L-alkuisia tytönnimiä
Etsin L:llä alkavaa kivaa tytönnimeä vauvalle, jonka kahden veljen nimet alkavat myös L:llä. Onko ehdotuksia? Nimi ei mielellään saisi olla kovin yleinen.
Kommentit (41)
Liana
Livia
Lumi
Lumia
Lumie
Louna
Luna
Leonia
Lusia
Lumian espanjan kielinen merkitys "portto,huora"
Lulu on kiva
Lydia
Lyydia
Lyyti
Lyyli
Linda
Larissa
Leone/Leona
Leono(o)ra/Lenora/Lenore
Lianna/Liana
Minusta Lumia ja Lumi kauniita nimiä.Suomalaisia luontonimiä.Lumi varsinkin aivan ihana.
Jokainen suomalainen nimi varmasti merkitsee jotain jotain jollain slangilla ja kielellä.Jokaisen kannattaa ensin alkaa ensin googlettaa omaa nimeä ennenkuin alkaa muita nimiä haukkumaan.Kaikkia ei tarvise miellyttää.Erilaiset nimet on rikkaus.Tämäkin slangi on aikalailla unohdettu.Suomessa lumi merkitsee lunta ja on suomalainen naisen nimi.
L-nimiä tytölle
Leeni
Lila
Lidia
Liisa
Loviisa
Lilian
Lilia
Lotta
Lara
Luna
Liila/Liia
Liina
Leida
Leelia
Lumilla
Lusilla
Lunaria
Lauha
Leonilla
Laila
Leina
Laurelia
Laura
Lumina
Luana
Lea
Linnea
Lyydia
Lysandra
Laila
Lara
Lusia
Luana
Lea
Lumina
Siinä oli pari toivottavasti joku edes miellyttää 😉
Lila, itse olen Lila ja ei ole tullut kuin kerran samanniminen vastaan! :)
Riippuu vähän, minkätyylistä haet, ja millaiset ovat sisarusten nimet. Omat suosikkini ovat Linnea ja Lilja, mutta ne ovat kyllä tosi yleisiä.
Vanhempia nimiä: Leila, Lenita, Leea, Lyydia, Lovisa/Loviisa. Jakavat aikalailla mielipiteet.
Tavallisia nimiä: Lotta, Liisa, Laura. Laura varsinkin on mun mielestä tosi kaunis nimi, eikä sitä nykylapsilla kovin usein näe.
Vähän erikoisempia: Lilia, Lara, Lila, Liia, Lida/Liida, Leija, Lumi
Leona
Lily/Lila
Livia/Lidia
Liana/Lianna
Linnea
Lovisa
Lilia(n)
MUN LEMPPARIT
+ Liia, Lida/Liida, Lumi(a), Leea
No vaikka Leopatra.
Oikeasti tulee ”hieman” laiska kuva tällaisista aloituksista, joissa mamma ei itse osaa edes etsiä googlesta listaa l-kirjaimella alkavista nimistä. Jos tuo siis todella on ainoa kriteeri.
Tässä on mielestäni kauniita L:llä alkavia tytön nimiä:
Lilian, Lilja, Linnea, Lumia, Lucia, Lydia, Livia
Liisi
Liinu
Lippe
Lilli
Lilja
Leea
Leija
Leila
osuiko mikään? Tää taitaa olla aikas hiljainen foorumi?