Kakkoshätä ja pyyhkiminen vai pesu?
Kaverini kertoi, että se pesee aina kakalla käynnin jälkeen paikat ja sitten pyyhkii. Minä vain pyyhin. Miten te teette? En ole koskaan kuullutkaan aiemmin että joku pesisi joka kerta.
Kommentit (68)
Kastelen paperin, pyyhin aluksi märällä paperilla ja lopuksi kuivalla.
Kuiva paperi levittämässä kakkoja ympäriinsä tuntuu inhalta ajatukselta, samoin vesipesu jolloin kakkavettä voi sinkoilla vähän minne sattuu. Olen aikoinani Intiassa huljutellut vessassa enkä päässyt siihen touhuun sisälle. Meitä on kyllä moneen junaan.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:01"]
Kaikki tuntemani ihmiset pesevät lukuunottamatta paria vajakkia. Näillä vajakeilla on tosin muitakin ongelmia elämänhallinnassaan, kuin puutteet normaalissa hygienianhoidossa.
[/quote]
Sä olet ihan oikeasti kysynyt jokaiselta tuntemaltasi ihmiseltä, miten kukin toimii kakalla käytyään? Mä oon sanaton. Nimittäin itsekin aika vapautuneesti juttelen kaikenlaisista asioista, ja kakkajuttujakin puhun, mutta en kyllä kovin monen ihmisen vessatavoista tiedä, ja pakko sanoa, että ei kyllä kiinnostakaan.
Ap:n kysymykseen palatakseni: välillä pyyhin, välillä pese. Mulla on synnytykset ja raskaudet jotenkin muuttaneet peräaukon anatomiaa, nykyään sinne jotenkin jää tavaraa helpommin. Anteeksi, jos tuli liikaa yksityiskohtia, mutta käsitteleehän tämä ketju kuitenkin paskaa.
:D Aah, tämä iänikuinen AV:lla isoa riitaa aiheuttava kysymys.
Pesen.
Pyyhin vaan kunnes ei jää paperiin jälkiä. Olen mies
Kotona pesen aina kakan jälkeen, usein myös pissan jälkeen varsinkin aamulla ja illalla, jos en käy suihkussa. Töissä ja muualla en pese, pyyhin pelkästään.
Mua on alkanu ällöttää noi pesijät. Pakko laittaa bideesuihku kokonaan pois käytöstä, ettei kukaan vieraistani vaan ala sitä käyttää meillä. Yäks. Se on vaan meille ja vaan erikoistapauksissa. Muuten peseydyn suihkussa.
M35. Pesen pillupuhelimella ja sen jälkeen kuivaan muutamalla palalla wc-paperia. Tulee niin puhdasta, että voisin työntää anukseeni mustikoita ja papanoida niitä sitten tyttöystäväni suuhun.
Mutta niin en tee.
Pyyhin, ellei ole esim. ripulia, jolloin jatkuva hankaus ärsyttäisi ihoa. Pesen persukseni sitten suihkun yhteydessä. Huuhdon alapään vedellä myös ennen seksiä.
Käytän bideetä. Huomioitavan tärkeää huuhtoa myös bidee pää pustaaksi toimituksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo jatkuva saippualla peseminen kuivata ihoa ja sitten alkaa arse kutiamaan.
Pesemättömyys alkaa kutittamaan ja rusehuttaa pyllyreiän.
Vierailija kirjoitti:
Kastelen paperin, pyyhin aluksi märällä paperilla ja lopuksi kuivalla.
Kuiva paperi levittämässä kakkoja ympäriinsä tuntuu inhalta ajatukselta, samoin vesipesu jolloin kakkavettä voi sinkoilla vähän minne sattuu. Olen aikoinani Intiassa huljutellut vessassa enkä päässyt siihen touhuun sisälle. Meitä on kyllä moneen junaan.
Ensin pyyhit kuivalla wc-paperilla, niin ettei paperiin jää ruskeeta, sitten vedät vessan. Otat pillupuhelimen ja peset kädellä hangaten anuksen. Sitten kuivaat puan talouspaperiin. Laitat paperin roskikseen. Nostat housut ja peset saippualla hyvin kädet.
Vierailija kirjoitti:
Kotona pesen aina kakan jälkeen, usein myös pissan jälkeen varsinkin aamulla ja illalla, jos en käy suihkussa. Töissä ja muualla en pese, pyyhin pelkästään.
Muuten sama, mut pesen kyllä töissäkin. Siellä ei viitsi haista.
Tänään kysyin töissä ruokapöydässä miten muut toimii tämän asian kanssa. Molemmin päin tuntuu ihmiset toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanu ällöttää noi pesijät. Pakko laittaa bideesuihku kokonaan pois käytöstä, ettei kukaan vieraistani vaan ala sitä käyttää meillä. Yäks. Se on vaan meille ja vaan erikoistapauksissa. Muuten peseydyn suihkussa.
Miten laitat sen pois käytöstä vieraiden ajaksi, niin että voit itse sitä käyttää?
Etkö osaa pestä pillupuhelintasi? Oletko vajaa?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:21"]Mua on alkanu ällöttää noi pesijät. Pakko laittaa bideesuihku kokonaan pois käytöstä, ettei kukaan vieraistani vaan ala sitä käyttää meillä. Yäks. Se on vaan meille ja vaan erikoistapauksissa. Muuten peseydyn suihkussa. [/quote] Ällöttää kans noi jotka kädellä hinkkaavat peräaukkoaan ja huuhovat vedellä.
[/quote]
En mä ainakaan kädellä hinkkaa :D Veden paine hoitelee puhdistuksen, lopuksi pyyhin ja kuivaan paperilla.
Kyllä sen rupureijän joutuu joskus ihan kädellä hinkkaamaan, muuten jää kuivauspaperiin kakkaa.
Tiedätkö, että kädet kuuluu pestä saippualla vessakäynnin jälkeen? Kynsiharjaakin on hyvä käyttää.
Ensin pyyhin ja sitten pesen.