Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän sitä tekis. .

27.01.2006 |

[color=darkviolet]. .ukko reissussa ja tullenee yömyöhään. Akan laiton just unille. Näkyyköhän mitään mielenkiintosta telkkarista. .

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Sulla siis kuumeilua kuitenkin ilmassa? ;)

[color=darkviolet]Emppu, en tosiaan tiiä miten nuo Urhot on säilyny. Viime vuonna ei ois. Eikä mitään uuden vuojen lupauksia tuon suhteen oo tehty. Ukko ei yleensä koske " mun" olusiin. .

[color=violet]Mimi, ihan samaa kuule äskön aattelin. Onneksi ukko on aina rapuloissaan himokas. .

[color=darkviolet]Himppu, nyt valkeni! Meillä hornetteja kaapissa, mut mua ei ne oo vuosiin himottanu. Just pari saatan hätäseen syödä.

[color=violet]Laitoin sit värjäävää hoitoainetta kuontaloon. Värjäsi kivasti sormet, en muistanukkaa tätä näin sotkuseksi puuhaksi.

Vierailija
22/34 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zatu:

[color=violet]Sulla siis kuumeilua kuitenkin ilmassa? ;)

Hirmuinen kuumeilu,ei vielä yritystä ja kiva jutskata muutakin kuin oviksen pongaamista=)

Mukavaa loppuiltaa kaikille,herkkuinenne!!!!Mä haluun valkosipulileipää....

Vink,vink mies siellä sohvalla...

L

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]jotta näkee muuttuko tää kuontalo tästä kummemmaks. .

Vierailija
24/34 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]kuorinta-aineella saa hyvin värjäysläikät ihosta pois. Katotaan mitä tästä tuli *avaa hanan*

Vierailija
25/34 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että...

Ensikerralla tiedä mitä koitan,kun näitä kotivärjäyksiä teen!!!

Toivottavasti,zatu,uusi look on hyvä!!!Huominen alkaa mukavasti!

nyt poistun,kuopus herää kuitenkin klo 7!=(

L

Vierailija
26/34 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Näin märkänä ei voi sanoo mikä on täydellinen lopputulos, mut tällä hetkellä ei " pöllömpi" . En yhtään muistanu ett tää hoitoaine värjääminen on näinki sotkusta. Tyynyliinaan varmaan jäis jälet, jos märällä tukalla menisin uinumaan.

Vierailija
27/34 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna iltavuoro, ei kyllä yhtään huvittais mennä töihin. Toisaalta ois kiva jäädä kotiäidiksi, ei ois kiire minnekkään ja ois enemmän aikaa pojille.

Vierailija
28/34 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vieläkös täällä joku kukkuu? Itse pääsin vasta rauhoittumaan tähän koneelle. Mies käväisemässä pubissa ja itsellä siideri edessä. Tuolla enskareissa yleensä kirjoittelen, mutta nyt vaikutti mukavalta ajanvietteeltä tämä, josko joku vielä jatkaa...

-Amy-

Vierailija
29/34 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha täys...

mimi@79: mulla on vakaa aikomus jäädä kotiin ainakin kolmeksi vuodeksi, jos saadaan vielä se yksi (kolmas) lapsi. Ne kiireettömät aamut on jotain aivan ihanaa! Eikä tarvitse miettiä, että täytyy lähteä seuraavana päivänä johonkin ja viedä muksut hoitoon ja sitten hakea illalla ja tehdä vielä kotihommat siihen päälle... Ei ole sitä elämää, josta minä nautin! Tällä hetkellä tosin pakon sanelemaa tuo rumba, koulunpenkkiä kulutan päivät, mutta TOIVOTTAVASTI kesän lopusta saisi jäädä sille kolmen vuoden " vapaalle" =) !

Jokohan sitä täytys vääntäytyä petiin...

Zatu: sullahan onkin vielä puolille öin iltaa, ellet mee sen värjätyn kostean pään kanssa nukkumaan ;). Ei ehkä paras ajatus... Tuliko hyvä?

Vierailija
30/34 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädä sitten toivottavasti pitemmäksi aikaa kotiin, jos tässä joskus sais kolmatta palleroa sylissä tuudittaa. Ei oikein uni maistu ja meilläkin aamulla klo7 herätys ja esikoinen huutaa: äiti aamupalaa... Hirvee ruokahalu meidän viisi vuotiaalla.

Vierailija
31/34 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee nyt pehkuihin... Meilläkin aamulla herätys 8 aikaan, 5v esikoisella on luistelu aamupäivällä.

Vierailija
32/34 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seikkailin siellä täällä, tuijotin Ilman johtolankaa ja sitte höpöttelin äiteen kanssa puhelimessa varmaan tunnin yhteensä, noin 10 kertaa se varmaan soitti.. oli saanu puhelimeen ilmoituksen multimediaviestistä jonka vois netis lukea ja mun piti se sit sieltä metsästää.. x)

Puhutte penteleet koko ajan syömisestä ja ruoasta.. Nälkähän tässä tulee! Ja vähintäänkin alkaa tehä mieli jotain hyvää..

No Zatu.. Mimmones tukasta tuli??? Mulla on hiusten värjäys edessä sunnuntaina.. Kaveri värjää kun on semmonen paketti jossa ne raidat sitte kans.. Tänään kävin karvarilla hakemas vähä uutta lookkiin.. :)

glemei

Vierailija
33/34 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Menin kai sitten eilen kosteella päällä nukkumaan, ku ukko tuumas päivällä " ookko värjänny tukkaa, ku tyynyliina on sen näkönen!" . ;D Kyllähän tuo vähä punertaa.

Ei tuolla hoitoaine värjäyksellä saa ihmeitä aikaan, mut hiuksen laatu paranee eli tulee paremmin kammattavaksi ja kiiltooki vähä. Katotaan ku kohta menee pesulle, ett miten käy -> meneekö väri viemäristä alas.

Juhlimaan käy tänään tie. Onko muita lähössä rimpsalle?

Vierailija
34/34 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa kaikille!

meille tulee kohta ystäviä kylään!

L+5