++ SYYSSÄTEIDEN veikeä viikonloppu +++
Kommentit (39)
Oon kyllä tosi hämillani kun näin sellasia unia. Kai mussa sitten joku ennustajaeukon kyky jossain piilee.. :) Kun sais itselleenki pikku hiljaa ennustettua jotain positiivista. Ja tietysti toivon sitä kaikille meille täällä!
Mutta ei tässä toisaalta mikään kiire ole, vauva ilmoittaa tulostansa sitten kun on sen aika. Turhalla stressaamisella ei ainakaan saa mitää aikaseksi, sen olen oppinut. Ensimmäistä kun tehtiin, silloin ei ollut hajuakaan mikä edes koko ovulaatio on ja kuinka pitkä kierto on jne. Silloin (-01) poika sai alkunsa ekassa kierrossa ilman pillereitä. Saattaa siis olla jotain tekemistä stressaamisella tässä yrityksessä.. Jotenka nyt laitan jäitä hatttuun, ja yritän elää normaalia elämää ja pupuilla silloin kun siltä molemmista tuntuu. :)
Gringo: Kattelin tuolta säteiden listalta että olet Päijät-Hämeestä, oletko Lahdesta? Itse olen nimittäin sieltä.
Vielä kerran, onnea plussanneille, ihanaa, ja toisaalta tylsää kun väki vähenee, mutta näinhän se menee. :)
VOI VITSIT MIKÄ PÄIVÄ TÄÄLLÄ ON OLLUT!
Mitenköhän sitä osaisi onnitella teitä päivän molempia plussaajia tarpeeksi hyvin?! Siis todella todella todella paljon onnea PYRY JA HIPPIS! Tuleekos teille nyt sitten syys,- vai lokavauva?
Ihanaa Hippis kun pitkä odotus palkittiin!!! Mulla meni ihan kylmät väreet ja liikutuksen mieli kun huomasin sun plussanneen. Siis aivan mahtavaa!
Ja Pyry, voihan masu! IHANAA. Sulla taisi olla joku aavistuskin vai? Ja mä olen kyllä ihan satavarma että haamu on aina plussaa, joten kyllä se siitä vahvistuu varmasti.
Mutta hei, älkäähän ihan meitä unohtako tänne kuumeilupuolelle vaan tulkaahan välillä meitä piristämään ja vetämään suosta jos täti meitä runtelee. Te ootte mahtavia!
Päivän uutisista ihan sekaisin oleva
Villis
Piti vaan lukasta pino ja mennä nukkumaan, mutta pakko oli tulla onnittelemaan siuta! Täällä miekin kyyneleet silmissä oon, kun se plussa sinne testiinne piirtyi=) Teillä pitkä yritys palkittiin ja syksyllä palkkio sitten tulee teidän iloksi! Mahtavan suuret HALAUKSET! Tulehan tuonne odotuspuolelle sinäkin meidän iloksi!
Kidelma joka täällä kyynelehtii, näin se raskaus herkistää.....
P.S. Miusta ainakin kiva jos te kuumeilijat myös vierailette tuolla odotus puolella. Riikako se sitä jutteli. Tervetuloa!!!!
Aivan ihana lukea noita plussauutisia!!
Ja sitten omaa napaa..Päätin tulla tuulettamaan..TÄNÄÄN ALKOI MENKAT!!! Enpäs ole ikänä ollut menkoista näin iloinen :D Nyt saa sitten taas alkaa elämään normaalia elämää ja uusi vauva saa tulla kun on tullakseen :D nyt meni noin 45 päivää siitä km-vuodon alkamisesta..toivottavasti jatkossa kierrot ois suht normaaleja ettei venyis hurjan pitkiksi!
Olin illalla kaverin läksiäisissä..hauskaa oli ja onneks kaveri tuleekin takas suomeen ens kesänä. Tänään sitten ollut vähän väsy olo..
Nyt oikaisen sohvalle..
memmuli
Huvittavaa on vielä että mun hyvä ystävä on kans lempinimeltään ansku ja vm. -79 ;)
memmuli
[color=magenta3][size=5] Onnea Hippikselle hirmuisesti!!! ♥ [/size] Teit sitten Taelsat, eli apua hakiessa ollaankin jo raskaana! =)
[color=purple] Minä puolestani tein Kathyt, ja testasin jo tänään uudestaan (ja Kathya lainatakseni: olipa yllättävää). Nyt tuli selvästi vahvempi viiva ja testin merkkikin vaihtui, joten kyllä sitä vaan raskaana ollaan! Wau sentään!
