Miksi nykypäivän ~30v miehet eivät halua lapsia?
Viimeisimmät viisi suhdettani ovat kaatuneet siihen, että mies ei halua missään nimessä lapsia. Yksi ei halua ottaa vastuuta toisesta ihmisestä, toinen vihaa lapsia, kolmas ei halua ylikansoittaa maailmaa, neljäs ei vain tuntemattomasta syystä halua lapsia ja viides ei halua menettää vapauttaan. Itse haluaisin kaksi lasta vähintään ja alan olla epätoivoinen :( olen itse 27-vuotias ja haluaisin saada esikoiseni ennen kuin täytän 30v. Ahdistaa, kun en löydä kumppania :(
Kommentit (124)
Nykypäivänä onneksi voi valita. Onneksi itsekin löysin miehen joka ei halua lapsia. <3
Suomen valtio on nykyisin niin sairas kommunistikylä että erittäin sairasta lisääntyä.
jokainen vastaantulija tuntuu olevan häiriintynyt **tsi
Suomessa niin paljon ongelmia, että lapset joutuisivat ylitsepääsemättömämien ongelmien eteen tullessaan aikuiseksi. Siksi ei kannata.
Miksi kaikella tällä tiedolla mitä on saatavilla, nuoret miehet ehdointahdoin haluaisivat ryssiä elämänsä ja luovuttaa vapaaehtoisesti muiden haltuun päätösvallan aikansa ja rahojensa käyttökohteista? Erityisesti koulutetut nuoret miehet ovat tässä kunnostautuneet, 10 vuotta sitten 65% halusi lapsia, nyt enää 35%.
Hienoa kehitystä kieltämättä - enää ei paina sosiaalinen paine tekemään itselleen vahingollisia, kauaskantoisia päätöksiä.
Siis eivät halua lapsia,mutta eivät käy piuhojaan katkaisemassa ja käyvät paljaalla painamassa? Just joo.
Tilastojen mukaan mies saa ensimmäisen lapsensa kolmekymppisenä. Jos näin ei käy, jää ylernsä ilman lapsia.
Selvitä asia enbakkoon, ap. Onneksi meillä naisilla riittää vaihtoehtoja, miehillä ei.
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan mies saa ensimmäisen lapsensa kolmekymppisenä. Jos näin ei käy, jää ylernsä ilman lapsia.
Eli kaikki sikiävät miehet ovat kolmekymppisiä 🙄
Naiset pärjäävät heikommin vaativilla kovapalkkaisilla kovien tieteiden aloilla. Ihmettelen kyllä miksi.
Rakastan kuvitteellisia lapsiani niin paljon, että en halua tuoda niitä kärsimään ja pettymään tähän maailmaan. En pysty näkemään itseäni isänä tai aviomiehenä, ei ole mun juttu.
M30
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:12"]
En usko, että miehet olisivat ennenkään halunneet lapsia enemmän, mutta se oli normi johon pyrittiin. Nykyään tuollaista "pakkoa" ei ole enää olemassa
Hah, hah.
Suurin osa ihmisistä haluaa jälkeläisiä. Siksipä suurin osa ihmisistä on lisääntynyt, aikakaudesta riippumatta. Jälkikasvun haluaminen on biologinen vietti.
Olisi mielenkiintoista nähdä kysely tästä asiasta. Siis kuinka moni mies oikeasti haluaa perhe-elämän. Lisääntyminen on hieman eri asia kuin perhe.
"Juu, kyllä mä oon aina halunnut lapsia!"-Mies
"No ihana kuulla, mulla on jo kaksi valmiina edellisestä suhteesta, ei tartte sun omia enää tehdä"-Nainen
Miksiköhän tää sun logiikkasi ei oikein innosta miehiä :D
Kyllä moni mies niitä lapsia haluaa... Moni vaan ei halua niitä lapsia sitten kasvattaa. Tuossa on iso ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki sikiävät miehet ovat kolmekymppisiä 🙄
Naiset pärjäävät heikommin vaativilla kovapalkkaisilla kovien tieteiden aloilla. Ihmettelen kyllä miksi.
Mitä sinä oikein horiset? Lisäksi,opettele suomen kieli. Aloita ihan perusteista, eli että lause koostuu: subjekti- predikaatti- objekti.
Lapsimiehen kanssa ei kannata alkaa muutenkaan suhteeseen. Jos haluaa lapsia, niin kannattaa selvittää jo ennen treffejä, etyä haluaako mies, jos ei, niin treffeille ei kannata lähteä.
Syitä, miksi itse en halua lasta:
- Liian pienet tulot ja omam vapaa-ajan arvostus.
- Lapsen kasvattaminen ja lapsesta välittäminen ei kiinnosta (auktoriteetin puute).
- Mukavuudenhaluinen elämäntyyli.
Lista jatkuu:
- maapallo on ylikansoitettu ja nuorempia sukupolvia odottaa tulevaisuudessa monenlaiset ikävät maailmanlaajuiset kriisit.
Eiköhän tässä ole selkeästi ongelma se että joutuu vastuuseen siitä naisesta, jolle lapsen teki.
Suhde pilaantuu, kun naisella on ultimatum kortti kädessä. Jos et [X] eroan ja saat elättää minua ja lasta.
Lapsi olis ihan jees, mutta siedän huonosti lasten äitejä.
Nykypäivänä lapsen tulevaisuus on niin synkkä...
Demokratia on juuri tekemässä sen mikä on sen heikkous.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikella tällä tiedolla mitä on saatavilla, nuoret miehet ehdointahdoin haluaisivat ryssiä elämänsä ja luovuttaa vapaaehtoisesti muiden haltuun päätösvallan aikansa ja rahojensa käyttökohteista? Erityisesti koulutetut nuoret miehet ovat tässä kunnostautuneet, 10 vuotta sitten 65% halusi lapsia, nyt enää 35%.
Hienoa kehitystä kieltämättä - enää ei paina sosiaalinen paine tekemään itselleen vahingollisia, kauaskantoisia päätöksiä.
Näin. Nykyään on hyvin tietoa tarjolla mitä se perhe-elämä oikeasti on ja mitä naisen hedelmöittämisestä seuraa.
Lisäksi vielä libidot laskusuunnassa niin ei seksinhimokaan niin pahasti sumenna arvostelukykyä kuin menneinä aikoina.
Meillä on yksi lapsi, koska mies ei alunperin halunnut yhtään ja minä halusin 2-3. Kompromissi oli ainoa fiksu ratkaisu. Mies on kaikilla muilla tavoilla täysi kymppi minulle ja muiden monilapsisia perheitä katsoessani olen onnellinen, että meillä on vain yksi. Ja mies on loistoisä, joka on onnellinen tyttärestään.
Vähintään kaksi lasta voi kuulostaa pelottavalta. Näin miehenikin sanoi.