Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti
Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!
Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.
Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D
Kertokaapa!
Kommentit (1649)
Vierailija kirjoitti:
Että lääkärivala otetaan tosissaan ja yleenskin korkeasti koulutetut ottavat lait ja niiden noudattamisen vähän tosissaan.
Ja vielä yksi saman henkilön ulostus
Vierailija kirjoitti:
Luulin koko kouluaikani, että Raamatun profeetta on Johannes Kastanja. Ihmettelin, mistä hän on saanut moisen nimen. Hämmästyin kovin, kun tajusin että tyyppi onkin Kastaja. Ei ollut minulle valjennut lapsena, että hän kastoi ihmisiä.
Hirveän hauska! :D
Myöhäis herännyt kirjoitti:
Olin n. 22 vuotias mies kun menin hieman erikoisempiin bileisiin työkaverin kanssa, jossa miehet pukeutui naisiksi. Tämä mies sanoi pitävänsä minusta, menin shokkiin ja nauroin shokissa vaan ja läksin kotiin. Opin että homoilut ei ollutkaan vaan ilkeämielisten hakkuma sanoja vaan niitä kummallisuuksia oli ihan oikeassa elämässä täällä koti suomessakin. Nyt 20v myöhemminkään en uskalla tutustua tuntemattomiin miehiin vaikka ovat työkavereita kun eihän sitä koskaan tiedä mitä ne sitten ovatkaan. Pienen fobian sain ilmeisesti, milloinkohan pääsen yli tuosta nuoruuden traumasta.
Joo, ihan varmasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin koko kouluaikani, että Raamatun profeetta on Johannes Kastanja. Ihmettelin, mistä hän on saanut moisen nimen. Hämmästyin kovin, kun tajusin että tyyppi onkin Kastaja. Ei ollut minulle valjennut lapsena, että hän kastoi ihmisiä.
Minä tuohduin suuresti, kun selvisi että Aku Ankassa esiintyvä kelmi ei ollutkaan Velmu Viirusilmä.
Mitä ihmettä Viurusilmä tarkoittaa??
Googlasin juuri, ja näkyi tarkoittavan vinoa
Vierailija kirjoitti:
Luulin lapsena monta vuotta että urheilu on reilua ja tervehenkistä. Sitten tutustuin joukkuelajeihin.
Ja taas tämä pöljä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin aikuiseksi asti, että munaskuut tarkoittavat kiveksiä.
Mitä ne sitten tarkoittaa? Selviääkö tämä minulle nyt ja tässä?
N. 63v
Munuaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin, että naisen virtsaputki sijaitsee siinä klitoriksen tienoilla. Oon itsekin nainen :D
Siinä on anatomia hallussa.
Aika tunnoton pipari, jos ei tunne mistä kohtia se kusi tulee.
Tuota en nyt tiedä provoaako joku, mutta ainakin minulla pissa tulee ihan heti siitä klitoriksen takaa. Ei klitoriksesta, mutta ihan vierekkäin nuo ovat.
Virstaputkensuu on eri ihmisillä eri paikoissa, joillain miltei emättimen puolella. Välillä pitää etsiä.
Luulin 29v asti, että raskaus kestää 9kk, vaikka se kestää 10kk.
M39
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin pitkälle aikuisuuten että kirjastontädit on sivistyneitä ja viisaita yhtesikunnan tukipilareita, joilta voi kysyä mitä vain. JA NE TIETÄÄ PALJON ja niillä on vaitiolovelvollisuus jos niiltä kysyy jotain tärkeää.
Olin niin yllättynyt kun annoin itseni myöntää niiden enimmäkseen olevan tavallisia juoruakkoja.
Ei helvetti että tämä on ärsyttävää!!
Vierailija kirjoitti:
Tai kaipa kalosseja naisetkin on käyttäneet. En tiedä.
t-1188
Minun isoäitini käytti kalosseja
lukemalla oppii kirjoitti:
pari vuotta sitten juttelin muslimin kanssa ja hän sanoi että he uskovat jeesuksen olevan messias mutta ei jumalan poika. oli pakko tarkistaa ja olin shokissa koska koko asiaa ei ole ainakaan 90 luvulla uskonnontunnilla kerrottu eikä rippikoulussa ja olen päälle 30v.