Jotenkin tuntuu vähän melkein syylliseltä olo, kun ihan vallan toisessa kierrossa tärppäsi. Miehen kanssa eilen tuumattiin, että kylläpä tämä kävi loppujen lopuksi helposti (mitä nyt pissin kaksi viikkoa purkkiin...). Tietysti kaikenlaista voi vielä sattua, mutta kuten mies sanoi, on hirveä helpotus, että ainakin tähän asti on päästy!
[color=purple4] Kiitos kaikille tuhannesti onnitteluista! Tuntuu ihan epätodelliselta, että itse tosiaan on nyt siinä plussajunassa. Täällä näyttää olevan vielä paljon tilaa, joten varaan teille muillekin liput!
Gringo: Olen alusta asti ollut sitä mieltä, että toisten plussat nimenomaan lisäävät todennäköisyyttä! Eli nyt vain testailemaan =)
Riika: No ei taida ihan ehtiä tulla pallomasua, kun häät ois rv 17 tienoilla. Mutta onpahan ehkä sellaisen hyvinsyöneen näköinen, heh. Ja juu, minusta tietenkin voidaan loikkia sekaisin kaikissa pinoissa!!!
Haaveilija kyseli oireita. No, silloin kiinnittymisen aikaan mietin, että jos nyt en ole raskaana, niin mitä ne alavatsa/-selkä oireet sitten ovat?!? Eli olivat aika selkeitä. Tissit alkoivat " vasta" eilen vähän kipeytyä... Juu ja vasemmassa lonkassa on iholla ollut sellaista " puutumispistelyä" , mikä ei kyllä välttis johdu raskaudesta lainkaan. =) Ja ennen kuukautisia olevaa kuivaa kautta ei ole näkynyt. Niin ja ne aika ikävät PMS-oireetkin ovat pysyneet poissa. Tosi kiireisestä viikosta huolimatta olen ollut melko hyvällä tuulella! Eiköhän siinä olleet...
Villis kyseli ajankohdasta. Minä laskeskelin oviksen perusteella, että meillä olisi laskettu aika 7.10. (laskin siis oviksesta pari viikkoa taaksepäin kuukautisten " alkamispäiväksi" , kun ovishan oli minulla vasta kp 25, joten oikeasta alkamispäivästä menee rv:t väärin) Eli lokavauvaan tähdätään!
Anzqulle ja Memmulille onnittelut tädin tulosta, koska nythän se taisi olla mieluinen vieras?!? Nyt vaan kevätauringon innolla uuteen kiertoon!
Jepsistä. Se on tänään aika jännä päivä, kun uutta pressaa valitaan. Ilmassa on suuren vaalijuhlan tuntua, heh!
-Pyrtsinen-
Toivotaan, että Pyryn tilastot pitää paikkansa ja toisten plussat vahvistaa toisillekin. Mullakaan ei ole kuivaa kautta vielä tullut, vaikka tänään pitäis menkat alkaa. Lämmötkin on koholla edelleen. Huomenna testaan.
Anzqulle pahoittelut tädistä. Uuteen kiertoon vaan ja olihan sulla joku kaverinakin samoilla päivillä.
Leenu kyseli paikkakuntaa. Meiltä on Lahteen 100km, mutta se on yksi lähimmistä kaupungeista. Usein kyllä siellä ostoksilla käyn.
Vähän väsyttää kun tytär synttärivieraineen kikatteli kahteentoista. Hirveä kikatusmeteli lähtee 11-12 vuotiaista. Nyt ollaan koko porukka keikuttu yöpaidoissa ja pelailtu. Pitäis varmaan lähteä äänestämään.
Pitäkää mulle peukkuja huomiseen..
minä se en osaa pysyä poissa tältäkään puolelta. ;) Joku kyseli tuolla sitä laskettua aikaa, ja meillä se on päivää ennen kuin Pyryllä eli 6.10. Eli lokavauva meillekin on sitten tulossa. :)
Gringo: oikein oikein kovasti plussasäteitä, ja peukut ja varpaat ja kaikki on pystyssä plussan puolesta!!! Niinkuin Pyry totesi, plussajunaan kyllä mahtuu vielä. ;)
Ei muuta kun kaikki muutkin vain mukaan odotuspuolelle! Mukavaa vaalipäivää!
En malttanut pysyä poissa, enkä malttanut pitää näppejäni erossa kaapissa odottavasta testistä, kun täällä kävin iloisia uutisia lukemassa.
