puolesta,
mallariina ja masulainen rv 15+5
ONNEA sylintäydeltä hippikselle ja pyrylle ja muille plussanneille, joita tämä lyhytmuistinen pääni ei nyt muista!!
Aivan mahtavaa!
HIPPIS: Muistatko kun kerroin nähneeni unia muutama päivä sitten, että kirjottelit täällä meille plussanneesi? Hitto, niin siinä sitten kävi :) Täytyy varmaan alkaa ennustelemaan muillekin unissani. =)
Itse täällä etsiskelen ovista, ei vielä näkynyt, mutta kaippa se sieltä vielä ilmaantuu. Kp 13 meneillään, mutta tosiaan kierrot niin sekavat että en ihmettelisi vaikka en koko ovista bongaisikaan.
No,kaikki aikanaan.
Ihanaa lauantai-illan jatkoa kaikille säteille, ja toivotaan plussatuulien jatkuvan :)
[size=5][color=red]ONNEA IHAN HIRMUISESTI HIPPIKSELLE!!!!!!![/size] Siis aivan uskomattoman mahtavaa!!! Pitkä odotus palkittiin!! ((((onnittelurutistus)))) Mullakin on kuule ihan tippa linssissä :' ) Ja onnittelut sinunkin miehellesi :) On tämä vaan erikoinen päivä..
Riika
[color=EE30A7]Tarrasukkia molempien masuasukille mukaan =)[/color]
[color=912CEE]itse en päässyt plussajunan mukaan, kp vaihtui ykköseksi yöllä. Mutta jotenkin on huojentunut olo, kun ei enään tuhruta. Ja nyt taas innolla uutta kiertoa kohti.[/color]
Leenu: Kyllä muistin unesi, ja koska itse näin sitä raskaustestin kaksi viivaa- unta, niin päätin tehdä kaikesta huolimatta tuon testin ja onneksi teinkin kun noin iloinen yllätys pamahti! :) Ei muuta kun ennustele muillekin, kun noin hyvä olet ennustamaan! ;)
Anzq79: Pahoittelut tädin tulosta! Mutta jospa sinäkin tästä kierrosta, kuten kaikki muutkin säteet plussaisitte ja tulisitte odotuspuolelle!
Joku pyyteli niitä oireita... Noh, lämpöjä en ole seuraillut, mutta jostain syystä nyt mittailin a ne oli koholla. (Yleensä just ennen menkkoja ne on tosi alhaalla ja muutenki, nyt oli yli 37...) Rinnoista nännit mulla on kosketusarat. Eilen kiljuen menin miehen halailuja pakoon, kun se mokoma aina onnistui runtelemaan just rinnat! ;) Ja olen ollut eritätin herkkä, suutuin miehelle muutama päivä sitte tosi pienestä asiasta tosi pahasti! Ja sitte pääsi kauhea itku, että mitä hittoa sitä tulikaan sanottua... Eli siis ailahtelen... Siinäpä ne oireet! :)
Kiitos vielä kaikille onnitteluista!!! Tulkaa pian perässä tuonne odotuspuolelle!!! Plussasäteitä kaikille!
t. ylionnellinen Hippis
Piti tänne pikaisesti tulla raportoimaan. =)
Heräsin yöllä kuikuilemaan kelloa pari kertaa tunnissa ja näin kamalan sekavia unia testaamisesta, yms. Tällaista tämä juuri on ennen h-hetkeä. Aamulla sitten päätin, ettei enää toista tällaista hermoiluyötä, koska ihmisen pitää nukkuakin! Testi kourassa kylppäriin, ja niinpä siihen piirtyi kuin piirtyikin hentoinen haamu! =) Mieskin näki sen unenpöppöröisillä silmillään, eli kyllä siinä todistettavasti jotain oli.
Itse en osaa nyt oikein Hirveästi innostua, josko sitten viivan vahvistuttua! Millonkahan kannattaisi kokeilla uudestaan... ma-aamuna? Eli omassa päässä piina vielä jatkuu, tai sitten sinne ei näin aamutuimaan ole uutinen ihan mennyt perille! =D
Nyt pitää lähteä aamutoimiin ja kohta liikkeelle. Oikein leppoisaa ja Veikeää Viikonloppua Säteille!
Pyrtsi