Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti
Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!
Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.
Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D
Kertokaapa!
Kommentit (1652)
Että Toivo ja Topi Sukari ovat veljeksiä...
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:38"]
Mä luulin, etteivät kimalaiset pistä. Ja että savusaunassa saunotaan siellä savun seassa.
eikö sitten saunota?? missä se savu sitten on?
savu tietenkin tuuletetaan pihalle ennen saunomista.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että salaojitus on jotakin laitonta puuhaa, eli yön pimeinä tunteina kaivetaan salaa omalta tontilta oja esim. naapurin kaivolle tai yleiselle järvelle, jotta saadaan vettä ilmaiseksi omille maille.
Tämä on jotenkin suloinen :D <3 mielikuva tästä...
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:05"]Luulin, että miehet saa aina erektion kun niillä on pissahätä.
Mutta kyllähän niillä miehillä aina muna seisoo pissatessa, vaikkei se seksuaalisesti kiihottava tilanne heistä ole. Eikä seiso! :)
Ettei vaan olisi ollut juuri tällä palstalla joku lääkäriksi itseään väittävä naikkonen joka väitti että se on fysiloginen mahdottomuus, että mies voisi virtsata ergektion aikana.
Itse olen aina luullut että voi virtsata vaikka seisoo, ja luulen edelleen.
M46
Muistan ja osallistuin keskusteluun :) Minutkin haukkuin luonnonoikuksi, kun kerroin että pystyn virtsaamaan erektion aikana.
Toinen M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin ihan nyt 32-vuotiaaksi asti, että auton lämmittäminen piuhassa vaatii nimenomaan sen lämmitystolpan.
Häh? Olen 38-vuotias ja olen luullut aina noin! Miten se sitten menee?
Ihan vaikka jatkoroikalla otat vessan peilin pistokkeesta virtaa ja kytket autosi roikan siihen jatkoroikan toiseen päähän :) Ei tarvi tolppia.
Paitsi että se on oikeastaan kiellettyä. Sähköä ei saisi siirtää roikalla tilasta toiseen, eikä varsinkaan ikkunasta ulos. On vaarallista jos vetää roikan maadoittamattomasta ja vikavirtasuojaamattomasta pistorasiasta ulos.
Täytyy kyllä sanoa että minulla ei ole ollut mitään hassuja luuloja. Olen aina tykännyt ottaa asioista selvää.
Luulin pitkään että muumien mörkö on miespuolinen. Kun sitä ääninäyttelee mies.... (ja alitajuisesti ajattelen vieläkin) :D
Mä luulin ihan oikeasti, että yliopistossa on töissä niin älykkäitä ihmisiä, että heillä on vastaukset kaikkeen ja he tietävät, miten tätä maailmaa kannattaa hoitaa, jotta täällä kaikilla olisi hyvä asua.
Pettymys oli valtava, kun pääsin yliopistoon.
Luulin myös, että aikuiset ihmiset ovat viisaita ja osaavat elää elämänsä hyvin. Tämäkin selkeni vasta, kun aloin itse aikuistua ja tajusin, ettei se mystisesti muuttanut minua paremmaksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa että minulla ei ole ollut mitään hassuja luuloja. Olen aina tykännyt ottaa asioista selvää.
Sinun hassu luulosi on, että ihminen on aina tietoinen omista harhaluuloistaan ja osaa kyseenalaistaa ne. Jos olet aikuinen, niin pitkälle on luulosi säilynyt :)
Luulin noin 25-vuotiaaksi asti, että siviilisääty on sivilisääty.
hankala pakkaus se maitopussikin kirjoitti:
Teinipoikani kertoi menevänsä pussikaljalle kaverinsa kanssa. Ihmettelin mielessäni, että varmaan aika hankalaa juoda siitä pussista ja mistä sellaistakin oikein saa. Päättelin pojan kaverin isän tuoneen tätä "harvinaisuutta" jostain ulkomailta, kun matkusteli usein. Ja vielä mietin, miten ne kaljapussit tulivat ehjinä perille! Selityksenä tähän, että olen 50-luvulla syntynyt ja kokenut maitopussiajan, jopa ollut harjoittelemassa kaupassa ja joutunut niitä rikkinäisiä maitopusseja maitotonkaan keräämään maitokaapista. Nuoriso voi guuglata jos kiinnostaa ;)
Tämä pussikalja-asia selvisi minulle sitten kun ihmettelin työkaverille, ei meinannut saada naurua loppumaan.
