Uudet silmälasit
Mistä liikkeestä saisi halvimmat moniteholasit tällä hetkellä?
Kommentit (12)
Jos olet kelan korvauksilla ja saat asumistukea, silmälasit kuuluvat tuen piiriin.
Monitehoissa halvalla ei saa hyvää. Osta erilliset kauko ja lukulasit, jos aiot pihistellä. Ne halvimmat mokitehot on kauheita käyttää, kun lukualue on niin kapea ja vääristävät liikaa.
Specsaversiltä kahdet yksien hinnalla.
Vierailija wrote:
Jos olet kelan korvauksilla ja saat asumistukea, silmälasit kuuluvat tuen piiriin.
Jos saat asumistukea, niin saat asumistukea. Et tukea silmälasien ostoon.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tarkoittikohan kommentoija toimeentulotukea? Tt-tuen saajalla on kai mahdollisuus saada silmälaseihin maksusitoumus?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tarkoittikohan kommentoija toimeentulotukea? Tt-tuen saajalla on kai mahdollisuus saada silmälaseihin maksusitoumus?
Kyllä saa. Itselläni on maksusitoumus silmälaseihin Instruun. Sillä saa sitten ne halvimmat ja rumimmat kehykset. Ellei maksele omasta pussista.
Vierailija wrote:
Siitä ei ole minulle iloa kun olen töissä enkä saa mitään tukiaisia eli omat rahat pitäis jotenkin saada riittämään tähänkin.
Ja valitettavasti silmissä on niin paljon korjattavaa, että ei ole ihan parin satasen lasku.
Nykyään on niitä kuukausimaksulla toimivia palveluita optikkoliikkeissä. Pyydä tarjousta sellaisesta. Voisi helpottaa, kun ei tarvitse kerralla maksaa.
Ali saa maksusitoumuksella kultahampaatkin. Tulkki on vielä apuna ja pitämässä kädestä kiinni.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siitä ei ole minulle iloa kun olen töissä enkä saa mitään tukiaisia eli omat rahat pitäis jotenkin saada riittämään tähänkin.
Ja valitettavasti silmissä on niin paljon korjattavaa, että ei ole ihan parin satasen lasku.
Myös työssäkäyvä voi helposti saada asumistukea, jos palkka on pieni. 1900 euron bruttotuloillakin irtoaa yksinäiselle vuokra-asujalle vielä parikymppiä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Myös työssäkäyvä voi helposti saada asumistukea, jos palkka on pieni. 1900 euron bruttotuloillakin irtoaa yksinäiselle vuokra-asujalle vielä parikymppiä.
Ei saa kauan kun orpo haluaa ihmiset "töihin" niin minne töihin?????
Yllättävän samoissa hinnoissa kaikki ellet hae jostain sisä-Virosta.
Specsavers ainakin aluksi mainosti itseään halvimpana: sieltä löytyikin halvimmat jos tyydyt poistokehyksiin ja perustason linssiin. Kuitenkin kun valitsin normaalihintaisen kehyksen ja monitehot kaikilla samoilla kalvoilla ja ohennuksilla kuin olisin Nisseniltäkin saanut niin olisko ollut kympin kalliimpi. Nissen oli luotto-optikkoni niihin aikoihin, nyt se on vaihtanut kai omistajaa ja harventanut valikoimaa ja Instusta ostinkin viimeist monitehot, 800 euroa oli tyyriimmät ja kun sain toiset ilmaiseksi vai oliko se puoleen hintaan niin ostin. Suurimmat edut on juuri noissa kahdet yhden hinnalla -tarjouksissa. Voit halutessasi ottaa ne toiset tummennuksilla tai ilman, minä kun en juuri koe aurinkolaseja tarvitsevani niin ostan aina kahdet tavikset. Se on iso sääsö kun käytän niitä vaikka työ/vapaa-aika-laseina tai sitten ensin toiset, sitten toiset.