Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kakkoshätä ja pyyhkiminen vai pesu?

Vierailija
16.08.2015 |

Kaverini kertoi, että se pesee aina kakalla käynnin jälkeen paikat ja sitten pyyhkii. Minä vain pyyhin. Miten te teette? En ole koskaan kuullutkaan aiemmin että joku pesisi joka kerta.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa pönttöön

Vessan veto

Paskaa pönttöön (eli erissä jos tulee paljon)

Vessan veto

Paskojen pyyhkiminen paperilla perseestä

Perseen suihkutus käsisuihkulla

Perseen kuivaus paperilla

Kansi kiinni

Vessan veto

Käsien pesu

Vierailija
62/68 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein nämä pesijät käyvät kakalla? Itselläni on nopea suoli. Käyn kakalla min 3 kertaa päivässä. En mä missään työpaikalla tai kylässä viitsisi alkaa pesemään. Muutenkin kun kakka on koostumukseltaan hyvää, ei se juurikaan likaa.

Saatan kakkia kolmekin kertaa päivässä ja kyllä pesen pyllyni joka kerta. Ei ole iso homma. Harvoin tulee kuitenkaan kakkahätä kylässä. Jos tulisi, lähtisin kotiin kakalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökillä menen suoraan järveen pesemään pyllyni paskomisen jälkeen. Istun kyykyssä ja napolla heittelen vettä pyllylle. Mieheni tekee samoin.

Helpompi tapa on pitää pullollinen vettä ulkovessassa. Itse en halua paskaa sinne missä uin tai otan saunaveden.

Vierailija
64/68 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:32"]Mä teen niin, että * jos tulee ns. siisti kovahko tuotos, pyyhin vaan paperilla * jos puolipehmeä vähän sotkeva tuotos, pyyhin ensin vauvojenhoitoon tarkoitetulla kosteuspyyhkeellä ja sitten paperilla * jos tulee sotkevaa löllöä, pesen. Ja siis käyn kokovartalosuihkussa n. 1,5 vrk välein, jolloin pesen luonnollisestikin myös alapään. [/quote] Laitatko se paskaisen kosteuspyyhkeen sit vessan roskikseen? Niitähän ei sa laittaa pönttöön.

Kaupasta löytyy myös ihan perseen pyyhkimiseen tarkoitettuja kosteuspyyhkeitä jotka voi laittaa pönttöön.

Vierailija
65/68 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:21"]Mua on alkanu ällöttää noi pesijät. Pakko laittaa bideesuihku kokonaan pois käytöstä, ettei kukaan vieraistani vaan ala sitä käyttää meillä. Yäks. Se on vaan meille ja vaan erikoistapauksissa. Muuten peseydyn suihkussa. [/quote] Ällöttää kans noi jotka kädellä hinkkaavat peräaukkoaan ja huuhovat vedellä.

[/quote]

En mä ainakaan kädellä hinkkaa :D Veden paine hoitelee puhdistuksen, lopuksi pyyhin ja kuivaan paperilla. 

Vaikka saisitkin sihdattua bideen suihkun peräaukkoon paskavesi valuu bidee suihkuun ja leviää myös perseelle hyvin sotkuista hommaa.

Vierailija
66/68 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi pyllyyn ja baanalle.

Vierailija
67/68 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:21"]Mua on alkanu ällöttää noi pesijät. Pakko laittaa bideesuihku kokonaan pois käytöstä, ettei kukaan vieraistani vaan ala sitä käyttää meillä. Yäks. Se on vaan meille ja vaan erikoistapauksissa. Muuten peseydyn suihkussa. [/quote] Ällöttää kans noi jotka kädellä hinkkaavat peräaukkoaan ja huuhovat vedellä.

[/quote]

En mä ainakaan kädellä hinkkaa :D Veden paine hoitelee puhdistuksen, lopuksi pyyhin ja kuivaan paperilla. 

Vaikka saisitkin sihdattua bideen suihkun peräaukkoon paskavesi valuu bidee suihkuun ja leviää myös perseelle hyvin sotkuista hommaa.

Voi hyvänen aika, eihä sitä bideetä peräaukkoon tungeta, vaan hyvän välimatkan päästä edestä taaksepäin. Ei siinä vesi valu bideeseen päinkään.

Vierailija
68/68 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pillupuhelinta tulee käytettyä päivittäin. On ikävää jos pienetkin kakkakikkareet hiertyy ihoa vasten ja syntyy pieni kirvelevä ihottuma.

-Kylmis