Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti
Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!
Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.
Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D
Kertokaapa!
Kommentit (1649)
Luulin että lattari tarkoittaa latteaa biisiä. Ihmettelin, että ei kai se voi olla mitenkään kivasti sanottu biisistä, jos sitä sanotaan lattariksi. 😂
Luulin yli kolmikymmpiseksi, että tuonpuoleinen tarkoittaa ihmisen takapuolta tai peräreikää.
Voitte varmaan kuvitella ilmeeni hautajaisissa, kun pappi sanoi mummon siirtyneen tuonpuoleiseen.
Onneksi en hyökännyt papin kimppuun, niin kuin ensin meinasin. Olisi siinä ollut selittelemistä kaikille.
Siskoni väittää toistuvasti, että inha tarkoittaa ihanaa.
Jokaisen pitäisi tietää, että se tarkoittaa inhottavaa.
Ärsyttävä luupää. Ei suostu uskomaan. 🤬
SuxetSuxet kirjoitti:
Luulin yli kolmikymmpiseksi, että tuonpuoleinen tarkoittaa ihmisen takapuolta tai peräreikää.
Voitte varmaan kuvitella ilmeeni hautajaisissa, kun pappi sanoi mummon siirtyneen tuonpuoleiseen.
Onneksi en hyökännyt papin kimppuun, niin kuin ensin meinasin. Olisi siinä ollut selittelemistä kaikille.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin viime kesään saakka että suomalainen pesukone ja amerikkalainen pesukone on sama laite, niinkuin mikrot, tehosekoittimet jne. mutta eri verkkovirralla ja sillä erotuksella että suomalainen pesukone käyttää vain kylmää vettä, ja amerikkalainen molempia vesihanoja. Arvelin että ne suomen ohjelmat kestää niin kauan koska kylmällä vedellä se kestää 60-90 minuuttia jos jotain lakanapyykkiä tms pesee. Mutta sitten lomalla luin Airbnb majapaikan pesukoneen käyttöohjeet.
Luulin myös aikuiseksi saakka ettei käärmeet voi uida. Vaikka katsoinkin lapsena paljon luontodokkareita, en tiedä miten en ikinä ollut nähnyt sitä aikaisemmin. Muistan vain ajatelleeni, voi prkl edes uidessa ei ole täysin turvassa käärmeiltä!!
"Paha saa lopussa palkkansa". Lapsena ajattelin että se on jotain negatiivista, tyyliin pahoilta siskopuolilta nokittiin silmät puhki. nyt aikuisena tiedän että se palkka lopussa maksetaan bonuksina, optioina, ja muita golden parachute tyyppisillä järjestelyillä yleensä sen jälkeen kun firman pörssikurssi on saatu nousuun massiivisten joukkoirtisanomisten jälkeen.
No mitäs eroa amerikkalaisella ja suomalaisella pesukoneella on? 😯
Luulin eiliseen asti eli yli kolmikymppiseksi että hevonen ja lehmä ovat saman lajin uros ja naaras. Siis että hevonen on lehmän mies.
Asia paljastui töissä kahvitauolla vieläpä kovan kinaamisen ja googlettamisen jälkeen enkä ole ollenkaan varma kehtaanko mennä sinne enää ikinä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juu
Vierailija kirjoitti:
Naista kiihottaa, kun näkee alastoman miehen.
Tämä on kyllä kumma juttu. Mä en tiennyt että miehet kiihottuvat, jotkut siis aivan järjen sumentavalla vimmalla - pelkästä naisen kuvasta. tai ainoastaan vaginan kuvasta. Opin asian varsin hitaasti aikuisiällä, suureksi osaksi kiitos internetin.
Luullakseni merkittävä osa miehistä ei edelleenkään tiedä, ettei naiset kiihotu pelkästä miehen kuvasta.
Olen sitten varmaan seksuaalisesti epänormaali kun kiihotun kuvasta, jossa mies on kalu pystyssä.
T. N35
No yleensä naiselle sen pitää olla edes joku tietty mies, johon on eroottinen suhde. Varmasti todella harva nainen innostuu jonkun randomin kikkelikuvasta edes silloin, kun mies on ok näköinen.
N48
Mun ystävä luuli että Martin Luther ja Martin Luther King on sama henkilö. Oltiin silloin jotain 25-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Olin aina katsonut, että Rantasipi-hotellin logossa oleva kuvio on pupu. Mies kerran ihmetteli, että miksi selitän lapselle, että ollaan menossa pupu-hotelliin. Olin jo lähes 30, kun tajusin, että logo esittääkin rantasipiä :D
Minäkin olen nähnyt siinä pupun tähän päivään asti. Olen 38v.
