Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti
Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!
Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.
Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D
Kertokaapa!
Kommentit (1649)
Minulle selvisi vasta lukion jälkeen että "verkkaisesti" onkin hitaasti eikä suinkaan nopeasti, kuten oli luullut.
Tämä nyt ei ole suoranainen harhaluulo mutta ihmettelin aina lapsena sitä että miten jotkut aikuiset eivät voi tykätä lapsista (ovathan he olleet itsekkin lapsia). Tämä selvisi mulle vielä Jurasic parkkia katsoessa kun kysyin vanhemmiltani miksi se mies oli siinä alussa niin kauhean vihaisen oloinen ja he sanoivat ettei se ehkä tykkää lapsista. Mietin silloin että se mies ei varmaan tykännyt itsestäänkään kun oli lapsi :D Koitin kuvitella millaista olisi lapsella jos ei tykkäisi mistään omista leikeistään eikä omista jutuistaan tai kirjoistaan tai mistään :D Kyllä mä nykyään ymmärrän veloja ja muutenkin niitä ketkä ei lapsista välitä vaikka itse olenkin lapsirakas. muksuna toi ei vaan käynnyt järkeen millään ilveellä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:01"]
Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.
[/quote]
Siis mitä?! Olen kohta 40-vuotias terveydenhoitaja, enkä tiennyt tätä! :D
No, työnkuvaan ei kyllä kuulu kivesten ronklaaminen, mutta jos tuo kerrottiin anatomian tunnilla, niin olen lintsannut tai nukkunut. Enkä kotonakaan tätä ole huomannut, ainakaan tajunnut asiaa ajatella. Täytyypä perehtyä. Ehkä jos olisi poikalapsia, niin tämänkin olisi oppinut vaippaa vaihtaessa.
[/quote]
Pistän paremmaksi. Oon 19-vuotias poika, mutta en oo kyllä koskaan tullut ajatelleeks, et on vaan yksi kivespussi :D
[/quote]
Korotetaan vielä, olen 50 vuotias mies ja tätä ketjua lukiessa piti laittaa käsi housuihin ja sitten vielä piti mennä pelin eteen. Joo on kai se uskottava, että kassit onkin vain kassi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:30"]Luulin, että ambulanssit lähtee liikkeelle sairaalalta.
[/quote]
Eikö ne lähde? :D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:44"]Luulin että poneista kasvaa isona hevosia.. Mies 20v
[/quote]
Ja minä luulin että ponit on pikku hevosia.
[/quote] Oho. :DD Täältä oppii. Tarkistin ja näin se tosiaan on.. Nainen 20v
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:22"]
Luulin itseasiassa ihan tähän kesään saakka ettei kaupungissamme ole moottoripyöräkerhoja (luulin niitä vain isojen kaupunkien sekä tv-sarjojen jutuiksi). Luulin itseasissa että koko suomessa on vain tyyliin 2 tai 3 kerhoa. Nyt käytiin juhannuksena tyttäreni kanssa katsomassa kokkoa paikassa jossa en ole aiempina vuosina käynnyt. Kuulin paikasta kaverilta ja päätettiin mennä katsomaan (oli sellaiseen lapsille sopivaan aikaankin). Ihmettelin kun oli kovasti sellaisia isoja partasuisia ukkoja ja hoikkia, vahvasti meikattuja pimatsuja ympäriinsä (ihan samanlaisia ihmisiä kuin vaikka sons of anarchy sarjassa) ja myöhemmin kuulin että oli paikallisen mc:n järjestämä kokko :D Ihan yleinen ilmoitus siitä oli lehdessä eli sai sinne mennä eikä siinä nyt mitään muutenkaan pahaa ollut, paljon lapsia ja ihan rauhallista meininkiä, grillailivat makkaraa siinä jne. :D
[/quote]
Nii ja siis jäi se tässä sanomatta että juhannuksen jälkeen kun puhuin tästä isäni kanssa niin hän kertoi että kerhoja on kaupungissamme ainakin 2 tai 3. Tämä kyseinen kerho on ihan tavallinen moottoripyöräharrastajien laillinen kerho mutta ainakin yksi rikolliskerhokin kaupungissamme on. Isäni vanha työkaveri on kuulunut tähän kokon järjestäneeseen kerhoon ja vanhempanikin ovat kuulemma käyneet heidän salakapakassa kerhotiloilla ennen syntymääni :D En olisi ikinä uskonut omista niin tunnollisista, rehellisistä ja kunnollisista vanhemmistani.