Luulin että pussikalja on sitä alkoholitonta pussissa olevasta kotikaljauutteesta tehtyä kaljaa. Sitä nuoriso sitten luonnon helmassa eväsretkillään siemailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko siis nyt aikuisena, että kuukautiset _eivät_ ole oikeaa verta?
Kuukautiset ovat kohdun limakalvoa, jossa on mukana jonkin verran verta. Ei siis todellakaan verta samoin kuin haavasta vuotamalla.
Onhan se vuoto myös ihan eri väristäkin kuin haavasta vuotava väri. Näin ainakin minulla. Mutta anteeksi tyhmyyteni vela kun olen, niin onko esim. synnytyksen jälkeinen jälkivuoto sitten "oikeaa verta", jota voi vuotaa liikaa ja vuotaa kuiviin.
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos, sinä anonyymi internetnero. Mistä sinä tiedät että sinulla ei ole harhaluuloja? Miten voit todistaa negatiivisen? Oletko käynyt läpi kaikki, siis jokaikisen asian, jonka tiedät, ja tarkastanut, että se varmasti on oikea tieto? Ja joka kerta kun joku sanoo sinulle jotakin tai luet jotakin, sinä myös tarkistat että luettu tai kerrottu on varmasti totta?
Luulin ,että kaikki ihmiset joilla on vanha auto ja talo on köyhiä.
Kaikki uuden talon ja auton omistajat ovat velattomia sekä rikkaita.
Miksi Anneli Auer in tuossa psoriasis -mainoksessa? Luulisi. että on suurempiakin ongelmia.
Kun täällä on jotain logojakin tulkittu väärin niin onhan niitä minullakin.
Karl Fazerin nimikirjoitus-logo eli se joka löytyy esim. Fazerin Sininen-pakkauksista. Mä katsoin aina lapsena sen jotenkin näin "Rarljazer" tosin sekin on ehtinyt hieman muuttaa muotoaan sitten 80-luvun.
Toki myös se yleisimmistä eli Sisut on Gifuja. Tosin näiden totuus valkeni jo lapsena.
hankala pakkaus se maitopussikin kirjoitti:
Teinipoikani kertoi menevänsä pussikaljalle kaverinsa kanssa. Ihmettelin mielessäni, että varmaan aika hankalaa juoda siitä pussista ja mistä sellaistakin oikein saa. Päättelin pojan kaverin isän tuoneen tätä "harvinaisuutta" jostain ulkomailta, kun matkusteli usein. Ja vielä mietin, miten ne kaljapussit tulivat ehjinä perille! Selityksenä tähän, että olen 50-luvulla syntynyt ja kokenut maitopussiajan, jopa ollut harjoittelemassa kaupassa ja joutunut niitä rikkinäisiä maitopusseja maitotonkaan keräämään maitokaapista. Nuoriso voi guuglata jos kiinnostaa ;)
Tämä pussikalja-asia selvisi minulle sitten kun ihmettelin työkaverille, ei meinannut saada naurua loppumaan.
Täällä kohtalotoveri, toinen 1950-luvulla syntynyt!
Muistan, kun ruvettiin puhumaan nuorison pussikaljoittelevan puistoissa. Ihmettelin, kun en itse ollut kaupoissa nähnyt pusseissa myytävää olutta (mutta ne 70-luvun maitopussit kyllä olin nähnyt omin silmin).
Päättelin sitten, että noita "kaljapusseja" varmaan saa jostain Tallinnasta tai ruotsinlaivoilta tai netistä, vaikkei niitä meidän K-kaupan hyllyillä näykään.
Kerran sitten ihmettelin asiaa nuorille sukulaispojille, jotka repesivät nauramaan niin, etteivät ehkä vieläkään ole toenneet...
Opin juuri että kätisyys vaikuttaa tissin kokoon :O
Vierailija kirjoitti:
Siis mun yksi kaveri jonka isä on Sri Lankasta (eivät ole olleet paljon tekemisissä) luuli 19-vuotiaaksi asti että Sri Lanka on Afrikassa :D Vähän äitinsä nauroi kun kuuli tyttärensä luulleen koko ikänsä olevan puoliksi afrikkalainen :D
Voi apua, missä se sit on?? Kertokaa tyhmälle :D
"Niagran putous" :D