Lisäksi hävetti että olen keskivertoa suomalaista enemmän lukenut monoteismi uskonnoista ja sitten tapaan lähi-idästä tulleita ja heidän tieto juutalaisuudesta, islam-, kristinuskosta on paljon parempi kuin meillä.
Ei messias, mutta profeetta. Eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oma, mutta äiti asui maaseudulla syrjässä eikä siellä kenelläkään mitään korvakoruja ollut. Sitten kuuli koulussa (?) puhuttavan läpikorvan korvakoruista. Äiti luuli pienenä että ne pujotetaan jotenkin pään läpi toisesta korvasta ulos ja toisesta ulos :D Ehkä vähän kivulias ajatus...
Terveiset äidillesi ja kiitokset hyvistä nauruista.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt ennen uroskoiran saamista että koirilla on pippeli suunnilleen siinä navan kohdilla, oli aika mielenkiintoinen yllätys ja unohtui jatkuvasti aluksi. Olin tottunut taputtelemaan narttukoiraa juuri sitä kohdasta (kun narttujen värkit on siellä taaempana niinkuin kuulukin olla). Uroksilla on myös "siitinluu", koska niillä ei ole täysi erektio vielä päällä kun ne tunkee siittimeen narttuun.
Opin myös vasta aikuisena, että koirat jää paritellessaan kiinni toisiinsa kun uroksen siitin turpoaa nartun sisällä, ovat siis "nalkissa" eikä irti pääse, nalkissa ollessaan voivat seisoa peput vastakkain, ei ole siis pakko uroksen pysyä nartun selässä, outoa.
Hmm... Mitenköhän tämä sinulle selvisi? Sinä pieni narttu!
Vierailija kirjoitti:
Luulin että Tove Jansson ja Astrid Lindgren ovat miehiä.
Kertokaa minulle oliko se Viisikko-kirjojen kirjoittaja Enid Blyton mies vai nainen.
Ja myös se, miten se Blyton lausutaan.
T. Häpeävä 56-vuotias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kaipa kalosseja naisetkin on käyttäneet. En tiedä.
t-1188Minun isoäitini käytti kalosseja
MInäkin olen aina luullut että kalossit ovat nimenomaan miesten päällyskengät.
Meillä on vielä tallessa mummon vanhat päällyskengät, jotka ovat nilkkapituiset, vaaleaa kumia, vetoketju sivussa ja sisältä ontot korot. Niitä sanottiin vain päällyskengiksi.
Luulin, että aikuisena rakastellaan joka ilta ennen kuin aletaan nukkua ja viikonloppuna aamullakin. Eipä ole toteutunut.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin vasta aikuisena että päiväkodissa ei oltu yötä vaan siellä nukuttiin päiväunet.
Kyy-yyllä siellä yötä ollaan...ainakin Intiassa kuulemma käy niin...vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Että suomalaiset olisivat edes jotenkin älyllisiä. Tämä ketju muutti käsityksen.
Hullu!
Vierailija kirjoitti:
Luulin pitkään, että kissat ovat koirien vaimoja.
Voi miten ihana!
Tämä on kyllä niin hauska ketju, että ei passaisi lukea tähän aikaan kun muut nukkuvat, väkisellä naurattaa jotkut uskomukset, esim. sireeni= huutava pensas...jne.
Ja olen muuten se, joka ihan äsken kysyi onko Enid Blyton mies vai nainen.
Selvisihän se kun rupesin lukemaan ketjua alusta lähtien.
Joo, ketjuun on eksynyt joku sössöttäjä ,joka väkisin vääntää tätä skeidaa. Tässä toinen hänen tuotoksensa:
"Että uskovaiset on pääosin kilttejä, hyviä, hyvää tahtovia ihmisiä jotka eivät tee rikoksia niin helposti kun muut."