[/quote] Tiedän tunteen, itselleni selvisi vasta aikuisena että vanhempieni ystävä oli Helvetin enkeli. Onpahan kerrottavaa lastenkutsuista. :D
Luulin että mikroaaltouuni oon mikroautouuni. Mä epäilen että tässä taustalla on mun humoristi-isäni jolla on tapana väännellä sanoja: peruna -> perna jne.
Luulin 17-vuotiaaksi asti, että matikka ja matematiikka on kaksi eri asiaa
Luulin että harva se päivä tarkoittaa harvoin! Vasta vähän aikaa sitten tajusin että se tarkoittaakin usein.
Voi kauheeta. Tosi outoja juttuja, mitä ettetiedä.Eiks teidän koton puhuta mtään lapsille. Toikin oli jännä juttu ,ettei joku tienny, että merirosvoja on oikeesti ollu olemassa ja nykyäänkin. Ja sit toi ettei joku tiedä koulun jölkeen missä on Egypti. Oi voi! Voihan sitä noinkin elämässä pärjätä.
Ei ihan aikuiseksi asti, mutta luulin vielä yläasteella, että sairaanhoitaja on lääkäriä korkeampi arvo ja sekoitin lääkärin terveydenhoitajaan. Vielä nuorempana nimitin kaikkia hoitoalan ihmisiä lääkäreiksi.
Luulin hävettävän pitkään, ettei Havaiji ole oikea paikka, vaan se on vähän kuin joku mystinen Atlantis.
Sitten tapasin henkilön, joka oli kotoisin sieltä ja voi apua sitä hävetyksen määrää, kun asian oikea laita selvisi :D musta tuntui kuin olisin tavannut vähintään jonkin yksisarvisen tai kentaurin :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:55"]
Minulle selvisi vasta lukion jälkeen että "verkkaisesti" onkin hitaasti eikä suinkaan nopeasti, kuten oli luullut.
[/quote]
Hei tämä on mullekkin selvinnyt nyt vasta ihan tässä vuoden sisällä. Verkkaisesti ja verkaalleen kuulostaa minustakin että nopeasti/reippaasti.
Luulin, että "valtion kihlat" tarkoittivat sosiaalihuollon tms. kustantamia kihlasormuksia, joita annettiin vähävaraisille.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:01"]
Luulin, että "valtion kihlat" tarkoittivat sosiaalihuollon tms. kustantamia kihlasormuksia, joita annettiin vähävaraisille.
[/quote]
Mitä se sitten tarkoittaa? en ole koskaan kuullutkaan moisesta? Joku valtioiden välinen juttu?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:01"]
[/quote]
Mitä se sitten tarkoittaa? en ole koskaan kuullutkaan moisesta? Joku valtioiden välinen juttu?
[/quote]
Käsi- tai jalkaraudat tms. kahleet. Vanhoissa kirjoissa ja lauluissa joskus tuohon ilmaukseen törmää.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:05"]Luulin, että miehet saa aina erektion kun niillä on pissahätä. [/quote] Mutta kyllähän niillä miehillä aina muna seisoo pissatessa, vaikkei se seksuaalisesti kiihottava tilanne heistä ole. [/quote] Eikä seiso! :)
[/quote]
Ettei vaan olisi ollut juuri tällä palstalla joku lääkäriksi itseään väittävä naikkonen joka väitti että se on fysiloginen mahdottomuus, että mies voisi virtsata ergektion aikana.
Itse olen aina luullut että voi virtsata vaikka seisoo, ja luulen edelleen.
M46
[/quote]
Minä olen kuullut monilta miehiltä, että se ei ole mahdollista. :o
[/quote]
Mun mies ainakin odottaa että laskee sen verran että saa virtsattua (esim heti seksin jälkeen). Miehellä tulee kyllä joskus erektio jos on tosi kova pissahätä esim aamulla mutta ei ilmeisesti yhtä kova kuin seksiä harrastaessa.
Tyttöystäväni luuli että rollaattori on nimeltään trollaattori. Kysyin että onko vakavissaan ja vannoi olevansa. Väitti vielä vastaan kun kerroin että tosiaan on rollaattori, ilman tätä t kirjainta!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:50"]
Ja ketkäköhän nämä olivat? Minulla ei ainakaan ollut yhtään sellaista professoria opettamassa.
[/quote]
P.L ja A.H 90-luvulla ainakin.