Joten siis testasin 10 maissa, enkä siis aamuvirtsasta. Mutta kuitenkin kaksi vahvaa viivaa tuli. Meille on tulossa neljäs lapsi. Tärppäsi neljännestä kierrosta 6 vuoden hormonikierukan jälkeen. Varsinaisia yrityskuukausia oli 3. Ei oikein osasta miehen kanssa ajatella mitään. Tuntuu niin kaukaiselta asialta ja kun viime vauvavaiheesta on jo 6 vuotta. APUA!!!
Oireina oli rintojen kipeytyminen ja väsymys nyt viimeisellä viikolla, lämmöt oli koholla, eikä kuivaa vaihetta tullut oviksen jälkeen ollenkaan.
Meidän sisarusperheisiin tulee tänä vuonna kolme vauvaa, veljelleni, siskolleni ja minulle. Tämän raskauden aiomme pitää salassa mahdollisimman pitkään, tuntuu vaan siltä.
Aika monta asiaa täytyy suunnitella uudelleen. Asunnon remontointi, miehen kilpa-ajot, työt ym. Onneksi olen kotona kun nuorin aloittaa eskarin ja sitten koulun ja vanhin tulee murkkuikään, esimakua on jo ilmassa.
Tulipas pitkä sepustus. Nyt lähdetään hiihtämään.
Laskettu aika olisi laskurin kanssa 6.10.06
Olipas hauska sattuma, meillä on sama laskettu aika! :) Kas kummaa, kun samoissa päivissä on menty!!! Kiva kun meitä on monia sitten alkumetreillä tuolla odottavien puolella! Ja nyt sitten muutkin mukaan!!!!
[color=red][size=5]♥ ONNITTELUHALIT GRINGOLLE!!!! ♥[/size]
Ihan mielettömän mahtavaa!!! Kyllä tästä se oikea plussa-aalto tulikin!!!! Onnea ihan mielettömästä teidän koko perheelle!!
Voi hyvänen aika... Olen ihan liikuttunut koko viikonlopun hyvistä uutisista, niin monella on haaveet saaneet toteutuksen! Toivon, että teillä jokaisella koko raskausaika menee hyvin ja tuloksena on potria lokavauvoja!
Riika
Tosi mahtava viikonloppu kyllä on ollut, kun näin monta plussaa on tullut! Hienoa! Ja kyllä on muuten upeeta lukea, että hormonikierukan jälkeenkin raskaudutaan :o) (*tsemppaa itseään*)
[color=red][size=5] Onnea Gringo, ihanaa! ♥
[/size] Sitähän minäkin, että todennäköisyys senkun KASVAA! Onpahan ollut Syyssäteissä melkoinen viikonloppu, tällaisia lisää!
Pyrtsi *sekoamisen partaalla*
ONNEA GRINGO!!!!!! Aivan ihanaa kun plussasit ja onnea koko (suur)perheelle! Mikäs sun kp oli tänään kun testasit? Ja kerroppa vielä sinäkin kaikki oireet.
Kuumeilijakos se seuraava testailija oli keskiviikkona? Ketäs muita?
Ihanaa kun näitä plussia tulee, tulee jotenkin itsekin niin toivekkaalle päälle.
Mulla on nyt kp 21/28-30, eli alan kohta etsimällä etsimään raskausoireita, hihii. Kiva kun Hippis ja Pyry kertoivat juuri omat oireensa niin voin alkaa kuvittelemaan niitä myös itselleni. Voihan elämä tätä kuumeilutautia.
Villis
Eli Gringohan olikin jo listannut raskausoireensa, sorry kun en malttanut kunnolla lukea.
Nyt poistun.
*Villis täpinöissään*
Ihanaa kun plussa aalto on pyyhkäissyt säteiden yli!!! Onnea Gringo teidän koko perheelle kun perhe kasvaa syksyllä yhdellä jäsenellä! Hauska sattuma, kun teillä suvussa tulee vauvoja noin paljon tänä vuonna vauvoja=) Onnekasta masun kasvattelu aikaa ja tervetuloa tuonne odotuspuolelle! :0) Tutustellaa vielä lisää siellä=)
Kidelma rv. 16+6
Hihii, mulla tuli ihan sama mieleen Jedestä. On siinä sulattelemista maanantaille! Ja Jede, kun luet tätä, niin toivottavasti olet vielä tuolillasi! =)
[color=purple][size=6] ONNEA SINULLEKIN, AIVAN MAHTAVA UUTINEN. ONNITTELU RUTISTUKSIA!!! [/size]
Tämähän on uskomaton päivä ja muut perässä plussa junaan!!!!
Edelleen hymyilevä Kathy... ihana päivä... ihana päivä =)))))))