Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti
Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!
Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.
Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D
Kertokaapa!
Kommentit (1649)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:05"]Luulin, että miehet saa aina erektion kun niillä on pissahätä.
Mutta kyllähän niillä miehillä aina muna seisoo pissatessa, vaikkei se seksuaalisesti kiihottava tilanne heistä ole. Eikä seiso! :)
Jos on täysi seisokki, niin pissaaminen ei ole mahdollista. Kaikkein optimaalisin on sellainen puolikova, mahdollistaa virtsaamisen vielä ja helpottaa sitä mukavasti.
No kylläpäs saattui, ehdin tehdä aiheesta oman avauksen. Ainakin minä pystyn pissaamaan vaikka olisi kuinka kova seisokki.
M46
En minä ole ihan täysseisokissa pystynyt. Tietty jos puoliheijqri niin kyllä vähän tulee. Joskus harmittaa kun aamuståndis ja aamupissahätä yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta aikuisena tiennyt, että makaroni kasvaa puussa. Olen aina luullut, että se tehdään vehnäjauhoista! Kuvitelkaa !
Makaroonipuuthan kasvaa Italiassa. Onneksi selvisi, en ole vielä ehtinyt itseäni nolata tuon asian suhteen.
Sain ihan vahingossa selville, että tosiaan nämä makaronipuut kasvavat Italiassa. Olen niitä nähnytkin.
Toope, kyllä ne kaupan makaronit on tehty samasta pastakasvin siemenistä jauhetusta määrästä kuin muutkin pastaruoat.
Se puu mitä tarkoitat on tunnettu ihanista hedemlistään jota on monenvälisiä lajikkeita ja joita parempi väki popsii kahvin kanssa.
Luulin että paikkakunta on Pieksamäki. Aikuiseksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaksikielisestä kodista ja asunut ulkomailla vuosia jo nuorena. Huomasin vasta nyt, aikuisena, että mulla on aina ollut epäselvä käsitys siitä mitä suomen sana jalka tarkoittaa.
Mä olen ilmeisesti aina ajatellut että jalka tarkoittaa vain jalkaterää, siis kuten englannin foot/ruotsin fot. Olin sitten ajatellut että sääri on taas sama kuin englannin leg/ruotsin ben.
Mutta ei! Jalka nyt ilmeisesti on kuitenkin se koko alaraaja eli leg/ben. Toki suomen arkikielessä asiaa sekoitetaan kutsumalla jalkaterää (foot/fot) sanalla jalka.
Sitten kun selvitin asiaa, kävi ilmi että vaikka usein säärillä tarkoitetaan arkikielessä jonkun missin koko alaraajoja, niin oikeasti sääri on vain se osa nilkasta polveen.
Tämä voi käristää aivot. ;)
https://pm1.narvii.com/6444/636e2a9730c08417a1f1b481c775b8ab8baa7c8e_hq…
Kun isä ensimmäisen kerran kaupassa antoi sen korkean ja kapean valkoisen paperipussin minulle ja sanoi että valitse siihen mitä karkkia haluat, luulin että se pitää täyttää kokonaan. Ja sitten taiteilin sen täysinäisen pussin kanssa isän luokse. Joka jotenkin ulvahti ihan ääneen....
Vierailija kirjoitti:
Tajusin vasta muutama vuosi sitten, ettei Juha Tapio ole Kari Tapion poika. Ajattelin, että tottakai ovat sukua kun on samanlaiset nimetkin...
Mun pikkusisko taas luuli, että Taikapeilin Nina Tapio on Kari Tapion tytär. Väitti kivenkovaan minun valehtelevan, kun kerroin, ettei ole, ja että Kari Tapion sukunimikään ei ole oikeasti Tapio.
En tiennyt, että rusinat on kuivattuja viinirypäleitä. Selvisi minulle 16-vuotiaana, kun toinen luokkakaveri sanoi vasta saaneensa sen tietää. Ja samalla kertoi, että me syödään eläinten lihaksia. Sekin oli uusi tieto.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:05"]Luulin, että miehet saa aina erektion kun niillä on pissahätä.
Mutta kyllähän niillä miehillä aina muna seisoo pissatessa, vaikkei se seksuaalisesti kiihottava tilanne heistä ole.
Eikä seiso! :)
Ainoastaan aamulla seisoo ja siks ne joutuu painamaan sitä aamusin erilailla ettei Roisko tai pissaa itteensä silmään. Mut päivällä eikä illalla yleensä seiso.
No eihän.
Erektio estää virtsaamisen täysin.
Vierailija kirjoitti:
No eihän.
tämähän pitää testata......
Lapsena aina luulin, ettei tyhmyys näy ulospäin. Sitten näin ihmisen iholla taduoinnin.
Vierailija kirjoitti:
No eihän.
Tuo on ihan opeteltavissa oleva asia. Useimmille on tosiaan vaikea virtsata erektiossa, mutta sen pystyy kyllä oppimaan. Asiasta löytyy myös videomateriaalia netistä... :D
Vierailija kirjoitti:
No eihän.
Mene vaikka po rn hu biin ja laita hakuun boner piss...
Mulle selvisi ehkä vähän liian vanhana, että lohikäärmeitä ei ole oikeasti koskaan ollut olemassa...luulin että ne eli joskus jurakaudella kiinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän.
Tuo on ihan opeteltavissa oleva asia. Useimmille on tosiaan vaikea virtsata erektiossa, mutta sen pystyy kyllä oppimaan. Asiasta löytyy myös videomateriaalia netistä... :D
Mä olen ymmärtänyt että se on mahdollista, mutta sattuu ja sihti on huono, eli ei kannata. Mutta olen nainen, niin mitäpä mä niistä hommista tietäisin.
Että eduskuntavaalituloksilla on jotain vaikutusta johonkin.
Että elämästäni tulisi jotakin
Luulin vuosia, että se yksi yrtti on tinjami, ei timjami. Kerran aloin vaan oikeasti lukea sitä pakettia kotona ja olin aivan o_0.
Luulin, että naisten rinnoista tulee aina maitoa täysi-ikäisyydestä eläkeikään asti, jos he vain niin haluavat. Mutta ilmeisesti ei nyt niin olekaan. Se olisi kuitenkin hyvä juttu mielestäni, koska sitten ravintoa riittäisi kaikille eikä kukaan kuolisi nälkään.
Luulin, että pakkoruotsista on hyötyä aikuisena. Noh.... Ei sanaakaan ruotsia 40 vuoteen...