Luulin pitkälle aikuisikään, että New Jersey on kaupunki. En oikein vieläkään tiedä mikä se oikein on, kun minun mielestä ei ole osavaltiokaan. Pitänee googlettaa...
Taisin vasta Sopranosin myötä ymmärtää, että ei ole kaupunki. Sopranosin katsoin dvd:ltä putkeen n.3 vuotta sitten.
47v
Ja kappas, on se osavaltio, New Jersey. *Päätä seinään hymiö* :)
47v
Vierailija kirjoitti:
Luulin noin parikymppiseksi asti, että Peugeot on suomalainen automerkki, kun siinä on se leijona...
Johtaja Pösöltä kysyttii kerran: "Kirjoitetaanko nimenne Peugeot?"
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä luuli että Martin Luther ja Martin Luther King on sama henkilö. Oltiin silloin jotain 25-vuotiaita.
Mun kaveri luuli kans. Nauroin päin naamaa, mikä oli kyl väärin.
minulle opetettiin että virkamiehiä poliitikkoja vanhempia ihmisiä pitää kunnioittaa. nuo eivät todellakaan ole mitään itses arvoja jos on paska niin on paska
Luulin n. kolmivitoseksi saakka, että hame ja mekko on sama asia.
Englannin kielen kautta selvisi, kun tiesin mikä skirt on ja mikä dress on, ja aloin kääntää näitä sanoja suomeksi. Vähänkö järkytyin kun selvisi, että skirt on hame ja dress on mekko! En kertonut tietenkään kenellekään.
Isä oli aina puhunut leningistä kun tarkoitetaan dress-tyyppistä asustetta. Äiti? Mielenvikainen/hullu/luonnehäiriöinen, en ole vielä selvittänyt näiden sanojen eroa.
N. 45
Vierailija kirjoitti:
Luulin n. kolmivitoseksi saakka, että hame ja mekko on sama asia.
Englannin kielen kautta selvisi, kun tiesin mikä skirt on ja mikä dress on, ja aloin kääntää näitä sanoja suomeksi. Vähänkö järkytyin kun selvisi, että skirt on hame ja dress on mekko! En kertonut tietenkään kenellekään.
Isä oli aina puhunut leningistä kun tarkoitetaan dress-tyyppistä asustetta. Äiti? Mielenvikainen/hullu/luonnehäiriöinen, en ole vielä selvittänyt näiden sanojen eroa.
N. 45
Ai niin, onkohan asuste sama kuin accessory?
sama
Ajattelin pitkälle aikuisuuten että kirjastontädit on sivistyneitä ja viisaita yhtesikunnan tukipilareita, joilta voi kysyä mitä vain. JA NE TIETÄÄ PALJON ja niillä on vaitiolovelvollisuus jos niiltä kysyy jotain tärkeää.
Olin niin yllättynyt kun annoin itseni myöntää niiden enimmäkseen olevan tavallisia juoruakkoja.
Että jumala ja jeesus ovat miehiä.
Että neitsyt voi tulla raskaaksi
Ajattelin viime kesään saakka että suomalainen pesukone ja amerikkalainen pesukone on sama laite, niinkuin mikrot, tehosekoittimet jne. mutta eri verkkovirralla ja sillä erotuksella että suomalainen pesukone käyttää vain kylmää vettä, ja amerikkalainen molempia vesihanoja. Arvelin että ne suomen ohjelmat kestää niin kauan koska kylmällä vedellä se kestää 60-90 minuuttia jos jotain lakanapyykkiä tms pesee. Mutta sitten lomalla luin Airbnb majapaikan pesukoneen käyttöohjeet.
Luulin myös aikuiseksi saakka ettei käärmeet voi uida. Vaikka katsoinkin lapsena paljon luontodokkareita, en tiedä miten en ikinä ollut nähnyt sitä aikaisemmin. Muistan vain ajatelleeni, voi prkl edes uidessa ei ole täysin turvassa käärmeiltä!!
"Paha saa lopussa palkkansa". Lapsena ajattelin että se on jotain negatiivista, tyyliin pahoilta siskopuolilta nokittiin silmät puhki. nyt aikuisena tiedän että se palkka lopussa maksetaan bonuksina, optioina, ja muita golden parachute tyyppisillä järjestelyillä yleensä sen jälkeen kun firman pörssikurssi on saatu nousuun massiivisten joukkoirtisanomisten jälkeen.